پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » مشکل در رسیدن به اوج لذت
0 امتیاز
Vote Con!

مشکل در رسیدن به اوج لذت

مسایل جنسی

سلام خسته نباشید، من در روابط زناشویی با همسرم مشکل دارم، من میخواهم بدون دخول و فقط با ملاعبه، به اوج لذت برسم اما هرچقدر ملاعبه انجام میدم به انزال نمیرسم، میشه لطفا راهنمایی کنید و بگید چطور میتونم بدون انجام دخول به اوج لذت برسم؟؟؟

توسط SeyyedMahmood0@gmail.com درمسایل جنسی · پاسخ 818 روز 16 ساعت 17 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در اول اینکه وقتی از رابطه زناشویی صحبت می کنید نیاز است که به نیازهای جنسی دو نفر توجه شود پس در این مسیر داشتن دخوال از اهمیت برخودار می باشد و حتی اگر این رابطه به این شکل برای شما ارضا کننده نباشد خب برای همسرتان می تواند لذت بخش باشد در کنار اینکه نهایتا در کنار رابطه واژینال شما می توانید بعد از طریق دیگری نیز ارضا شدن کامل را تجربه کنید.
    اینکه شما چقدر بدن خودتان را می شناسید از اهمیت برخودار می باشد چون ارضا شدن برای زنان می تواند به شکل های مختلفی رخ بدهد اما خب قرار نیست رابطه واژینال از رابطه زناشویی حذف شود.
    ارضا شدن مرحله‌ای لذت بخش از رابطه‌ جنسی است که در آن تغییرات فیزیولوژیک مثل سیخ شدن نوک پستان‌ها و تجمع خون در کلیتوریس اتفاق می‌افتد. در زمان به ارگاسم رسیدن تخلیه ناگهانی فشاری که در مرحله برانگیختگی ایجاد شده است اتفاق می‌افتد البته دقت کنید که قرار نیست برای همه باشدت خاص و یکسانی باشد.
    دم ارضا یا ارضا شدن با تاخیر در خانم‌ها با استرس و اضطراب همراه است و باعث ایجاد مشکلات زناشویی می‌شود. این مسئله علت‌های مختلفی دارد که با بررسی و حل آن‌ها می‌توانید مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف کنید. استفاده از داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد اضطراب و خواب آور، داروهای ضد افسردگی و آرام بخش، بیماری دیابت، کمبود هورمون استروژن، بیماری ام اس و عوامل اجتماعی مثل تحصیلات، سن و ارتباطات اجتماعی از جمله مواردی هستند که می‌تواند علت به ارگاسم نرسیدن خانم‌ها باشند.
    برخی علت‌های روانی مثل افسردگی، احساس ضعف عمومی، تجربه‌های منفی از رابطه‌ جنسی قبلی، ارتباط نادرست زن و شوهر با یکدیگر، نداشتن صمیمیت زناشویی و تفاهم جنسی، خجالت و کمرویی، اختلالات مربوط به دوران کودکی، احساس منفی به رابطه‌ جنسی و نداشتن اعتماد به نفس از جمله علت‌های روانی هستند که باعث ارضا نشدن خانم‌ها در رابطه‌ جنسی می‌شود.
    همچنین داشتن تحریکات جنسی قبل از رابطه‌ جنسی، افزایش صمیمیت جنسی، ورزش ایروبیک، تقویت احساس مثبت نسبت به خود، ورزش‌های مفرح و تغییر پوزیشن‌ها در رابطه‌ جنسی می‌تواند در رسیدن به ارگاسم در زنان موثر باشد.
    رایج ترین نوع ارگاسم در زنان ، ارگاسم به وسیله تحریک کلیتوریس است.
    کلیتوریس قسمتی از آلت تناسلی زن است. یک نقطه بسیار حساس با 8000 انتهای عصبی حساس است که دو برابر انتهای عصب در چشم .است. طبق گفته والفیش : «از آنجاییکه کلیتوریس به اندازه ای ظریف و حساس است که بسیاری از زنان از تماس با آن لذت می برند. هنگامی که آن را به طور مستقیم تحریک کنید می تواند دردناک باشد، زیرا انتهای عصب، بسیار خام است و هیجان آنقدر شدید است که می تواند صدمه ببیند.» بنابراین بهتر است که با ملایمت با این بخش برخورد شود تا ایجاد احساس لذت جنسی کند.
    2.شکی نیست که رابطه جنسی مقعدی یکی از انواع ارگاسم است که هنوز با کمی تابو همراه است. رابطه جنسی مقعدی می تواند لذت بخش باشد و باعث ارگاسم شود. کلیتوریس مانند یک زنجیر است و برای بسیاری از زنان، تا تمام قسمت های بدن گسترش می یابد. در زمان دخول به مقعد، پاهای کلتورال تحریک می شوند. به عبارت دیگر، ارگاسم مقعدی از تحریک غیر مستقیم نقطه جی، توسط دیواره بین واژن و رکتوم به وجود می آید. اعصاب مشترک از دیواره رکتوم تا واژن وجود دارند، بنابراین ممکن است ارگاسم از طریق تحریک جنسی رکتوم رخ دهد. البته دقت کنید که قرار نیست رابطه مقعدی مداوم تکرار شود و نیاز به مراقبت های زیادی دارد.
    3.ارگاسم ترکیبی :گر می‌توانید دو، سه یا حتی چهار برابر شدت و لذت یک ارضا معمولی را تحمل کنید، این نوع ارضا برای شما بسیار جذاب خواهد بود. ارگاسم ترکیبی زمانی اتفاق می‌افتد که بیش از یک منطقه حساس از بدن به‌صورت هم‌زمان تحریک شده باشد. نفوذ نقطه G همراه با لمس کلیتورال یکی از راه‌های تجربه ارگاسم شدید است که به طور معمول نتیجه می‌شود. همچنین ارضا شدن شدید می‌تواند از طریق دخول به واژن همراه با تحریک کلیتورال، نوک پستان یا مقعد – یا همه اینها به طور هم‌زمان حاصل شود.
    4.کلیتوریس قسمتی از آلت تناسلی زن است. یک نقطه بسیار حساس با 8000 انتهای عصبی حساس است که دو برابر انتهای عصب در چشم است. طبق گفته والفیش : «از آنجاییکه کلیتوریس به اندازه ای ظریف و حساس است که بسیاری از زنان از تماس با آن لذت می برند. هنگامی که آن را به طور مستقیم تحریک کنید می تواند دردناک باشد، زیرا انتهای عصب، بسیار خام است و هیجان آنقدر شدید است که می تواند صدمه ببیند.» بنابراین بهتر است که با ملایمت با این بخش برخورد شود تا ایجاد احساس لذت جنسی کند.
    اینکه شما بدانید نقطع تحریک و ارضا شدن شما در کدام قسمت قرار دارد از اهمیت زیادی برخودار می باشد.

    توسط مشاور · 817 روز 13 ساعت 41 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

مشکل در رسیدن به اوج لذت | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.