پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » اندام جنسی » عدم نعوظ آلت مردانه از رابطه اول و دوم
0 امتیاز
Vote Con!

عدم نعوظ آلت مردانه از رابطه اول و دوم

جنسینعوظ

بسم الله
سلام. آقا هستم 29 ساله. تا حالا هر زمان تحریک شدم توسط تصویر، فیلم، صدا و … آلتم کاملا بلند می شد (نعوظ) تا آخرین حدش و با گذشت زمان، از حالت نعوظ خارج می شد. یا زمانی که تحریک می شدم و خودارضایی می کردم، کاملا نعوظ می شد و کاملا لذت بخش بود تا حدود 5 دقیقه که منی خارج می شد. و بعد حالت نعوظش رو از دست می داد. تا این جا مشکلی دیده نمی شد.
2 هفته پیش ازدواج کردم؛ تا قبل از رابطه ی اول، همه ی تحریک ها خوب بود. زمانی که پیش همسرم بودم (قبل از نزدیکی)، در حالت تحریک، نعوظ کامل بود. زمانی که خواستیم نزدیکی کنیم، نعوظ آلتم از دست رفت و نتونستیم لذت ببریم و اسپرم هم خارج نشد.
بعد از چند روز، پیش از رابطه ی دوم، من تحریک بودم و آلتم باز هم نعوظ بود، زمانی که خواستیم نزدیکی کنیم، نعوظم زود از بین رفت.
پرسش این جاست که چرا نعوظم موقع نزدیکی از دست میره؟
بنده هیچ بیماری ای ندارم، هیچ قرصی مصرف نمی کنم، من و همسرم راحتیم و کاملا از هم خوشمون میاد. هیچ استرس و اضطرابی هم نیست. یه مورد اضافه کنم که بعد از این رابطه ها، نعوظ آلتم حتی در زمانی که تصویر محرک می بینم هم گاها یا ضعیفه، یا اصلا رخ نمیده!
چرا این طوری شد؟ و چه باید کرد؟
با تشکر

توسط samankhan دراندام جنسی · پاسخ 1853 روز 23 ساعت 38 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 1 vote

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    با توجه به اینکه شما بیان کردید که استرس خاصی ندارید و قبل از نزدیکی نیز مشکلی ندارید و رابطه با همسرتان نیز مثبت می باشد بهتر است برای بررسی دقیق تر این موضوع اول به یک متخصص ارولوژیست مراجعه کنید تا از نظر جسمی بررسی های لازم صورت گیرد گاه ممکن است به دلیل علل عضوی معمولا در نتیجه یک بیماری زمینه ای موثر بر عروق خونی یا اعصاب تامین کننده آلت تناسلی مرد یا بر اثر مصرف داروهای تجویزی متعدد، مواد مخدر، الکل، سیگار و یا شرایطی مانند دیابت و بیماری های قلبی مشکلاتی در نعوظ به وجود می آید. در صورتی که مشکل جسمی وجود نداشت با یک متخصص سکس تراپی به صورت حضوری صححبت کنید تا بررسی لازم صورت گیرد بهتر است دقت کنید که نعوظ در شما به نظر می رسد صورت گیرد اما مشکل در مدت زمان آن باشد بهتر است از معاشقه استفاده کنید تا همسرتان به نقطه اوج نزدیک شود و بعد در زمان تحریم و نعوظ شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشند و زمان زیادی طول نکشد که شما نعوظ باشید و رابطه انجام نشود و شما نعوظ خود را از دست بدهید .
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    02122354783
    شاد باشید

    توسط مشاور · 1853 روز 16 ساعت 49 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

عدم نعوظ آلت مردانه از رابطه اول و دوم | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.