پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » ردیابی علت احوالات غریب من
1 امتیاز
Vote Con!

ردیابی علت احوالات غریب من

ت،ن،ه،ا،ی،ی

خانم عباسی عزیز، سلام
قبل از آنکه با گله و شکایت هام سرتونو درد بیارم میخام از این دل دریایی و حسن نیتتون تشکر کنم و دست مریزاد بگم بهتون.
ممنونم که حوصله می کنید و نوشتمو میخونید.
من یه دختر حدودا 21 ساله ام ، از یه خانواده آروم 4 نفره که سطح زندگیش یه کم بهتر از کارمندیه.
مذهبی و چادری و اینا نیستم ولی خیلی به قید و بندهام پایبندم . یه دختر جوون معمولی ، نه خیلی تو چشم نه خیلی تو حاشیه.
یعنی به یه سری حدود و حریم هایی معتقدم که تا حالا به لطف خدا نشکستمشون. پیش خدا هم تا حد زیادی روسفیدم چون در حوزه روابط دختر و پسر و این صحبتا خطای نابخشودنی نکردم ، شاید خیلی مختصر با کسی گفتم و خندیدم ولی تا مرز گناه هرگز پیش نرفتم.
منزوی هم نیستم ، تو جمع های زیادی (درسی ، خیریه ، فامیل) حضور داشتم و موثر بودم .جاهایی که عرصه فراهم بوده از اون حدود منحرف بشم . حتی پیش اومده که عده ای از آقایون اون جمع بهم برچسب غرور و خودبزرگ بینی و بی ادبی زدن! ولی تعداد اونایی که برام احترام قایلن خیلی بیشتر بوده.
باور کنید قصدم تعریف از خود نیست ، فقط میخام یه تصویر کلی از خودم بهتون ارائه بدم و میدونم که شما اینو خوب میدونید 🙂
**********************
من الان 6 ماهی میشه که یه حالی مثل افسردگی دارم ، با اینکه تو خانواده تقریبا هیچ مشکلی نیست ، پدر و مادری که هوامو دارن و تا جایی که براشون مقدوره کم نمیزارن واسم ، ولی دلم خوش نیست.
همش احساس می کنم یه خلا تو زندگیم هست ، جای خالی چیزی باعث میشه دست و دلم به کار نره ، انگار دلم به چیزی گرم نیست . بعضا واقعا احساس میکنم چقدر نیاز به عاطفه ای دارم که جنسش با محبت پدر و مادر فرق میکنه ، حالا نیاز جنسیم جوری نیست که اذیتم کنه.
من دندانپزشکی میخونم تو یکی از دانشگاه های دولتی شرق کشور ، تقریبا وسطای تحصیلمه ، الان واقعا شرایط ازدواجو ندارم ، یعنی خودم رو قادر به پذیرش این مسئولیت نمی بینم ، مخصوصا با این درسا. میخام وقتی ازدواج کنم که یه خانوم مستقل و پخته از نظر اجتماعیم تا نکنه یه وقت حسرت بخورم که تو یه همچین انتخابی غفلت کردم.
کسایی بودن که ازم خواستن به ازدواج باهاشون فکر کنم ، آقایونی که انصافا خیلی شخیص و سالم بودن که یکیشونم از همکلاسیام بود که همه خانومای کلاس احترام زیادی واسش قائلن ولی من یه جورایی چون دوست دارم ازدواجم خیلی موفق باشه واهمه دارم از انتخاب.
خوب صادقانه بگم فکر می کنم حقمه که بعد تحول این بار تنهایی با یه آدم سالم از نظر اخلاقی و مناسب خودم ازدواج کنم ولی نه الان!

شما میفرمایید من چیکار کنم؟ با این تنهایی تا حدی خود خواسته ولی پاک چه کنم که فکرش دست از سرم بردارو شوق ازدواجمم سرکوب نشه . شاید برای کسایی که این نوشته رو میخونن مضحک به نظر برسه ولی تنهایی و بی همزبونی واقعا داره از پا درم میاره ،و عشق به زندگی رو در من کمرنگ کرده. کمکم کنید

توسط dreamland_kh درازدواج · پاسخ 3729 روز 8 ساعت 48 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    سلام خانم دکتر؟ خوبی شما؟ احوالتون چه طوره؟ ببخش که اینقدر دیر جواب دادیم. جدا عذرخواهی کنیم.
    خواهش می کنم خانم دکتر. لطف دارید شما. کاری نمی کنیم که زکات یه نیمچه علمی رو میدیم که خدا کمک کرده ما رو تو این مسیر قرار داده. مثل خودت. راه رو بهمون نشون داده. دستمونو گرفته. پس آبجی خودم حالا که زندگیت آرومه و خدا رو صد هزار مرتبه شکر در سلامتی کامل به سر می برید. زکات علمت یادت نره. یه وقت مطبی زدی. خانم دکتر بعد از این شدی ما فقیرو فقرا رو یادت نره ها. هر کی دیدی یه کم نداره صلواتی کارشو انجام بده. یا مثل بروبچ با معرفت پاشو با هم بریم اردو جهادی مناطق محروم کشور. حسابی یه زکات و درست و حسابی در خدمتتون باشیم. شدیدا هم این مدل فعالیت ها به نشاطت کمک می کنه. اگه کمتر تنها بمونی. حوصله ات سر نمیره ، نمیشینه تنهایی ات رو بشموری….
    اما بریم سر اصل مطلب. اندر احوالات طبیب شهر شرق نشینمان همی باید گفت که با اجازه بزرگترها بـــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــله. دیگه وقتشه. باید آستینامون رو بالا بزنیم و عروسیتو راه بندازیم. خواهشا ناز نکن که دیگه وقتشه. آخه چرا داری خودت بختت رو عقب می اندازی؟ آهان ببخشید ازدواجت رو عقب می اندازی؟ ببین می دونم که درس داری. درساتم سخته ولی انشاالله بعد لیسانس میری تخصص. بعد نمی دونم فوق تخصص. بعدش فوق فوق تخصص. همین طور مدارج علمی رو یکی پس از دیگه طی می نمایید. تا آخر عمر هم هی میتونی فوق تو فوق بری بالا. اما به من بگو ببینم می تونی تضمین کنی خواستگار خوب همیشه برات باشه؟ میتونی تضمین کنی وقتی درست تموم شد از سن ازدواجت نگذشته باشه؟ میتونی تضمین کنی که یه موقع که نیازت به ازدواج رفت بالا و احتیاج به همسر داشتی. اون وقت مجرد بودی، به گناه نیفتی؟ میدونم اون قدر دختر عاقلی هستی که به گناه نمی افتی. ولی اوضاع و احوال همین بی حوصلگی و احیانا افسردگی که بیشتر میشه. اونو چی کارش کنیم. اون هم تو این اوضاع و احوال جامعه ما. که متاسفانه، متاسفانه آمار دخترها یه کمی بیشتر از پسرهاست. پس لطفا بهش فکر بکن. من که نمی گم به اولین خواستگار جواب مثبت بده. من می گم بهش فکر کن و خواستگار راه بده. شما راه بده در کنارش بپر برو کتابفروشی شهرتون چندین جلد کتابهای ازدواج سالم و درست و درمون بگیر و بشین مطالعه کن. تحقیقات رو در مورد معیارهای ازدواج و مهارتهای زندگی بالا ببر. به خودت زمان بده و فکر کن. اون وقت می بینی که میلت هم میاد سرجاش تا خواستگارها برن و بیان بالاخره یکیش بیشتر به دلت میشینه اون وقت با صلاح دید خانواده ها چند ماهی رو برای دوران آشناییت طی می کنید. تا رغبتت بیشتر بشه. بعد هم دیگــــــــــــه با اجازه بزرگترها بـــــــــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــله رو میگی. برای درس خوندن همیشه وقت هست. اما برای ازدواج خوب شاید ……..
    برات بهترین ها رو آرزو می کنم ….

    توسط خانم زهرا عباسی · 3719 روز 16 ساعت 40 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

    • سلام پسری هستم 31 ساله و یک سال و نیمه که با خانمی 37 ساله ارتباط دارم.ایشون دختر هستن و ما ارتباط نزدیک داریم اما نه به صورت ارتباط زناشویی.مدتیه که هر دومون اخلاقمون بد شده و چند ماهه که من تصمیم به جدایی از ایشون رو دارم اما هر بار ایشون گریه و نفرین کردن و من هم از ترس از نفرین شدن، تنهایی و فشار جنسی ارتباط رو با ایشون ادامه دادم.به ایشون گفتم که قصد ازدوج ندارم و عازم اروپا هستم تا سال دیگه. به نظرتون من چه کار کنم؟ اصلا جدا بشم ؟ اگه توصیه شما به جدایی هست به چه طریق جدابشم که ایشون اذیت نشن

      توسط mohammad31 · 2788 روز 21 ساعت 47 دقیقه قبل

      • اگر قصد جدایی دارید کامل و قاطع انجام بدید و گرنه با این نوع رفتار شما فقط شرایط رو برای خودتون سخت خواهید کرد / رابطه ای بین شما نیست پس مشکلی ندارید ... محترمانه رابطه رو تمام کنید

        توسط مدیریت سایت · 2787 روز 17 ساعت 25 دقیقه قبل

پاسخ شما

ردیابی علت احوالات غریب من | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.