پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » خودارضایی » راهکار ترک خودارضایی
0 امتیاز
Vote Con!

راهکار ترک خودارضایی

خودارضایی

سلام من پسری ۱۷ ساله هستم و نزدیک ۶سال هست به خودارضایی اعتیاد دارم و هر کاری می کنم نمی تونم ترک کنم چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟

توسط Sinar درخودارضایی · پاسخ 1140 روز 19 ساعت 57 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    دقت کنید برای ترک خودارضایی در این مدت زمان طولانی بهتر است که از متخصص سکس تراپ مراجعه کنید چون نیاز است که موراد زیادی چون شرایط روحی شما ، برنامه روزانه زندگیتان ، شرایط بدنی ، عوارض خودارضایی ، عوامل محرک و…. تا به شما کمک شود تا بتوانید بتوانید در شرایط بهتری بر مبنای شناخت در این مسیر پیش بروید .
    برای ترک خودارضایی نیاز است که محک های محیطی چون چت با و یا صحبت با دوستان در این موراد ، فیلم ، عکس و… حذف شود و برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی داشته باشید و در برنامه روزانه کارهایی را انجام بدهید که به آنها علاقه زیادی دارید که می تواند ورزش ، هنر ف موسیقی و… باشد در کنار اینکه بهتر است توجه کنید و لیستی از اولویت های زندگی فعلی در این شرایط سنی را در نظر داشته باشید تا بتوانید در برنامه خود به آن توجه کنید .
    بسته به میزان خودارضایی نیاز است که آن را کاهش بدهید و آن را مدیریت کنید مثلا اگر بیش ا یکبار در هفته خودارضایی دارید بهتر است برای آن یبکار در هفته در زمان مشخصی برای شروع و پایان در تایم کمی قرار بدهید بدون محرک و بعد آن را به دو هفته و به همین روند بیشتر کنید تا بتوانید به مرور مدیریت بیشتری بر ان داشته باشید .
    البته موارد بالا یک سری کلیات می باشد و شرایط فردی برای ترک خودارضایی اهمیت دارد.

    توسط مشاور · 1139 روز 22 ساعت 38 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

راهکار ترک خودارضایی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.