پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » مشکل با خانواده همسرم
1 امتیاز
Vote Con!

مشکل با خانواده همسرم

ahijjjkl

سلام خسته نباشید خانواده زنم مخصوصا مادرش خیلی داره دخالت میکنه و الان که نامزدیم حدودا 4 ماه که با زنم حرفی نزدم و دوتامون می خوایم از هم جدا بشیم؟ لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم دیگه بریدم آیا غیر از طلاق راه دیگری هست آخه دیگه واقعا از خانوادش نفرت پیدا کردم

توسط جاوید درازدواج · پاسخ 3729 روز 13 ساعت 37 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    بسم الله الرحمن الرحیم
    با عرض سلام خدمت شما برادر عزیز و گرامی
    از این که دیر پاسخ شما رامی دهم پوزش می طلبم
    مطلب اول : زن و مرد دو موجودی هستند که مکمل یکدیگرند و خداوند مهربان آنها رابرای همدیگر آفریده است. و ازدواج یک پیمان بسیار مقدس و زیبا ست وزن و مرد نمی توانند با شروع کوچکترین مشگل سخن از جدایی بزنند.
    مطلب دوم : دختر و پسر اگر مدیریت صحیحی در زندگی خود داشته باشند می توانند از دخالتهای بیجای خانواده ها جلوگیری کنند
    مطلب سوم : دوران عقد یکی از زیبا ترین و شیرین ترین لحظات زندگی یک زوج می باشد و این خطا و اشتباه را باید جبران کنید که نزدیک چهار ماه با همسرتان صحبت نکرده اید .
    مطلب چهارم : از قهر با همسر خود و بی اعتنایی به او بپرهیزید . دقت داشته باشید تغییر مثبت با ارتباط سازنده میسر است ، نه با قهر کردن
    مطلب پنجم : این که هر دو بزرگوار تصمیم به جدایی گرفته اید کاملا اشتباه است . عاقبت اندیش باشید و برای جدایی عجله نکنید چرا که ممکن است دچار گرفتگی و ادبار قلب شده باشید .
    مطلب ششم : من نمی گویم خانواده همسر شمامقصر نیست ولی آیا شما هم در نوع ارتباط با خانواده همسرتان و ابراز محبت به آنها کوتاهی نکرده اید ؟
    مطلب هفتم : شما می توانید زندگی خود را تبدیل به یک زندگی سراسر از محبت و مهربانی کنید و از به کار بردن سخنان ناامید کننده بپرهیزید .
    مطلب هشتم : خداوند متعال را در زندگی خود ناظر بدانیم و باور داشته باشیم که حضرت حق تعالی باز کننده بسیاری از گره های زندگی ما می باشد .
    موفق و پیروز و سربلند باشید . آرزوی زندگی ای پر از محبت و مهربانی برای شما و همسرمحترمتان از خداوند متعال خواستارم.

    توسط آقای م- قاسمی · 3723 روز 9 ساعت 24 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    جاوید
    خب دوست عزیز شما که در این دوران خوب و شیرین این حال و روزو داری واقعا” برای آینده باید نگرانم باشید … چون هر عقل سلیمی باید بتونه از نشونه ها استفاده کنه و چشم اندازی از آینده رو برای خودش ترسیم کنه .. بطور یقین مادر ایشون در آینده بر روی زندگی مشترکتون تاثیر خواهد داشت و با نظران منفی خودش زندگی شما رو تحت تاثیر قرار میده پس بهتره در این مورد وقتی رو مشخص کنید و حرف بزنید و مهلت بدید ولی اگه سازشی نباشه دیگه نباید برای ادامه دادن اصرار کنید چون بقول معروف شقاق بین شماست و راهی بجز طلاق نیست

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3485 روز 2 ساعت 22 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

مشکل با خانواده همسرم | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.