پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » اندام جنسی » مشکل درد و سوزش خفیف سطح خارجی آلت تناسلی مردانه(پس از خود ارضایی)
0 امتیاز
Vote Con!

مشکل درد و سوزش خفیف سطح خارجی آلت تناسلی مردانه(پس از خود ارضایی)

خود ارضاییدردسوزش

سلام، من حدود یه هفته قبل تو حموم با لیف و کف صابون، خود ارضایی کردم. بعد از اتمام کار سوزش و دردی رو تو سطح بیرونی و زیر آلت تناسلیم حس کردم که فک می کنم به خاطر اصطکاک ایجاد شد. یک قرمزی خیلی کم هم روی بخش رگ مانند زیر آلت دیدم. الان حدود یه هفتست که این درد کمی ضعیف تر شده و اون قرمزی هم خیلی کمتر شده، ولی درد هنوز هست. البته بگم که درد بیشتر تو همین ناحیه زیر آلته. 17 سالمه و موقع ادرار، مقدار سوزش چندان تغییری نمی کنه.
منظورم از زیر آلت ، زیر خود آلت(نه کیسه بیضه) و در حالت افقی بودن آلته.

خواهش می کنم کمک کنید، خودش درست می شه؟ لطفا سوال بیشتر نپرسید و تو احتمالات مختلف پاسختونو بفرمایید چون عجله دارم.

توسط sinabh دراندام جنسی · پاسخ 2174 روز 23 ساعت 43 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (4)

  1. 0 votes

    سوزش الت مردانه

    دوست عزیز اگر علایم خاصی روی الت شما نباشه .
    و فقط در مورد خودراضایی باشه .

      میشه گفت به خاطر فشار خون زیاد.
      و خشونتی هست که در اینکار به خرج میدید .
      و یا نوع ماده ای که ازش استفاده میکنید .

    چون بعد از اینکه با آب سرد بشورید و فشار خون کاهش پیدا کنه .
    سوزش و قرمزی از بین میره .
    ولی اگر دونه های چرکی دیده بشه .
    باید سریعا با متخصص ارولوژی مشورت کنید .
    و در این مواقع خجالت رو کنار بگذارید .

    توسط مدیریت سایت · 2173 روز 5 ساعت 4 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    درد در آلت تناسلی دلایل درد در آلت تناسلی مردان میتواند عوامل زیادی داشته باشد دلایلی مثل عفونت های زیرپوستی ختنه گاه ٬التهابات پروستات ٬ ضربه های فیزیکی ٬ سنگ مثانه ٬ گزش حشرات ٬ ورود مایعات شیمیایی مثل شامپو ٬ بیماری های قارچی ٬ حساسیت و … . در این مقاله ما به ببرسی انواع و اقسام عوامل ایجاد درد در آلت تناسلی آقایان و اقدامات بهداشتی میپردازیم ٬ با ما همراه باشید . دیگر علل شامل: – درماتیت/ آلرژی. درماتیت التهاب پوست است، که اغلب به وسیله یک ماده تحریک کننده یا حساسیت تماسی ایجاد میگردد. حساسیت به مواد شیمیایی در اغلب محصولات- مانند صابون ها، پاک کننده ها، عطرها و اسپرم کش ها- میتواند ایجاد یک واکنش حساسیتی شامل تحریک، خارش و بثورات جلدی کند. – عفونت. عفونت با قارچ کاندیدا البیکانس(thrush) میتواند ایجاد خارش و بثورات جلدی پر از لکه کند. اغلب بیماریهای منتقله از طریق جنسی- شامل سوزاک، تبخال و سفلیس میتواند تولید نشانه های بالینیت کند. بعلاوه ، مردان با دیابت( بیماری قند خون) در خطر بیشتری برای بالینیت هستند. قند موجود در ادرار که در زیر پوست ختنه گاه می ماند محیط مساعد برای رشد باکتری است. التهاب مزمن سر آلت و پوست ختنه گاه میتواند منجر به جای زخم شده، و در نتیجه علت تنگی پوست ختنه گاه( فیموز یا تنگی غلاف) و تنگی مجرای پیش آبراه (لوله ای که ادرار را از مثانه تخلیه میکند) شود.التهاب همچنین منجر به تورم پوست ختنه گاه شده، که میتواند منجر به صدمه به آلت شود. درمان بالینیت بستگی به علل زمینه ای دارد. اگر عفونتی موجود است، درمان شامل یک آنتی بیوتیک مناسب یا داروهای ضد قارچ خواهد بود. در موارد شدید یا مزمن التهاب، ختنه باید توصیه گردد. استفاده از اقدامات بهداشتی مناسب میتواند کمک به پیشگیری از بالینیت در آینده کند. بعلاوه، مهم است که از صابون های قوی یا مواد شیمیایی، بخصوص آنهایی که شناخته شده هستند که موجب واکنش پوستی میگردند استفاده نکنید. آلت تناسلی مردانه بخش خارجی سیستم تولید مثل در جنس نر است. آلت تناسلی 3 قسمت دارد: ریشه(بن) ، که چسبیده به دیواره شکم است، بدنه یا محور، و سر آلت ، که انتهای آن مخروطی شکل است (سر). مدخل پیش آب راه ، لوله ای که منی و ادرار را منتقل میکند ، در نوک سر آلت قرار دارد. جریان خون وارد اجسام غاری می شود و تحت فشار باعث شق شدن آلت و ارکشن می شود و این تنظیم بقدری ظریف است که درعین درحال که خون جریان دارد خروجی اش کمتر از ورودی است و همین باعث تحت فشار قرار گرفتن و شق شدن می شود اگر دریچه های خروجی خراب شوند و خون دزدی صورت گیرد ارکشن نرم خواهد بود که نوی ناتوانی جنسی ایجاد می کند . در واقع بدنه آلت استوانه ای شکل است و از 3 لوله حفره ای تشکیل شده است. این حفره ها از بافت مخصوص اسفنجی شکل قابل راست شدن (شق )تشکیل شده است. این بافت تشکیل شده از هزاران غار بزرگ که با خون پر شده وقتی که مرد از نظر جنسی تحریک می شود. وقتی که آلت از خون پر میشود ، آن سفت و راست میشود، که اجازه به نفوذ در خلال تماس جنسی میدهد. پوست آلت شل و کشدار است تا بتواند خود را همسان با اندازه آلت در زمان یک سیخ شدن کند. منی ، که حاوی اسپرم یا سلول های تولید مثل مردانه است، از ته آلت بیرون رانده میشود وقتی که مرد به اوج جنسی = ارگاسم میرسد.

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    982122354304
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2162 روز 4 ساعت 58 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 0 votes

    سلام
    من داخل کلاهک الت تناسلی ام احساس سوزش میکنم البته خیلی خیلی خفیف و خیلی کم پیش میاد و موقع ادرار هم سوزش ندارم هیچ علائم دیگه ایی ندارم نه التهاب ن درد ن سرخی پوست هیچی هفته قبل رفتم حموم ولی این سوزش دوروزه که دارم
    ایا این مشکل بزرگیه؟ راه حلی داره؟

    توسط محمد جواد · 1164 روز 4 ساعت 42 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

    • سلام به شما دوست عزیز در این مورد نیاز است که شما به صورت حضوری به متخصص ارولوژیست مراجعه کنید چون این علایم می تواند نشان از عفونت خفیف باشد و بله نیاز به درمان دارد چون به مرور می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند .

      توسط مشاور · 1164 روز 16 دقیقه قبل

پاسخ شما

مشکل درد و سوزش خفیف سطح خارجی آلت تناسلی مردانه(پس از خود ارضایی) | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.