پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » زودانزالم و سکس نداشتم تا به حال
0 امتیاز
Vote Con!

زودانزالم و سکس نداشتم تا به حال

I ejaculated early and I had no relationship until now

سلام، من از سال ۷۵ ناخودآگاه رفتم طرف فیلم های پورن( اولین بارم انزال شدم و نمی دونستم چیه) و تا الانم گاهی اوقات می بینم و خدا رو شکر که دیدن فیلم و خودارضایی کمتر شده، و تا الانم با کسی سکس نداشتم، و تا ۲ هفته دیگه میخام اولین بار این تجربه رو داشته باشم، ولی موضوع اینه که من می دونم همون دقیقه اول انزال میشم، درسته بازیگران پورن چندین سکانس مختلف و بازی می کنن و با تدوین و ادیت نهایی ما بینندگان اون فیلما رو می بینیم که میدونیم جنبه تجاری دارن، خب یعنی بازیگران مرد دارو استفاده نمی کنن و بعد استفاده فشار نمیاد بهشون؟!
حالا با این تفاسیر، چکار کنم که دیرانزال بشم؟! ژل ها و اسپری ها و قرص ها کدوم شون عوارض جانبی کمتری دارن؟! با توجه به اینکه درباره شون خیلی خوندم…

توسط m_diba درمسایل جنسی · پاسخ 955 روز 24 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    تجربه نیازهای جنسی اصلا چیز بدی نیست و نشان از سلامت شما دارد اما روش پاسخ دهی به آن باعث می شود که با مشکلاتی نیز مواجهه شوید .
    در مورد اینکه شما تصمیم گرفتید به نیازهای جنسی خود در یک رابطه جنسی پاسخ بدهید خب این باعث می شود که ریسک زیادی کنید چون می تواند مشکلات زیادی برای شما به دنبال داشته باشد .
    در هرصروت خودارضایی به مدت طولانی و دیدن فیلم های پورن می تواند آسیب های زیادی را به مرور زمان برای شما به دنبال داشته باشد .
    شما وقتی دارید از فیلم های پورن صحبت می کنید باید به این نکته نیز توجه کنید که این رفتارها تنها فیلم هست و آنچه شما مشاهده می کنید با اغراق زیاد همراه می باشد.
    در مورد اینکه بخواهید دیرتر ارضا شوید بله اسپری و یا قرص را می توانید از داروخانه تهیه کنید.

    توسط مشاور · 954 روز 5 ساعت 38 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

زودانزالم و سکس نداشتم تا به حال | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.