پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » پرده بکارت » راهنماییم کنید چیکار کنم؟
0 امتیاز
Vote Con!

راهنماییم کنید چیکار کنم؟

1تگ

سلام من بکارتم رو از دست داده ام از طریق دوست پسرم اون مایل به ازدواج با من هست ولی چندین بار خیانت از اون دیدم و نمیخام ایندم. رو به خطر بندازم از یه طرفی خونوادم سنتی هستند و قبل ازدواج گواهیی پزشک میگیرند نمیدونم چیکار کنم ولی نمیتونم به خونوادم هم بگم این موضوع رو و از طرفی بعد از ترمیم بکارت میگند که پیداست توی معاینه که ترمیم شده .
من 21سالمه و خام حرفاش شدم ولی نمیخامم ایندم به خاطر این ترس به هم بریزه اون الان اظهار پشیمونی شدیدی میکنه و حاضره بریم محضر و کل داراییاشا به نامم بزنه و کتبا بنویسه ک دیگه خیانت نمیکنه به من ایشون حدود 4لار درحال صحبت کرون و شماره دادن به بقیه دیدم و نمیدونم چیکار کنم. لطفا راهنماییم کنید 😔
از طرفی به خاطر جایگاه خونوادم خاستگار های خیلی سطح بالایی دارم و الاعان چند نفری هستن ک گفتم فعلا ن و این پسری ک پرده ی من رو زد سطحشون از ما پایین تره لطفا کمکم کنید ک اگه برگردم با این پسر خیانت نمیکنه؟ یا اینکه برای اینکه گواهی پزشک میگرند خونوادم چیکار کنم.
از طرفی یکی از خاستوار های العانم بکدر جریان هست ک من بکارتمو از دست دادم و با این حال موافق هست و باز هم نمیتونم اعتماد کنم.

توسط Niloo6858 درپرده بکارت · پاسخ 1198 روز 22 ساعت 2 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    نگرانی شما قابل درک هست اما در این مسیر دقت کنید که شما شناخت لازم را نسبت به این آقا دارید و بهتر است تنها به دلیل نداشتن پرده بکارت وارد ازدواج نشوید و سعی کنید که با شناختی که از ایشان دارید تصمیم گیری کنید .
    در این مورد بهتر است که در مورد خواستگارهایی که دارید بعد چند جلسه شناخت در این مورد به صورت کلی و بدون بیان جزئیات رابطه قبلی و میزان رابطه و دفعات آن به خواستگار خود بیان کنید که پرده بکارت ندارید و در این مورد با آگاهی ایشان می توانید پیش بروید.
    بهتر است در این مسیر با فردی که به نظرتان شرایط ازدواج مد نظرشما را دارند برای مشاوره پیش از ازدواج ادقدام کنید تا بتوانیم با بررسی دقیق دیدگاها و شرایط هردویتان در این مسیر برای تصمیم گیری بهتر کمک کنیم .

    توسط مشاور · 1198 روز 20 ساعت 12 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    خییلی ممنونم از جواب شما ولی اینجا شما میگویید ک به این فرد اعتمادی دباره نکنم؟
    العان من افسردگی شدیدی گرفتم که همرا با لرزش دست و پا هست. نمیدونم به‌این شخص اعتمادی دباره کنم چون خیلی اظهار پشیمونی میکنه از طرفی دیگه هم موضوع بکرتم رو چیکار کنم و چجوری مخفی کنم هنگام تست؟ خونوادم خیلی مهمه واسشون و سخت گیرن.

    توسط Niloo6858 · 1198 روز 1 ساعت 31 دقیقه قبل

    سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

پاسخ شما

راهنماییم کنید چیکار کنم؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.