پرسشتان را مطرح کنید

0 امتیاز
Vote Con!

من هم دوست دارم…

رفتار همسر

سلام همه چیز خوبه. فقط از حجاب خیلی زیادی همسرم در بعضی جاها متنفرم مثلا کنار دریا می رویم و همسرم با مقنعه تشریف می آورند و واقعیت اینه که دوست دارم کنار دریا موهای سرش مثل بقیه کاملا دیده بشه و باهم قدم بزنیم. هروقت هم چیزی می گم می گه روز اول منو اینجوری پسند کردی و از این حرفها … ddaraei15@gmail.com

توسط ddaraei15 دراخلاق و رفتار همسر · پاسخ 1276 روز 3 ساعت 4 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در این مسیر دقت کنید که بهتر است سعی کنید که در زمان ازدواج به نوع پوشش و باورهای دینی یکدیگر توجه بیشتری کنید چون این ها مورادی نیستند که به راحتی فکر کنید می توانید در آنها تغییرات ایجاد کنید و به امید آن وارد پروسه ازدواج شوید .
    در این مسیر نیاز است که هردوی شما در احترام به دیدگاهای یکدیگر سعی کنید که برای بهبود رضایت میزانی انعطاف پذیری داشته باشید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید .
    در این مسیر بهتر است شما و همسرتان به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتواینم با همسر شما نیز صحبت کنیم و شرایط هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوان در این مسیر کمک کرد که روابط سازنده تری را با ایجاد انعطاف پذیری تجربه کنید .

    توسط مشاور · 1276 روز 52 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    سلام شما باید یکم ب خانمتون احترام بگذارید از خداتون باشه ک‌باحجاب هستش زن ها خوشحال میشن ک مردا هاشون سرش ن غیرت داشته باشن

    توسط ناشناس · 1264 روز 14 ساعت 54 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

من هم دوست دارم… | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.