پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » سلام همسر من به شدت پرخاشگر و عصبي است گاهي دست بزن هم دارد. شرايط زمان و مكان برايش تفاوتي ندارد البته از ابتداي نامزدي تا به امروز خيلي بهتر شده ولي من ديگر تحمل ندارم.من و همسرم در خانه اي نزديك به خانه پدر شوهرم زندگي مي كنيم. احساس من اين است كه خانواده او با تفاوت عمده اي كه در رفتارشان با وحيد و برادرها و خواهرهايش مي گذارند عامل اين رفتارهايش شده اند. خسته شده ام. همسرم هميشه و همه جا گفته كه من را خيلي دوست دارد و به هر طريقي نشان داده ولي وقتي عصباني مي شود جلوي هر كسي كه باشد توهين و تحقيرم مي كند بد دهن است و ناسزا به من مي گويد چد وقتي است كه به فكر جدايي افتاده ام اما من خودم اين ازدواج را خواسته ام از آينده مي ترسم لطفا مرا راهنمايي كنيد.
1 امتیاز
Vote Con!

سلام همسر من به شدت پرخاشگر و عصبي است گاهي دست بزن هم دارد. شرايط زمان و مكان برايش تفاوتي ندارد البته از ابتداي نامزدي تا به امروز خيلي بهتر شده ولي من ديگر تحمل ندارم.من و همسرم در خانه اي نزديك به خانه پدر شوهرم زندگي مي كنيم. احساس من اين است كه خانواده او با تفاوت عمده اي كه در رفتارشان با وحيد و برادرها و خواهرهايش مي گذارند عامل اين رفتارهايش شده اند. خسته شده ام. همسرم هميشه و همه جا گفته كه من را خيلي دوست دارد و به هر طريقي نشان داده ولي وقتي عصباني مي شود جلوي هر كسي كه باشد توهين و تحقيرم مي كند بد دهن است و ناسزا به من مي گويد چد وقتي است كه به فكر جدايي افتاده ام اما من خودم اين ازدواج را خواسته ام از آينده مي ترسم لطفا مرا راهنمايي كنيد.

همسر، بد اخلاق

سلام همسر من به شدت پرخاشگر و عصبي است گاهي دست بزن هم دارد. شرايط زمان و مكان برايش تفاوتي ندارد البته از ابتداي نامزدي تا به امروز خيلي بهتر شده ولي من ديگر تحمل ندارم.من و همسرم در خانه اي نزديك به خانه پدر شوهرم زندگي مي كنيم. احساس من اين است كه خانواده او با تفاوت عمده اي كه در رفتارشان با وحيد و برادرها و خواهرهايش مي گذارند عامل اين رفتارهايش شده اند. خسته شده ام. همسرم هميشه و همه جا گفته كه من را خيلي دوست دارد و به هر طريقي نشان داده ولي وقتي عصباني مي شود جلوي هر كسي كه باشد توهين و تحقيرم مي كند بد دهن است و ناسزا به من مي گويد چد وقتي است كه به فكر جدايي افتاده ام اما من خودم اين ازدواج را خواسته ام از آينده مي ترسم لطفا مرا راهنمايي كنيد.

توسط mkm درازدواج · پاسخ 3635 روز 7 ساعت 11 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (4)

  1. 1 vote

    سلام دوست عزیز
    شايد قدم اول براي حل مشکل بددهاني همسر يا واکنش هايي از اين قبيل پيدا کردن علتي است که همسرمان را عصباني مي کند. در صورتي که زوجين درباره انتظارات و نيازهاي خود بدون قضاوت کردن و در فضايي که هر دو آماده گوش کردن هستند، گفت وگو کنند بسياري از موانع که مي تواند به ناکامي منجر شود کنار مي رود و خشم به ميزان قابل توجهي کاهش پيدا مي کند.

    اين نکته بايد مدنظر قرار گيرد که ما نمي توانيم به اطلاعات ذهن همسرمان دستيابي پيدا کنيم، همين طور که او هم از آن چه در ذهن ما مي گذرد اطلاع ندارد، پس چاره اي نداريم که درباره آن چه فکر مي کنيم روشن و صريح صحبت کنيم تا همسرمان از آن چه ما مي خواهيم و نياز داريم مطلع شود.

    نکته ديگري که مي تواند در اين باره کمک کننده باشد شنيدن حرف هايي است که همسر ما در پس اين کلمات زننده بيان مي کند. چرا که وقتي فردي نتواند به شکل مستقيم توقعات و احساسات خود را بيان کند معمولاً آن ها را در قالبي که گاه نامناسب است بيان مي کند. توجه به اين موضوع تا حدي از ايجاد يک احساس منفي در ما مي کاهد و کمک مي کند بتوانيم طرف مقابل را آرام و او را ترغيب کنيم که درباره آن چه خشمگين اش کرده صحبت کند. هر چند بايد توجه داشت ايجاد اين شرايط به تمرين و پيگيري و البته همکاري زوجين نيازمند است.

    مسئله مهم ديگر اين است که خشم و در پي آن پرخاشگري يک باره رخ نمي دهد، اين که ما بتوانيم زمينه هاي ايجاد کننده خشم را تشخيص دهيم امکان جلوگيري از تشديد آن را از همان ابتدا به ما مي دهد.

    و در آخر اين مسئله قابل تأمل است که ما در مقابل همسري که پرخاشگري مي کند نبايد منفعل عمل کنيم و صرفاً تحمل کنيم و از کنار موضوع بگذريم.

    شايد آرام کردن فردي که عصباني است و سپس در شرايط مناسب موضوع را با وي مطرح کردن و در نهايت حل کردن تعارضات، رفتاري مسئولانه نسبت به خود و همسرمان باشد و حتي او را نيز در شرايطي قرار دهد که مسئوليت رفتار خود را بپذيرد و براي تغيير و اصلاح آن قدمي بردارد.///////////سوالی بود درخدمتتون خواهم بود /////////

    توسط آقای ص - غفاری · 3635 روز 2 ساعت 31 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    خب در این مورد بهتر نیست محل زندگی رو تغییر بدید …
    اینطوری خیلی میتونه در رفتار ایشون اثر داشته باشه … وقتی از خانواده و از جوی که حاکمه دور بشه خب مسلما” میتونه خیلی نرمتر از قبل بشه .. وگرنه باید در این مورد به مشاور مراجعه کنید … و ازش راهنمایی بخوای … در ضمن باید ببینی که مشکلی در محل کارش و یا زندگی شخصیش به وجود نیومده که این رفتارو از خودش بروز میده ؟

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3514 روز 21 ساعت 56 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 1 vote

    سلام،23سال دارم و یک ساله ازدواج کردم،7ماه قبلش هم عقد کرده بودم.همسرم به شدت مرد عصبی و پرخاشگریه،برای هر مساله ی کوچیکی واکنش های تندی از خودش نشون میده،بر خلاف اون من خیلی صبور و آرومم و اصلا عصبانیت هاشو درک نمیکنم…راستش احساس میکنم همسرم اعتیاد داره،چون به نظرم رفتارش غیر طبیعیه…گاهی شاد وشنگوله و گاهی هم اصلا نمیشخ باهاش حرف زد،این رفتار های ضد و نقیض من رو بیشتر نگران میکنا،چچطور باید تشخیص بدم اعتیاد داره یا نه؟؟به من گفته بود هیچ دخانیاتی مصرف نمیکنه،اما مدتیه متومه شدم دور از چشم من به شدت سیگاریه،برای تابلو نشدمش هم عطرو رو خودش خالی میکنه!به خیالش من نمیدونم! همسرم قبل ازدواجمون 7 سالی تنها خارج از کشور زندگی میکرده،خیلی میترسم که انحرافات دیگه ای داشته باشه…احساس میکنم اصلا دلش به زندگی با من نیس…ما سنتی ازدواج کردیم،این بیشتر نگرانم میکنه که نکنه خونوادش منو بهش تحمیل کردن و اون تلافیشو سر من در میاره…متاسفانه من زیادی چشم و گوش بسته م!واسه همین همسرم به راحتی منو گول میزنه،چون تا حالا ازش زیاد دروغ شنیدم دیگه حرفاشو باور ندارم…حتی بهش اعتماد هم ندارم،ولی اصلت به روش نمیترم،سیگار کشیدنش که لو رفت تا یه مدت ازش خواستم این کارو نکنه،حتی یه وقتی به این نتیجه رسیدم که اعتیاد داره و رو راست ازش پرسیدم،ولی انکار کرد…چند ماهیه میدونم شدید تر میکشه ولی چیزی بهش نمیگم،دوستای مشکوکی داره که علیرغم میل من و حتی خونوادش بازم باهاشون رفت و آمد داره،چطوری از دوستش دورش کنم؟؟لطفا کمکم کنید…احساس میکنم دارم غرق میشم…زندگیمو دوست دارم،همسرمو دوست دارم،اما هیچ حسی از طرف اون دریافت نمیکنم،شوهر من فقط کار میکنه…ما وقتی برای هم نداریم،واسه همین وقتایی که زیاد با هم باشیم حتما دعوامون میشه!!از اول ازدواجمون تقریبا هر هفته یه بار دعوا داشتیم،این اواخر پیشرفت کردیم شده دو هفته یه بار!!همسرم حاضر نیس از مشاور کمک بگیریم،این شک منو بیشتر میکنه،میترسه دستش رو شه،نمیدونم چی کار میکنه که میترسه دستش رو شه…دیم شده دوهفته یه بار،

    توسط maniyak · 3416 روز 16 ساعت 21 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

  4. 1 vote

    maniyak,

    خب در مورد شوهرتون میتونید با توجه به رفتارهایی که از خودش بروز میده با مشاوری مشورت کنید …یعنی خودتون تنهایی برید و از ایشون راهکار بگیرید…در مورد دوستانش کسی نمیتونه اونارو از شوهرتون جدا کنه چون با این افراد بزرگ شده و پر از خاطره است و گوش به کسی نخواهد داد که رابطه دوستی رو با اونا قطع کنه….بهتره اگه واقعا” شوهر و زندگی خودتونو دوست دارید بیخیال این رفتار ها باشید…چون تجسس در کار ایشون و جر و بحث های بیهوده کاری ازپیش برای شما نخواهد برد … شما یا از این زندگی خارج باید بشید و یا اینکه در مقابل ایشون صبر پیشه کنید و به زندگی ادامه بدید

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3416 روز 4 ساعت 19 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

سلام همسر من به شدت پرخاشگر و عصبي است گاهي دست بزن هم دارد. شرايط زمان و مكان برايش تفاوتي ندارد البته از ابتداي نامزدي تا به امروز خيلي بهتر شده ولي من ديگر تحمل ندارم.من و همسرم در خانه اي نزديك به خانه پدر شوهرم زندگي مي كنيم. احساس من اين است كه خانواده او با تفاوت عمده اي كه در رفتارشان با وحيد و برادرها و خواهرهايش مي گذارند عامل اين رفتارهايش شده اند. خسته شده ام. همسرم هميشه و همه جا گفته كه من را خيلي دوست دارد و به هر طريقي نشان داده ولي وقتي عصباني مي شود جلوي هر كسي كه باشد توهين و تحقيرم مي كند بد دهن است و ناسزا به من مي گويد چد وقتي است كه به فكر جدايي افتاده ام اما من خودم اين ازدواج را خواسته ام از آينده مي ترسم لطفا مرا راهنمايي كنيد. | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.