پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » 8 ماه ارتباط
1 امتیاز
Vote Con!

8 ماه ارتباط

ازدواج

سلام خسته نباشین
من 8ماه با دختری با خانواده خوب در ارتباطم و عاشق هم شدیم البته اول دوستی اون از من دوری میکرد هرچقد بهش هدیه میدادم و محبت فایده نداشت حتی از ظاهرم هم ناراضی بود اما بعد عمل دماغم که قبل از دستی باهاس وقت گرفته بودم دیگه کمتر شد مشکلش
اما چند وقت بیش موضوع رو به بدرش گفت نه کامل و باباشم شرایطی مثل خانه و ماشین گذاشت که اونا مشکل نیست خانواده منم در جریانن و سنم هم 24 ساله
حال مشکل من : اون تاحالا 7یا8 تا دوس بسر داشته از دبیرستان تا حالا که 23 سالشهو از اول دوستی به شدت تاکید میکرد که بلا هیچکدام کوچکترین رابطه فیزیکی نداشته حتی لب اما وقتی اولین بار که لب گرفتیم بلد بود یا با دهن منو ارضا کرد کامل بلد بود اما بروش نیاوردم و گفتم شاید از تو فیلم یاد گرفته
اما هفته بیش تولدش بود و من کلید خونه دوستمو گرفتم و با اصرار زیاد من راضی شد بریم و وقتی رفتیم من توقعم رابطه ای مثل همیشه بدون دخول به بشت یا جلو بود و حداکثر ارضای دهنی ام وسطش یکدفعه گفت از بشت بکن که چون تا انگشت هم بهش میزدم درد داشت نکردم
شبش بهم ز زد گفت با یه بسره که یه سال باهاش بوده و این شدیدا میخواسته بدستش بیاره 3بار از بشت رابطه داشتن و این کارم به این دلیل بوده که به خودش وابستش کنه و اولین باریم که رفته خانش این اتغاق افتاده و خیلی اتفاقی بوده در صورتی که من انگشتمم به بشتش بخوره دادش هوا میره و برام قابل باور نیس که سری اول یکدفعه اینکارو کرده باشه طوری که میگفت اصلا لب گرفتن هم توش نبوده و من اولین نفری بودم که با دهن ارضام کرده من چطور باور کنم؟
اما خودش اومد بهم گفت و اگه نمیگفت ممکن بود تا اخر عمرم نفهمم و چیزه دیگه اینکه گفت سری سوم شاید یه لحظه داخل سوراخ جلو هم شده باشه که گفتم باید بریم دکتر و قبول کرد و ماما گفت بردش حلقوی ارتجاعیهو سالم سالم اما من شنیدم ارتجاعی تا دو سه بارم معلوم نیست درسته این ؟
چندسری هم که اون اقا رو دیدیم که اون ازلحاظ مالی وضع خوبی نداره و هرروزم با یه نفر طبق گفته دوس دخترم میگفت دور بزن باهم ببینمون به نظرتون میخواسته ببینش حسی هنوز بهش داره یا از سر لج بازی که نشون بده با یکی بهتر از اونه؟
منم مشکلم اینه تاحالا خیلی دوس دختر داشتم اماباهیچکدوم رابطه نداشتم دلیلمم این بوده که تا واقعا از کسی خوشم نیاد کاری نکنم اما واقعا عاشق دوس دخترمم نمیدونم چیکار کنم ؟
درضمن توی شهرمون خانواده من خیلی از مال اونا اسم و رسم دار تره و همه بدر و برادرامو میشناسن و دوس دخترم گفت تو دانشگاهشون(با بسره هم دانشگاهی بوده و ترم اولش باهاش دوس شده) او بسره رفته به دوستاش گفته که عقب و جلو این دختر رو من باز کردم اما نه مدرکی داره نه دلیلی دوس دخترمم وقتی این جریانو گفت .گفت هرسوالی داری ببرس اما چون گریه میکرد و ناراحت بود من ادم دل نازکیم نبرسیدم از یه لحاظ خودش همه چی رو بهم گفت از یه لحاظ تا چشمم رو میبندم این میاد تو ذهنم که چیکار کردن مگه میشم بدن معاشقه کرده باشه ؟چرا این کارو کرده؟ داره راست میگه فقط همین یه نفر بوده؟ و…
تورو خدا بگین من چیکارکنم من دوسش دارم و اونم طوریه که عاشقمه من چیکار کنم حرفشو باور کنم؟
این موضوع رو چطور فراموش کنم؟
توروخدا کمکم کنین
ممممممنون

توسط hossein8888 درازدواج · پاسخ 3685 روز 15 ساعت 57 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (3)

  1. 1 vote

    سلام خوبی
    منم تو این موقعیت گیر کرده بودام واقعان سخته من فقط تجربه خودمو میگم بهت ولش کن بره چون نمی تونی با شک کردن زندگی کنی و دلتو ارو کنی هر روز و هر شب تو شکی بهترین راه حل اینکه ولش کنی و ازدواج کنی همین

    توسط yusuf · 3666 روز 12 ساعت 19 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

  2. 0 votes

    سلام پرسشگر محترم .
    از تاخیر پاسخگویی عذر خواهی می کنیم .
    دوستی :دوست عزیز –دوستی قبل از از دواج بسیار مخرب کننده است .بیشتر سوالات در این سایت از این قبیل است .
    دوستی قبل از از دواج آفت هایی بسیار جدی به همراه دارد –لذا باید از دوستی خوداری کرد .
    افرادی زیادی بودند در این سایت که دچار این قبیل مشکلات بودند .
    آفت های دوستی :
    1-شما فردا می خواید برید سر زندگی –زیر یک سقف –همسرتون بشود همدمتون –هسمرتون بشود راز دارتون .بنابراین باید شخصی را برای همسری انتخاب کنید که دارای این ویژگی ها باشد .بتواند یک همسر خوب برای شما ویک مادر خوب برای فرزندانتون.
    2- یکی از آفت های بسیار مهمی این است –که شما از تمام کارهای که راست یا دروغ (الله اعلم) خبر دارید –مطمئن باشید –شما بسیار احتمال دارد که در زندگی دچار وشک وتریدد نسبت به ایشون شودید –مثلا با دیدن یک رفتار غلط از این خانم بنارا بزارید براینکه ایشون با کس دیگر دوست است.
    ذهن شما دائما وقتی شما سر کار هستید ،بهتون هشدا ر می ده که ممکنه خلافی از این خانم سربزنه .شک وبدبینی همانا ونابود شدن زندگی هم همانا .
    در احادیث ما بسیار تاکید کردند که دوستی پنهانی نگیرید .
    دوست عزیز زندگی که با گناه وحرام آغاز بشه –چطور انتظار دارید پایدار ودوام داشته باشد؟؟؟؟؟؟
    لزوم ازدواج موفق در زندگی تنها عشق وعاشقی نیست –باید همه جوانب را سنجید .
    اگر برای شما عفت وپاکدامنی مهم است –خوب مسلما با کسی ازدواج کنید که پاکدامن وعفیف است .اگر نه برای شما پاکدامنی وعفت مهم نسیت –خوب می تونید با همچین کسی ازدواج کنید –اما باز احتمال اینکه شک وتردید ایجاد شود زیاد است.
    اگر می خواید ازدواجی موفق داشته باشید –وعمری در کنار همسرتون وفرزندانتون زندگی خوبی داشته باشید نباید فقط نگاه به عشق وعاشقی کرد –امیر المومنین می فرماید علاقه شدید گوش را کر وچشم را کور می کند –بنابراین اکثر این عشق وعاشقی هایی که از دوستی ایجاد میشود ،عشقی کاذب است .
    دوست عزیر عاشق بودن ایشون وعاشق بودن شما ،باعث نمی شود که شما یک ازدواجی موفق داشته باشید.لزوم ازدواج موفق این است که تاجایی که می تونید در کلیات واصلیات وملاک هایی که دارید با شما تطابق داشته باشد –در آخر مطلب مطلبی را براتون می زارم (تحت عنوان لزوم ازدواج موفق )
    بنابراین اینکه می گید چطور فراموش کنم –سوال من این است آیا واقعا میشود فراموش کرد .؟
    بنابراین اطلاع از چنین کارهایی از خانمی که می خواید یک عمر باهم زندگی کنید واقعا می تواند در زندگی خطرناک باشد وزندگی را نابود کند.
    در تصمیم گیری تحت تاثیر احساسات نگیرید.
    جمع بندی :
    1-علاقه تنها ضامن خوشبختی شما نیست.
    2-بذر بدبینی وشک وتردید بدترین چیزی است که می تواند زندگی را از هم بپاشد،پس بهتر است پیشگیری کرد .
    3-پرسشگر محترم-هردوی شما بهترین کاری که شما می توانیدبکنید تا یک زندگی وازدواج موفق داشته باشید ،این است که هردو تا توبه کنید از کارهای حرام ودوم اینکه شما با کسی ازدواج کنید که باهاش رابطه دوستی نداشته باشید واینکه اهل این کارهای نباشد.
    وخانم هم توبه کند وباکسی ازدواج کند که از گذشته ی او چیزی نمی داند واز کارهاش به به او چیزی نگفته باشد ودنبال چنین کارهایی نرود .
    4- با توجه به چیزهایی که گفتید ،نگاه ما به چنین ازدواجی خوشبین نیست.

    هزینه مشاوره شما:10تا صلواة برای سلامتی وفرج امام زمان(ع) است .
    برای مطالعه ……………………………………………..

    سایت مشاوره ازدواج(آزاد)
    https://moshavere.tribuneazad.ir
    مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (زیده عزه)
    همسری شما جوانان عزیز را که پیوند دل ها وجسم ها وسرنوشت هاست ،صمیمانه به همه شما فرزندان عزیزم تبریک می گویم!توصیه می کنم ،به همسران خود مهر بورزید تا به آنان وفادار باشید وخویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید .از گره افتادن در رشته زندگی مشترک برحذر باشیدوگره های کوچک وبی اهمیت را نادیده بگیرید .خداوند ،به شما خوشبختی وشادکامی واعتلای روحی عطا فرماید وکانون زندگی تان را با فرزندانی تندرست وصالح ،گرمی وروشنی ببخشد.!(1)

    موضوع………………………لزوم ازدواج موفق
    مطالب مورد بررسی:
    {مقدمه}
    {فصل اول:لازمه ازدوج چیست؟}
    {فصل دوم:انتخاب همسر وملاک هایی که باید در نظر گرفت.}
    {فصل سوم:اهمیت به ازدواج}
    تهیه شده ونوشته شده…………………توسط العبد میثم رشید

    {مقدمه}
    سلام به شما خواننده محترم –این را بدانید زندگی مهارت است اگر کسی نتواند مهارت مدیرت زندگی زناشویی را به دست بیاورد ،زندگی برای او تلخ می وشود وسرکوچک ترین مسائل ریز زناشویی به دلیل ضعف مدیریت دچار اختلاف می شوند ،درصورتی که به آسانی قابل حل است . درطول فعالیت در سایت مشاوره –خیلی از پرسش کنندگان وجوانان متستفانه به دلیل ندانستن چگونگی ملاک ها برای تشخیص همسر شایسته وچگونگی ازدواج وچگونگی روابط صحیح بازوج خودبه کثرت دیدیم که دچار سوءتفاهم های جزئی شدند که همین سوءتفاهم ها باعث پدید آمدن مشکلاتی جدی در زندگی شده اند،لذا در این مقاله ی کوتاه سعی شده برای شما ملاک های صحیح وعقلانی که می تواند درصد ازدواج موفق را بالا ببرد وبی توجهی به هریک از آنها می تواند باعث بروز سوءتفاهم وحتی اختلافات جدی وحتی طلاق هم بشود.بنابراین اگر می خواهیم فردی بامهارتی در عرصه زندگی زناشویی باشیم ،باید سعی کنیم این مواردرا توجه کنیم:توجه به مسائل معنوی وخودسازی+بالابردن اطلاعات زناشویی (باتهیه کتاب های زناشویی وسخنرانی های مرتبط)+به کار بردن اطلاعات به دست‌آمده ازمرحله قبل…..
    خیلی از جوانان فکر می کنند لازمه ی یک ازدواج موفق ،عشق وعلاقه ای است که پدید می آید درحالی که خود عشق وعلاقه هم اگر برپایه یک ملاک ها صحیح وعقلانی که درپایین عرض می شود پایه ریزی نشود ،می تواند عشق کاذبی باشد که بعد از مدتی درزندگی مشترک به خاطراینکه برپایه ی درست پایه ریزی نشده فرو می ریزد وهریک از زوجین درزندگی دچار سردی نسبت به دیگری میشوند.
    لذا بامطا لبی که درپایین بیان میشود می توان ،خیلی از مسائل را حل ودرصد موفقیت ازدواج را بالا برد.

    {فصل اول:لازمه ازدوج چیست؟}
    خیلی مهم است اینکه بدانیم چگونه می توانیم یک زندگی موفق داشته باشیم.
    برای ازدواج چند نکته مهم است .
    وقتی کسی می گوید می خواهم ازدواج کنم باید
    1-به بلوغ فکر ی رسیده باشد –یعنی اینکه احساس کند که می تواند یک خانواده را اداره کند.
    2-بلوغ جنسی –البته این نکته که امروزه بلوغ جنسی به گزارش مرکز آمار پایین آمده یعنی این که افراد زود به بلوغ جنسی می رسند.
    3-اطلاعات خود را در زمینه زناشویی بالا برده باشد.
    امروز ه خیلی از طلاق ها به خاطر این است که افراد دارای بی اطلاعی از برخورد صحیح با همسر و…می باشد .که افرادی که می خواهند ازدواج کنند باید سعی کنند با مطالعه کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده است را مطالعه کنند سطح اطلاعاتشون بالا رود .
    کتاب هایی مثل مردان مریخی و زنان ونوسی نوشته آقای جان گری بسیار می تواند موثر باشد.و کتاب های دینی پیرامون چگونگی روابط زناشویی که از گفته های معصومین به مارسیده .
    لذا چند نمونه از پرسش هایی که درسایت برای ما فرستاده شده را برای شما شرح می دهیم.
    پرسشگری درسایت مشاوره ما ،پرسش را اینگونه بیان می کند:
    مردی 40 ساله هستم که 15سال است ازدواج کرده ایم .حدود 5 سالی است که با جدیت به جدایی فکر می کنم .از اول زندگی دچارمشکلات مالی نسبی بوده ایم و عمده تلاشمان برای ارتقائ سطح زندگیمان بوده ودراین راه سختی های زیادی تحمل کرده ایم واکنون وضعیت قابل قبولی از نظر مالی پیدا کرده ایم .مشکل من تقریبا از سال چهارم ازدواج شروع شد بدین شکل که متوجه شدم میل جنسی من ازهمسرم خیلی بیشتراست و گاهی باعث تنش و دعوا می شد که البته قابل حل بود چون همیشه امیدواربودم رفته رفته میل جنسی ایشان هم افزایش یابد وازطرفی میل و هیجان من هم زیادبودولی متاسفانه هیچ نشانه ای ازبهبودکه مشاهده نشده وضعیت باگذشت زمان بدترهم می شودوبه نظرمی رسدهیچ هیجانی درزندگیمان وحودندارد.دیگرازدست تمایلات جنسی هم متنفر شده ام چون همیشه من طالب بوده ام وهمسرم اعتنای چندانی به این موضوع نداردو صفرتاصد مراحل ارتباط جنسی به عهده من است و جالبتر اینکه ایشان همیشه به لذت هم می رسندولی هیچگاه تمایلی به این کارنشان نمی دهندو من اکثر مواقع بعد از پایان رابطه احساس رضایت پیدا نمی کنم و تمایل به تکرار دارم که خوداین موضوع مشکل را پیچیده تر می کند و این مشکل به سایر جنبه های زندگیمان هم سرایت کرده وتنها راه پیش رو را جدایی و رها شدن از این فلاکت می دانم .ضمنا همسرم خانمی بسیار با شخصیت و مهربان هستندوبرایم دوری ازاو مصیبت است.
    ×××××××××××××××××××××××××××××
    سلام.
    من و شوهرم 21 سال داریم و الان عقد هستیم..2 ساله که باهمیم.
    زیاد نمیتونیم باهم عاشقانه حرف بزنیم..شوهرم بلد نیست با خانومش چطور برخورد کنه..
    همون طوری که با خاله هاش و خواهر و مادرش حرف میزنه با منم همون جور حرف میزنه..
    گاهی اوقات که بهش میگم تا یکی دو روز خوبه اما باز یادش میره..
    مثلا وقتی اشتباهی میکنه بلد نیست بیاد معذرت خواهی کنه یا وقتی ناراحتم بلد نیست بیاد از دلم در بیاره.
    تصمیم دارم باهاش درست حرف بزنم راجع به این مسئله.میخوام کمکم کنید که چطور بهش بگم که روش اثر بذاره یا چی بهش بگم..؟………..
    ×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
    سلام
    من1سال هست که با همسرم عقدکردیم و 2ماه پیش زندگی مشترک را شروع نمودیم………………… اما مسئله ای که من را بسیار ناراحت کرده توجه او به خانم های دیگر است. هنگامی که در خیابان راه میرویم مدام به افراد نگاه میکند. حتی وقتی باهم در حال حرف زدن هستیم نگاه او به دیگران و به خصوص خانم هاست با این وجود مانع حواس پرتی او و نفهمیدن حرف های من نمیشود اما با وجود اینکه رابطه گرمی داریم و من نیز چهره زیبایی دارم به طور مثال هیچگاه در رستوران مانند اغلب آقایان با هیجان به چهره من نگاه نمیکند و مانند یک زوج قهر مینشینیم و او اطراف را بررسی میکند حتی وقتی باهم حرف میزنیم و من تمام سعیم را برای پیش آوردن مباحث جذاب و خنده دار میکنم. بار اول که این موضوع را فهمیدم چند شبانه روز گریه کردم و با عصبانیت موضوع را به او گفتم. او فقط عصبانی شد و بمن گفت که اشتباه میکنم و نگاه های او کاملا بی منظور است و به همه جا مینگرد نه فقط خانم ها.چندبار سر این موضوع دعوا کردیم کمی بهتر شد و من سعی کردم دیگر به او خرده نگیرم و بفهمانم که چقدر اعتمادم به او زیاد است.اما هنوز هم نگاه های خیره اش در خیابان مرا به شدت آزار میدهد همیشه اشک های پنهانی میریزم.تنها نکاتی که مرا کمی آرام میکند این است که هیچگاه به خواست او به خیابان و مکان های شلوغ نرفتیم و اینکه ذاتا روحیه بشدت کنجکاوی دارد. اما من هرچقدر سعی میکنم نمیتوانم با این موضوع کنار بیایم و با وجود همه تلاش او برای زندگی مشترکمان احساس میکنم هیچ علاقه ای به من ندارد. ….
    بررسی:شما در این سه پرسش دید که نه آقا ونه خانم هردوخیلی از مسائل کوچک روانشناسی را نمی دانند،این هم می تواند به دودلیل باید (بالانبردن اطلاعات زناشویی ویا دانستن مسائل زناشویی اما به کار نبردن آن)وهمین مشکل کوچک می تواند مرد وزن را در زندگی دچار اشتباه محاسباتی کند.یکی از تفاوت مردان و زنان در زندگی زناشویی این است برگترین اشتباهی که مردان می کنند این است که مردان به گوش کردن واهمیت دادن سخنان همسرشان بی تفاوت هستند ،درحالی که مردها باید اهمیت گوش دادن وشنونده ی خوبی بودنرا درک کنند وبزرگترین اشتباهی که خانمها می کنند این است که می خواهند همسرشون را تغییر بدهند ،درحالی که زنان باید بدانند که باید دست از تغییر همسرشون دست بردارند.حالا شما درنظر بگیرید ،ندانستن همین یک مسئله میتواند چه سوءتفاهماتی را درزندگی به وجود بیاورد؟!

    4-ساخته شدن از لحاظ روحی ومعنوی .خیلی افراد در زندگی به خاطر اینکه قبل ازدواج خودرا از لحاظ اخلاقی و روحی و معنوی نساخته اند در زندگی به گونه ای رفتا ر می کنند که موجب اختلاف در زندگی می شود .اگر مشاهده کرده باشید افرادی که واقعا مومن وبا تقوا هستند در زندگی موفق هستند و حقوق یکیدیگر را بهتر در زندگی رعایت می کنند .
    که باید با تهیه کردن سخنرانی های مذهبی یا رفتن پای درس استاد اخلاق خود را ازلحاظ اخلاقی ومعنوی ساخت .
    {فصل دوم:انتخاب همسر وملاک هایی که باید در نظر گرفت.}
    اما چگونه می توانیم یک زندگی موفق داشته باشیم؟؟؟آیا ملاک فقط تقوا کافی است؟همرا ه با ذکر احادیث پاسخ خواهم داد.
    یکی از عواملی که می تواند باعث خوشبختی در ازدواج شود دقت در انتخاب همسر است که در ادامه می گویم چه کسی را باید برای همسری انتخاب کرد .
    انتخاب همسر .
    اسلام همانگونه که به ازدواج اهمیت داده و همگان را به آن توصیه کرده است .انتخاب همسر را یکی از مهم ترین مراحل ازدواج شمرده وسفارش های و راهنمایی لازم را ارائه نموده تا خانواده ای تشکیل میشود ،بنیانی مستحکم وپایدا ر داشته باشد.
    اولین اساسی ترین ملاک ،دین دار بودن همسر انتخابی و برخورداری از اخلاق نیک علاوه براینکه خانواده را استحکام می بخشد ،هریک از زن و مرد را از انحرافات و بدی ها باز می دارد .
    پیامبر گرامی اسلام صلی..فرمودند:اگرشخصی به خواستگاری آمد که دین و اخلاق او مورد پسند شما بود ،همسری به او بدهید ،چرا که در غیر این صورت ،فتنه وتباهی بزرگی در زمین ایجاد خواهد شد.
    دربسیاری از سوالات دیده شده که خانم ها گفتند که همسر ما رفته با شخص دیگری دوست شده ،لذا اگر شخصباتقوا باشد؛مسلما به دنبال کار حرام نمی رود.
    سلام من یک دختر 22 ساله هستم حدود 9 ماهه که ازدواج کردم نامزدم 6 سال از من بزرگتره زیاد بهم دروغ میگه انگار به دروغ گفتن عادت کرده .نمیدونم در مقابل دروغ گفتناش چه رفتاری باید داشته باشم؟چیکار کنم که دیگه بهم دروغ نگه؟ لطفا راهنماییم کنین.

    اسلام ،انتخاب همسررا برعهده دختر وپسر قرار داده است تا باواقع بینی ،مال اندیشی ،تفکر ومشورت با والدین وافراد مطمئن ،همسر خود را انتخاب کنند.
    از مهمترین عواملی که ضامن خوش بختی وسعادت برای زوجین است ،اصل هم کفو بودن است .
    کسی که دیگران را به عنوان شریک زندگی انتخاب می نماید ،باید از هر حیث شایستگی داشته ،دارای سلامت جسمی و روحی و اصا لت خانوادگی باشد.
    توجه به اختلاف سن ،سطح و میزان تحصیلات ،اعتقادات و باور ها ،وضعیت جسمی و جذابیت ها ،سطح اقتصادی و وضعیت فرهنگی و…درایجاد زندگی پایدار موثر است .بنابراین لازم است که هریک از دختر وپسر در موارد فوق تا حد لازم همانند باشند.چرا که دربسیاری از اوقات ،اختلاف فاحش دختر و پسر دراین موارد ،موجب جدایی گشته.درحالی که با ظرافت دقیق میشود از بسیاری از مشکلات را حل کرد.
    با سلام.من دو سال است که ازدواج کردم و اختلافهایی بین همسر من و خانواده ام پیش آمده و مادرم نظرش درباره همسر من کاملا برگشته ومن هم که نمی خواهم احترام ها را بشکنم و نمیتوانم حرفی بزنم.برای حل این مشکل چه کاری باید انجام دهم؟خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.

    با سلام.
    اوایل ازدواج رابطه ام با همسرم خیلی خوب بود. اما بعد از شروع زندگی مشترک او به جای انگیزه پیدا کردن برای فعالیت بیشتر، تنبل شده و با اصرار من سر کار میره. اگه من خونه نباشم خواب میمونه و مثل اینه که دارم یک بچه رو بزرگ می کنم. احساس نمی کنم که شوهر دارم چون اصلا به من احساس امنیت نمیده. با وجود این که خودم خیلی فعالم و حتی بعد از ازدواج تا مقطع دکتری هم پیش رفتم، اما همسرم درست نقطه مقابل منه. ازش نمی خوام ادامه تحصیل بده و اینکه اون لیسانس داره اصلا واسم مهم نیست. فقط فعال بودنش رو می خوام. این قضیه اونقدر واسم مهم شده که حتی نمیتونم دیگه بهش ابراز علاقه کنم. رابطه جنسی کاملا سردی داریم و خیلی شب ها جدا از هم می خوابیم. از این شرایط دارم رنج می کشم. خیلی تلاش کردم بهش انگیزه بدم که واسه زندگیمون تلاش کنه اما فایده نداره. از اونجاییکه خانواده من با ازدواجمون مخالف بودن، جرات حرف زدو به کسی رو ندارم و خودم تنها این بارو به دوش میکشم. اما مقصر اول خودم هستم که صرفا به دلیل چند ماه رابطه دوستانه و ابراز علاقه شدید، چشمهامو به واقعیت بستم. دوست دارم از این وضعیت نجات پیدا کنم و زندگی خوبی داشته باشم.اما نمیدونم راهکار چیه.
    متسفانه امروزه بعضی از خانواده ها به جای این که به دین ،اخلاق ،فرهنگ ،اصالت خانوادگی ،نجابت ،پاکی و هم کفو بودن یکدیگر توجه کنند ،به معیار های غیر صحیح از جمله :ثروت و مقام و شغل ،ماشین،خانه و..اهمیت می دهند .اینان نمی دانند که ازدواج یک ارضای جنسی صرف نیست و مهریه های بالا ،چشم وهم چشمی ها ،جهزیه های آن چنانی ،خرج زاید و تشریفاتی و…نمی تواند مسلماضامن خوش بختی باشد .
    من دختری 23ساله هستم تابستان یه خواستگار داشتم که از لحاظ ظاهری خوب بود و در شرکتی منشی بود وعصر هم در کارگاهی کار میکرد به علت کمی حقوق اما پدرم با او موافقت نکرد چون نه پول زیاد داشت وهم این که تحصیلات کافی نداشت من خودم دانشجوی ارشدم اما پسره به علت کمبود مالی مجبور به ترک تحصیل در سال سوم دانشگاه شده بود اما بعداز اون با پسره رابطه دارم خیلی پسر خوب و پر تلاشیه و از همه مهمتر عاشقانه منو دوست داره ومنم بهش علاقه مند شدم مادرم از رابطه ما خبر داره بنظرتون من چطور میتونم پدر و برادرمو راضی کنم؟
    ×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
    با سلام و خسته نباشید
    من دختری مجرد بیست و دو ساله هستم .مدت هفت ماه قبل با برادر دوستم آشنا شدیم ایشان از نظر کار و موقعیت اجتماعی کاملا مناسب و هم طبقه خانواده من می باشند در تیر ماه ایشان با پدرم تماس گرفتند برای خواستگاری و پدرم بعد از یک هفته به من گفت تحقیق کردم و ایشان مناسب ما نیست البته من کاملا مطمئن هستم صحبت پدرم صحت ندارد
    در زمانی که بحث خواستگاری را به مادرم گفتم ایشان گفت این پسر زشته و قدش کوتاهه . قدش از من هفت سانت بلندتره و طبق نظر سایرین اصلا زشت نیست.
    حدود دو هفته دیگر ایشان به همراه خانواده قصد دارند به منزل ما جهت خواستگاری بیاییند و من نمیدونم چطور پدر و مادرم رو راضی به این وصلت کنم.
    ××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
    {فصل سوم:اهمیت به ازدواج}
    ازدواج پیوندی مقدس است که در سایه آن ،زن ومرد به کمال می رسند وسعادت ونیک روزی را نصیب خود می کنند.
    بنابراین موضوع ازدواج و تشکیل کانون خانوادگی در درجه ی اول ،هماهنگی زن و مرد می باشد.وعدم توجه به مقررات وقوانین و هم چنین بهداشت روانی آن در نسل حاضر برای عده ای زیادی ناراحتی و تلاطم خاطر به وجود آورده است .زیرا شالوده ی آن از روی عشق وتظاهرات غریزه جنسی بنیان گذاری شده است .از این رو زن ومرد باید برای ازدواج وانتخاب همسر به تامین بهداشت و روحی و اجتماعی و آموزشی و اقتصادی یک دیگر توجه کنند تا بتوانند یک زندگی اصولی ومستحکم را بنا کنند.
    امام صادق علیه اسلام می فرمایند:درهنگام ازدواج ببینیدخود را در کجا قرار می دهید وچه کسی را شریک زندگی خود می کنید .بهترین زنان آنانند که منسوب به اصل و نسب شایسته می باشندو مخصوصا از نظر روانی باید خوش اخلاق باشند و بدان که زنان مختلفند :بعضی از آنها غنیمتند و بعضی دیگر غرامت. .
    ×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
    هزینه این مقاله 10تاصلواة برای سلامتی وفرج امام زمان(ع) است .
    نوشته شده توسط :العبد میثم رشید

    توسط میثم رشید · 3664 روز 18 ساعت 51 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 1 vote

    HOSSEIN8888

    خب دوست عزیز تا شما بخوایت به تمام این سوالات و شکیاتتون جواب بدید و خودتون رو قانع کنید که عمرو جوونیتون گذشته … خب اول از همه باید با خودت کنار بیای که این خانم رو همینطوری بپذیرید و یا اینکه نمیتونید با این شرایط و شک ادامه بدید و باید رابطه رو خیلی زود تموم کنید … وگرنه با رفتن به اینطرف و اونطرف نمیتونید خودتون رو گول بزنید و با این موارد که گفتید به دختر اعتماد کنید .. چون شما هنوز نتونستید به گفته پزشک در این مورد اعتماد کنید …

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3489 روز 17 ساعت 11 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

8 ماه ارتباط | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.