پرسشتان را مطرح کنید

خانه » متفرقه » مشاوره در مورد ارتباط با شوهر
1 امتیاز
Vote Con!

مشاوره در مورد ارتباط با شوهر

کمک

سلام من هر کاری می کنم شوهرم ایراد می گیره خواسته های اونو من فقط می تونم یهفته تحمل کنم منظورم در مورد آرایش, رنگ مو و لباس باید چی کار کنم که دیگه ایراد نگیره هم خواسته ی من باشه هم اون از من زده نشه؟

توسط m.f درمتفرقه · پاسخ 3722 روز 23 ساعت 42 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    با سلام از اینکه این سایت را برای مشاوره انتخاب کردید ممنونیم. بابت تاخیر پیش آمده در پاسخگویی به سوالات عذرخواهی می کنیم.
    خوب ببینید من بارها گقتم. خروجی کار رو بیان نکنید. نمیشه این جوری علت قضیه رو فهمید. دقیق باید ورودی قضیه ر وبیان کنید. وقتی شما چه کارهایی رو می کنید شوهر شما ایراد می گیره. و شما در جواب ایراد ایشون دقیقا چه می گویید فقط ایرادات ایشون برای ظاهر شماست. یا نه کلا ایراد می گیرند.؟ فقط از شما ایراد می گیرند یا نه کلا در مقابل بقیه افراد فرد ایرادگیری هستند؟ از ابتدای رابطه تان این گونه بوده اند؟ چند سال ازدواج کرده اید؟ باید بیایید و بیشتر توضیح دهید و دلیل و ریشه اصلی این رفتار مشخص و اصلاح شود. موفق باشید.

    توسط خانم زهرا عباسی · 3716 روز 13 ساعت 59 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    سلام خسته نباشید من کلا آدم تنوع طلبی هستم و وقتی می خوام کاری بکنم که روحیه ام عوض بشه همیشه مخالفت می کنه وقتی هم که مخالفت می کنه من داغون می شم و افسرده می شم چون درک نمی کنه که من نیاز به تغییر دارم من خیلی حساسم اون خیلی به روحیه من توجه نمی کنه اوایل رابطمون این طوری نبود. چی کار کنم که شوهرم مناسبتها یادش باشه و فراموش نکنه ؟ چون تا حالا هیچ وقت یادش نبوده و من یاد آوری کردم و واقعا خیلی ناراحت می شم وقتی بی تفاوتی می کنه در مورده این مسله و وقتی هم که من یاداوری می کنم طوری رفتار می کنه که انگار من توقع زیادی دارم . من تا حالا خیلی سعی کردم که بی تفاوت با شم در این مورد ولی نتونستم چون هر وقت به اطرافم نگاه کردم می بینم که تنها شوهره منه که این قدر بی تفاوته با این که می دونه من خیلی ناراحت می شم باز هم تکرار می کنه

    توسط m.f · 3699 روز 12 ساعت 22 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

  3. 1 vote

    M.F

    خب معمولا” آقایون در این موارد خیلی راحت رفتار میکنن و برعکس خانم ها هستن که این یاداوری ها براشون اهمیت داره … به هرحال این طبیعت اقایونه..میتونید با قرار دادن نشونه هایی این مورد رو قبل از رسیدن زمانش به ایشون گوشزد کنید … در ضمن باید از میزان حساسیت خودتون کم کنید چون اینطوری فقط به خودتون آسیب میرسونید و کار دیگه ای هم ساخته نخواهد بود … میتونید با مشاور خانواده در این مورد صحبت کنید تا روشهای برخورد رو به شما یادآوری کنه

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3488 روز 4 ساعت 4 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

مشاوره در مورد ارتباط با شوهر | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.