پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » پرده بکارت » پرده بکارت
0 امتیاز
Vote Con!

پرده بکارت

پرده بکارت

با سلام و خسته نباشید و تشکر از راهنمایی هاتون.درخصوص سوالی که من درباره پارگی بکارتم توسط کسی که چند سال با هم رابطه داشتیم و تصمیم به ازدواج با هم داشتیم پرسیدم به من جواب دادین که در مرحله اول از متخصص درباره پارگی بکارتم مطمعن بشم ،میخواستم بگم که من همون موقعی که تازه این اتفاق پارگی بکارتم رخ داد به متخصص مراجعه کردم و تشخیص دادن که بکارتم از نوع حلقوی غیر ارتجاعی بوده و پاره شده الان دو سال خیلی مهم دارم ازخدمتتون:اول اینکه با توجه به تشخیص پزشک که گفته حلقوی بوده و پاره شده میخوام بدونم که آیا بکارت حلقوی جوری هست که با اولین رابطه از واژن و به اندازه سرختنه گاه پاره بشه؟ و دومین سوالم اینکه با توجه به علاقه چندین ساله ما دو نفر و اینکه تصمیم به ازدواج داشتیم آیا اگه الان به خاطر پارگی بکارتم مجبور بشه که زود تر رسمیش کنیم آیا حس اجبار و حس مجبور بودن به زندگی با من بهشون دست نمیده این مسئله خیلی برام مهمه بنظر شما اگه نامزد کنیم حس اجبار و اینکه مجبور به نامزدی زود تر شده رو نداره من دلم میخواد با میل خودش باهام زندگی کنه تروخدا این دوتا سوالمو کامل بهم جواب بدین خواهش میکنم خیلی اوضاع روحیم خرابه مچکر میشم مرسی.

توسط raha1378 درپرده بکارت · پاسخ 1843 روز 2 ساعت 41 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    با سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز
    با توجه به اینکه پزشک متخصص تشخیص پارگی داده اند پس به احتمال زیاد تشخیص گذاری درست می باشد و با توجه به این این رابطه صورت گرفته است پس این اتفاق رخ داده است . اما در مورد ازدواجتان بهتر است باهم به صورت جدی صحبت کنید و در مورد تصمیم ایشان در مورد آیندیتان باهم صحبت کنید حس اجباری برای هیچ یک از شما بهتر است نداشته باشد و دلایل محکم تری برای ازدواجتان داشته باشید بهتر است مشاوره پیش از ازدواج را تجربه کنید تا از نظر شخصیتی این آقا مورد سنجش شود و در این مورد به هردوی شما کمک شود . با توجه به اینکه هردوی شما از نظر عقلی بالغ هستید بهتر است مسئولیت این اتفاق را بر عهده بگیرید و در مورد آن واقعبینانه صحبت کنید.

    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354790
    شاد باشید

    توسط مشاور · 1841 روز 22 ساعت 51 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    من هم قبل از ازدواج بکارتم توسط نامزدم پاره شده بود ولی هیچکدوم متوجه این موضوع نشده بودیم تا اینکه موقع ازدواجمون که رسید رفتم پزشک و معاینه کرد و گفت خانوم بکارت شما پاره است . بهش گفتم من تا حالا کاری نکرده ام گفت من نمیتونم کاری بکنم . شما فاقد پرده بکارت هستی از مطب اومدم بیرون و رفتم پیش نامزدم و موضوع را صادقانه بهش گفتم که دیدم من و در آغوش کشید و گفت از صداقتت خوشم اومد اگر با کسی هم بودی برام مهم نیست و یکماه بعد با هم ازدواج کردیم و تا الان که حدود 40 سال میگذره زندگی بسیار شیرین و لذت بخشی را در کنار هم داریم .

    توسط نسرین ستوده · 1649 روز 2 ساعت قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

پرده بکارت | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.