پرسشتان را مطرح کنید

0 امتیاز
Vote Con!

سوال رابطه خشن

روابط جنسی خشن ، گاز گرفتن ، چنگ زدن

سلام من مدت کمتر از یک ماهه که نامزد کردم و با خوندن صیغه با نامزدم محرم شدم اما الان بعد از گذشت تقریبا دو هفته از محرمیتمون متوجه شدم نامزدم به 3.کس خشن تمایل داره یعنی دوست داره موقع رابطه جنسی گردنشو گاز بگیرم یا کبود کنم یا چنگ بزنم سینه شو . میخاستم ببینم مساله خاصی هست یا نه ؟ و ایا منی که به 3.کس رمانتیک بیشتر علاقه دارم بعدا بخاطر این موضوع باهاش به مساله نمیخورم ؟

توسط Nilofar4475 درروابط جنسی - زناشویی · پاسخ 2616 روز 21 ساعت 30 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام.
    دلیل تمایل برخی افراد به رابطه جنسی خشن
    در هر دو جنس مرد و زن تمایل به رابطه جنسی خشن میتواند وجود داشته باشد ، بطور کلی تمایل و لذت از خشونت در رابطه جنسی به شرط لذت برای فاعل نشانه سادیسم جنسی و برای مفعول به شرط لذت نشانه مازوخیسم جنسی است ، تعریف دقیقتر آن رابطه جنسی که در آن لذت روانی به سبب آسیب رساندن به جسم خود یا فرد مقابل باشد نشانه اختلال میباشد و نیاز به درمان دارد.
    گاهی اوقات خانم ها از خشونت همسرشان در رابطه جنسی گله مند هستند و گاهی این خشونتها تا حدی بوده که باعث اسیب جدی شده است ، لذا تمایل به رابطه جنسی خشن جزء خواسته های مشروع تلقی نمیشود. پس اگر گفتگو در رابطه با این موضوع و عنوان کردن خواسته شما در خصوص میا به رابطه رمانتیک اثرگذار نبود بهتر است که به مشاور مراجعه کنید .
    جهت مشاوره میتوانید با شماره رهای 02188422495/02122354282 تماس حاصل فرمایید.

    توسط motakhasesan · 2616 روز 16 ساعت 42 دقیقه قبل

    سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

پاسخ شما

سوال رابطه خشن | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.