پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » خودارضایی » کاهش حجم منی
0 امتیاز
Vote Con!

کاهش حجم منی

خودارضایی،آب منی

با سلام.31 سالمه.مجرد هستم.حدود ی ماهی هستش ک حجم منیم کم شده.باعث نگرانیم شده.نمیدونم به پزشک باید مراجعه کنم یا خیر.ممنون میشم راهنماییم کنید

توسط mohammad.ala69 درخودارضایی · پاسخ 1055 روز 9 ساعت 22 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در این مورد نیاز است که از متخصص ارولوژیست سوال بپرسید و برای بررسی به این متخصص مراجعه کنید اما یک سری اطلاعات کلی در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در این مسیر آگاهانه تر تصمیم گیری کنید .
    در واقع در فاصله بین دو انزال نزدیک به هم حجم اسپرم نیز کمتر است.تعداد کم اسپرم به این معنی است که منی در هنگام انزال حاوی اسپرم کمتری نسبت به میزان عادی است.میزان کم اسپرم اولیگواسپرم نام دارد و عدم وجود اسپرم آزواسپرمیا نامیده می شود حالا بستگی دارد که شما با کدام مشکل روبرو باشید .
    تولید اسپرم یک فرآیند پیچیده است و به عملکرد نرمال بیضه ها (بیضه ها) و همچنین غدد آدرنالی و هیپوفیز در مغز شما نیاز دارد. هنگامی که اسپرم تولید می شود، لوله های ظریفی آنها را حمل می کنند تا وقتی که منی با اسپرم ترکیب شوند و از آلت تناسلی بیرون بریزند.
    تستوسترون مهم ترین هورمون جنسی مردانه است. تستوسترون به تولید سلول های اسپرم، قوی شدن عضلات و استخوان ها کمک می کند.
    میزان طبیعی تستوسترون برای مردان بین ۳۰۰ و ۱۱۰۰ نانوگرم (NG) در هر دسی لیتر (DL) خون است. اگر سطح تستوسترون بدن مرد به میزان زیادی کاهش یابد علاوه بر از دست دادن میل جنسی ممکن است متوجه علائم زیر را هم داشته باشند البته برای اندازه گیری این سطح نیاز به آزمایشات تخصصی می باشد اما نیاز است شما به موراد زیر توجه کنید که اگر با این علایم روبرو هستید مراجعه داشته باشید :
    -خستگی
    – تحریک پذیری و یا علائم افسردگی
    – کاهش توده عضلانی
    – افزایش چربی شکم
    – کوچک تر شدن بیضه ها
    دیگر عوامل موثر بر حجم مایع منی
    انسداد:
    ممکن است برخی مردان با انسداد مجرای انزالی به دنیا بیایند، اما در همان سنین پایین این مشکل مادر زادی تشخیص داده می شود
    انزال پس گرد:
    این زمانی اتفاق می افتد که هنگام انزال, به جای اینکه مایع منی خارج شود به عقب بر می گردد و داخل مثانه شود در نتیجه مایع منی در هنگام انزال مرد کمتر می شود.
    دارو :
    آنتی بیوتیک های خاص یا داروهای ضد افسردگی مانند لیتیوم، می توانید حجم مایع منی را کاهش دهد. مصرف ماری جوانا نیز همین اثر را دارد.
    سن:
    مقدار مایع منی هنگام انزال در مردان مسن اغلب کاهش می یابد. یک رابطه معکوس بین حجم مایع منی، کیفیت اسپرم و سن مردان وجود دارد. پژوهش ها نشان می دهد حجم و کیفیت منی در مردان بالای ۵۵ سال به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
    رابطه جنسی و انزال زیاد:
    مردانی که رابطه جنسی پشت سر همی دارند هنگام انزال ممکن است مایع منی کمتری آزاد کنند و برای شما اگر رابطه جنسی ندارید بستگی به میزان خودارضایی دارد و یا ارضا شدن در خواب. در مقابل، حجم مایع منی می تواند با پرهیز افزایش یابد. در واقع در چهار روز اول پس از انزال، حجم مایع منی هر روز ۱۱.۹ درصد افزایش می یابد.

    توسط مشاور · 1054 روز 22 ساعت 58 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

کاهش حجم منی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.