پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » سلام و خسته نباشی مشاور محترم..
1 امتیاز
Vote Con!

سلام و خسته نباشی مشاور محترم..

مشاوره قبل ازدواج

راستیتش من جانم 20 سالمه و دانشجو ترم سه تربیت معلمم.یه چن ماهه پیش تو محیط مجازی با یکی از همشهریام اشنا شدم.با گذشت زمان بیشتر باهاش اشنا شدم تا جاییکه مطمنم وفاداره صادقه و مونمنو متدین.ی جورایی بگم از هم چی دخترایی خوشم میاد.اخه همه جوره حامی شوهرشونن.ی چی مهمتر که خونودخ ما اصالتا روستایین ایشون هم همینطورن.فقط چن مرود ذکر کنم نظرتونو بدونم
1-من دانشجو معلمم و دو سال دیگه معلم کامل میشم حقوقی ک الان دارم300هزاره و ایشونم دانشجو ترم اول دانشگاه افسری ناجا .این تفاوت جاه و مقام اشکال داره؟
2-پدر ایشون در قید حیات نیستن و خونودشون سه نفرس داداشو مامانشو خودش که دختره بزرگه سنشم 18.5 منم که 19.5 در این مورد جوابی دارین؟
3-رابطه ایشون با عموهاش خوب نیست و جوری میشه گفت که قط رابطه هستن سر مسائل ارث….این چی؟
4-اینکه ایشون تا دو سال تو تهران درس میخوننو ازم دورن من مشهد درس مخونم…
5-از طرفی مامان بابام میگن بذار داداشه بزرگترت که الان 24 سالشه دو ماد شه ابجیتو ک الان ازدواج کرده راهی خونه بخت کنیم داداشه دیگت که چن ماه پیش ازدواج کرد بره سر خونه زندگی خودشون در کل میگن بذار یه سی چل سال دیگه دومادت میکنیم……!!!!میگن الان با این حقوقه تو هیشکی نمیسازه میگم مادره من این حقوقه اصلیم ک نی پس فردا میرم سر کار 4 یا 5 برابر میشهودر ضمن این خانوم محترم هم با این حقوقه من مشکلی ندارن اخه گفتم خیلی خاکین مث خودمون

خواهشا هر چ زودتر جوابمو بده مشاور عزیز

توسط iman1373 درازدواج · پاسخ 3715 روز 8 ساعت 2 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    با سلام. از اینکه این سایت را برای مشاوره انتخاب کردید سپاسگذاریم. بابت تاخیر در پاسخگویی به سوالات عذرخواهی می کنیم .

    0- چه طور توانستید از طریق فضای مجازی این قدر به شناخت کامل برسید. زن و شوهر بعد 10 سال زندگی زیر یه سقف به چین شناختی نمی رسن که شما ازش صحبت می فرمایید. ببینید میدونید میخوام چی بگم! میگم این مدل شناخت کافی نیست. به این بسنده نکنید. حتما بیشتر تحقیق برید. مشاور برید.

    1- این تفاوت جاه و مقام نیست. تفاوت در شغله. نه ربطی نداره. فقط فقط ربطش تو تاثیر پذیریه شخصیت شما دو نفره. شما معلم. قراره با یه سری بچه و نوجوون سرو کله بزنید. با روحیاتتون لطیف و از آرماش نسبی برخوردار باشید. من دقیق نمی دونم محل خدمتتون رو خودتون تعیین می کنید. مثلا ثابته مکان تون. یا ممکنه تغییر هم بکنه. از این لحاظ میگم که همین قضیه رو هم باید در مورد دختر خانم هم درنظر بگیرید. چقدر انعطاف در شغل و تغییر مکان خدمتشون وجود داره. بعدا این قضیه مسئله ساز نشه. همین طور قبلا یادمه در بعضی رسته ها ی خدمتی ازدواج دختر و همچنین بچه دار شدن با یک محدودیت ها و تعهدها بود. این قضیه رو هم در بیارید.
    اما در مورد روحیه دختر خانم. می تونم بگم یکی از ویژگی های خانم ها اینه که قریب 60-70 درصد خانم ها نسبت به شغلشون تاثیر پذیرند. حتی اقایون هم به همین میزان ولو بیشتر این مقوله در بینشون وجود داره. مثلا اقایی که شغلشون نظامی است و مثلا فرض کنید افسر تجسس هستند. ایشون اگر روحیه تاثیر پذیری بالایی و به قولی شخصیت انگاری در وجودشون داشته باشن دیده میشه این آقا تو خونه زندگیش و همچنین در محیط های بیرون از کارشون هم روحیه تجسس گرا، به شدت محتاطانه، سخت گیر، غیر انعطاف پذیر، خیلیبه کسی اعتماد نمی کنند. و …. پیدا می کنند. همین مثال در خانم ها هم هست. که باید ببینید ایشون بعد از اتمام دوره افسری قراره در چه زمینه و بخشی کار کنند. البته اینا یه مهارتههر کسی هر شغلی داشته باشه از هر مدلش با تمرین و یادگیری و تمرکز و آگاهی میتونه شخصیت خودش ر وبه ثبات و نیرومندی برسونه. مثلا خیلی از خانم های مجرد که پست مدیریتی میگیرن به شدت در روحیات و عواطف و شخصیتشون تاثیر میذاره. خیلی خیلی ریز بین میشن. نسبت به اقایون بدبین تر. کمی عصبی و…

    2- در این مورد چه جوابی بدم. نه مشکلی نیست
    3- باز هم مسئله ای نیست. الان تقریبا نیمه بیشتر خانواده های ایرانی چنین مسائلی رو دارن. لامشکل. به خودتون ربط داره. که در این مسائل حساس نباشید. بله ممکنه با تعداد کمی از اقوام و فامیل خانواده ایشون مثلا و برفرض بعد از ازدواج در ارتباط باشید و این قضیه نباید براتون مهم باشه.
    4- خوب بعد این دو سال. محل خدمت شما؟ محل خدمت ایشون؟ محل زندگی تون بعد از ازدواج؟ میتونن انتقالی بگیرن؟ دوست دارن ؟ مورد دو اینجا خودشو نشون میده. دختر اول. بدون پدر. دوری از خانواده(احتمالا به خاطر ازدواج) قبول می کنند. ؟

    5- خوب همینه اینا مقدمات بود برای اصل مطلب. اصل مطلب همین مورد 5 هستش. مخالفت خانواده ها. فقط میتونم بگم رابطه رو نذارید کش دا بشه . الان با این شرایط شما و دختر خانم مبنی بر دو سال درس خوندن در شهرهای متفاوت فقط میتونید خانوادتون رو راضی کنید که به خواستگاری برید و نامزدی اتفاق بیفته. بعد دوسال هم ازدواج. بهتر از اینه که چندسال وضو شک دار بگیرید. لطفا این رابطه رو با این شرایط ادامه ندید. که هیچی معلوم نیست. نقد رو بچسبید و به فکر ادامه دادن این رابطه به طور نسیه نباشید. چون ممکنه کار برای خودتون سخت بشه.
    موفق باشید

    توسط خانم زهرا عباسی · 3711 روز 54 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    IMAN1373

    ایمان جان با تمام غلط های املایی باید به شما بگم برای داشتن یک زندگی خوب باید استقلال مالی داشته باشید و با این رشته و شغلی که این خانم داره باید بتونی کنار بیای … به همین خاطر باید قبل از هرچیزی خانواده رو راضی کنی و اگه دلیلی دارن باید بهش احترام بذاری چون الان برای ازدواج شما زوده و شما هنوز به بلوغ فکری و عاطفی نرسیدی ..پس بهتره تا پایان تموم شدن درست صبر کنی تا مشکلت رو بتونی با منطق و بدور از احساسات حل کنی

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3491 روز 4 ساعت 21 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

سلام و خسته نباشی مشاور محترم.. | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.