پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » مشروب
1 امتیاز
Vote Con!

مشروب

RAHNAMAI

سلام خسته نباشید .من همسرم رفته ماموریت کاری.دیشب خانه مادرشوهرم بودم که خودش خونه نبود پدر خونده همسرم بودما باهم مشروب خوردیم بعد از کمی تقریب از حالت عادی خارج شدیم که ایشون صورت منو بوس کرد بعد یهو لبو گرفت که من هولش دادم یهو بغلم کرد که من باز هولش دادم و ازش خواستم که باهام کاری نداشته باشه و زدم زیر گریه اونم ازم عذر خواهی کرد ورفت اتاق خودش .تا صبح نخوابیدم همش گریه میکنم حس بدی دارم فکر میکنم به همسرم که دیوانه وار دوستش دارم خیانت کردم .از صبح هروقت باهاش حرف میزنم گریه میکنم اونم هی میپرسه چی شده منم الکی میگم از دوری تو ولی باور نکرد . من همه اتفاقاتی که برام میفته از همسرم پنهون نمیکنم ولی اینو نمیدونم چیکار کنم؟ دارم دیونه میشم خواهشا راهنمایم کنید

توسط 2525 درازدواج · پاسخ 3817 روز 10 ساعت 59 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    بسم الله الرحمن الرحیم.
    السلام علیک یاصاحب الزمان ادرکنی.
    سلام علیکم.پرسشگرمحترم.
    یکی از مضرات مشروب یعنی همین از بین رفتن غیرت وقتل و…علاوه بر حرام بودن.
    خوب خوردن مشروب یعنی خیانت به خودوارزش انسانی .
    خوب اگر شما هم به این کاری که این شخص باشما کرده راضی بودید خیانت است نه تنها به همسرتون بلکه خیانت به خودتون .
    اما اگر شما نمی خواستید این کاررا بکنید واین کار از سوی اون شخص بوده خوب این جا تقصیر آن شخص بوده که دست به چنین خیانتی زده .
    اما اگر همسرتون عاقلانه عمل می کند باتوجه به شناختی که از ایشان دارید و می دانیدکه به شما بدبین نخواهد شد وبرخوردی که با آن شخص خواهد داشت کم کردن رابطه است خوب می توانید این موضوع را بگید.
    ولی اگر فکر می کنید که ممکن است بر اثر عصبانیت کاری کند که باعث نابودی زندگی خودتون ودیگران شود وباعث بدبینی به شما شود بهتر است نگید.
    دراین جور مسائل بیشتر افراد عصبانی می شوند ودست به کاری می زنند که باعث نابودی زندگی خودشون میشود.لذا بهتر است به همسرتون نگید.چون بیشتر افراد بدبین میشوند.
    بنابراین اگر هم شما به این کار راضی بودید ومی توانید از این کارتون توبه کنید ولازم هم نیست به همسرتون بگید چون باعث خراب شدن زندگی تون میشود.
    امااگر به این کار شما راضی نبودید واز اون شخص سرزده باز هم بهتر است به همسرتون نگید چون باعث بدبینی و اقدام خطرناک از سوی همسرتون به آن شخص وخراب وتلخ شدن زندگیتون شود.

    موفق باشید.
    یاعلی……………

    نکته ی اخلاقی…………..
    ﴿٨٩﴾

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْأَنصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ [٥:٩٠]
    ای کسانی که ایمان آورده‌اید! شراب و قمار و بتها و ازلام [= نوعی بخت‌آزمایی]، پلید و از عمل شیطان است، از آنها دوری کنید تا رستگار شوید!
    ﴿٩٠﴾

    إِنَّمَا يُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَن يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِي الْخَمْرِ وَالْمَيْسِرِ وَيَصُدَّكُمْ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ ۖ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ [٥:٩١]
    شیطان می‌خواهد به وسیله شراب و قمار، در میان شما عداوت و کینه ایجاد کند، و شما را از یاد خدا و از نماز بازدارد. آیا (با این همه زیان و فساد، و با این نهی اکید،) خودداری خواهید کرد؟!
    سوره ی مائده

    توسط میثم رشید · 3817 روز 3 ساعت 24 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    2525
    دوست عزیز در این مورد بهتره چیزی گفته نشه چون هر کلامی میتونه در اینده باعث ایجاد شک و تردید نسبت به شما بشه در ضمن باید بدونید که یکی از علتهای مخالفت دین با خوردن مشروب همینه چون عقل زایل میشه و شما در اون لحظه نمیدونید چه کاری رو در حال انجامش هستید .. پس بهتره در رفتار و مصرف مشروب تجدید نظر کنید ت ااینطوری به سختی و عذاب وجدان دچار نشید

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3464 روز 7 ساعت 17 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

مشروب | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.