پرسشتان را مطرح کنید

0 امتیاز
Vote Con!

رابطه جنسی

جنسی

سلام و خسته نباشید.
من حدود سه ساله ازدواج کردم. در ابتدا من علاقه زیادی به رابطه با همسرم داشتم اما همسرم به دلیل مختلف که خسته ام یا حوصله ندارم از من دوری می کرد. چندین بار بهش گفتم که این کار رو انجام نده و ندین بار باعث دعوا هم شد اما لجبازی می کرد. من حتی پیشنهاد دادم که با کسی رابطه داشته باش تا سرد تر نشی اما این هم قبول نکرد. تا اینکه من با چت کردن با دیگران خودم رو مشغلوم کردم تا اینطوری نیازم برطرف بشه که شاید وضع بهتر بشه و رفتارش تغییر بکنه اما الان به مشکل برگتری خوردیمم که نه از چت لذت میبرم نه از همسرم . همسرم هم چنن سرد هستش اما گاهی بهم میگه که بیا رابطه داشته باشیم اما من نمی تونم دیه باهاش رابطه برقرار کنم. هیچ تمایلی ندارم.
لطفا منو راهنمایی بفرمایید.

توسط mbtt20 دراخلاق و رفتار همسر · پاسخ 2181 روز 4 ساعت 52 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 1 ( 50% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    با سلام
    دوست گرامی در مورد اینکه به خاطر مشکل سرد مزاجی به ایشون توصیه کردید با فرد دیگری در ارتباط باشد ..کاملا توصیه نسنجیده و اشتباه است اگر چه که می فرمایید ایشون هم قبول نکردند و مشغول کردن خود شما به چت و و.و حتی خودارضایی هم که البته شما نگفتید مشکل را حل نمی کند در مور مسائل حنسی مثل هر بیماری و مشکل دیکری باید مراجعه داشته باشید و تلاش کنید مساله با خود همسرتون حل و رفع رجوع کنید و البته مراجعه به سکس تراپ داشته باشید
    برای سرد مزاجی دلایل مختلفی وجود دارد و اصلا مساله ای نیست که غیر قابل حل باشد و بخواهید نگران شوید در هر صورت امیدوارم خوشبخت و موفق باشید
    اصلا نگران نباشید چون برای این شرایط شما هم دلایلی وجود دارد و چون مدت ها همسرتون دوری کردن چنین شده اکر روش های جدید را اموزش ببنید هر دو نقر به شرایط قابل قبولی خواهید رسید

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    02188472864
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2178 روز 4 ساعت 11 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    بسیاری از خانم ها از نداشتن تمایلات جنسی رنج می برند. این مشکل در هر نژاد و کشوری شایع است.

    چون سرد مزاجی جنسی در خانم ها معمولا به یک سری از روش ها و شیوه های غلط در زندگی روزمره نیز می تواند مربوط شود؛ به همین دلیل برای درمان این عارضه در خانم ها باید به صورت همه جانبه تمام موارد از جمله مسایل هورمونی، بیماری های مختلف، نوع روش زندگی و عوامل مختلف روانی مانند استرس در زندگی روزمره توسط متخصص مربوطه بررسی شود تا بتوان با درمان عوامل زمینه ای، تغییر در برخی از روش های غلط و یا اصلاح شیوه های مختلف رفتاری در خانم مبتلا، این عارضه را درمان کرد.

    راه های درمان با سنجد

    سنجد

    یکی از گیاهان دارویی که می تواند به پیشگیری و درمان یکی از رایج ترین اختلالات زندگی زناشویی غلبه کند، مصرف دمنوش تهیه شده از سنجد یا جوشانده سنجد در درمان برخی از اختلال های جنسی به ویژه در زنان موثر است. اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند تا حدی است که تحقیقات زیادی در این باره انجام شده و تاثیر گل گیاه سنجد و میوه آن و میزان اثرگذاری سنجد را بررسی کرده اند و کپسول هایی به صورت صنعتی در داروخانه های برخی از کشورهای اروپایی به مردم عرضه می شود.

    خواص ریوند چینی

    ریوند چینی

    زن های جوان زیادی وجود دارند که بعد از ازدواج به دلیل تجربه درد حین زناشویی به مرور دچار ترس ها و استرس هایی می شوند که این حالت های روحی- روانی مشکلاتی را برای آنها فراهم می کند و روابط زناشویی زن و شوهر را تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلاتی که ممکن است در صورت عدم درمان در کوتاه مدت موجب بروز مشکلات و اختلاف هایی میان زن و شوهر شود. گیاه و ریشه ریوند چینی و نوشیدن دمنوش تهیه شده از آن تاثیر زیادی در کاهش درد به ویژه دردهایی دارد که ممکن است زنان در ناحیه لگن تجربه کنند. البته نباید فراموش کرد زنانی که به تازگی فرزند آنها متولد شده و مراحل شیردهی به نوزاد را تجربه می کنند نباید از این گیاه یا مشتقات آن استفاده کنند.

    گیاهان مفید برای درمان

    گیاهان وسبزیجات مفید

    چغندر، شاهی، فلفل سبز، پیاز، ترب، کشمش و تمشک استفاده کنید. نوشیدن شیره نارگیل و آب انگور نیز از جمله خوراکی هایی است که می تواند به تقویت توانایی جسمی زنان کمک کند. عسل طبیعی و خالص را حتما به وعده صبحانه خود اضافه کنید و فراموش نکنید که خوردن حب هایی که از ترکیب خرما، گردو و دارچین تهیه شده در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. برای تهیه این حب به 6خرما و 3 مغز گردو و کمی دارچین احتیاج دارید. هسته خرما را جدا کرده و مغز گردو و خرما را بکوبید تا نرم شود. دارچین را به آن اضافه کنید و حب هایی تهیه کنید و هر روز 4 تا 5 حب بخورید. این حب ها را روزانه تهیه و مصرف کنید.

    سبک زندگی تان را عوض کنید

    در برخی از نسخه هایی که در کتاب های بوعلی سینا موجود است از کاهش میل جنسی به عنوان یک بیماری نام برده شده که رابطه نزدیکی با نوع رژیم غذایی هر فرد دارد. در حقیقت بوعلی سینا مصرف بیش از اندازه از غذا و خوراکی ها یا انتخاب مواد غذایی نامناسب را عاملی موثر در کاهش میل جنسی می داند. بوعلی سینا حتی سبک زندگی افراد ، چگونگی حمام کردن، زمان بیدار شدن و به خواب رفتن را در ابتلا به ناتوانی و کاهش میل جنسی بسیار موثر می داند، از این رو توصیه شده افرادی که با کاهش میل جنسی رو به رو شده اند در برنامه غذایی خود از نخود، لوبیا، تخم خربزه، کنجد، پیاز، هویج، ماهی ازون برون، خاویار، عسل، زعفران، انگور شیرین، گوشت گوسفند، شلغم، کلم، حلیم گندم، کنگر، نعناع، شنبلیله و مارچوبه استفاده کنند و به فراخور خوراکی ای که برای وعده غذای شان آماده می کنند از این گیاهان و سبزیجات دارویی به عنوان ماده اولیه یا چاشنی استفاده کنند.

    نقش موثر گل سرخ در درمان سرد مزاجی خانم ها

    گل سرخ درمانی موثر

    گل سرخ یکی دیگر از گیاهانی است که مصرف خوراکی و موضعی آن به درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی کمک می کند.این عصاره امروزه به صورت صنعتی نیز تهیه می شود و آن را در داروخانه ها و عطاری ها به راحتی می توان تهیه کرد. استفاده موضعی از روغن گل سرخ نیز در ناحیه شکم می تواند تاثیرگذاری مناسب بر درمان ناتوانی جنسی و افزایش توانایی بدن در مردان و زنان داشته باشد. علاوه بر این مصرف گل سرخ به صورت خوراکی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و افزایش آرامش و کنترل تپش قلب نیز کمک می کند.

    تاثیر جنسینگ بر سرد مزاجی خانم ها

    جنسینگ؛ گیاه باروری و زایش

    باوری در میان مردم مشرق زمین وجود دارد که خوردن جنسینگ که ریشه یک گیاه چندین ساله چینی است می تواند تاثیر زیادی در افزایش قوای جنسی

    رابطه جنسی زنان عموما با سرد مزاجی بیشتری نسبت به مردان همراه است در همین زمینه محققان ایتالیایی بعد از انجام تحقیقات به نتیجه ی جالبی در تحریک و تشدید علاقه به داشتن رابطه ی جنسی در زنان دست یافتند که می خوانید.تحقیقات نشان می دهد که زنان به طور معمول دچار سرد مزاجی می شوند و به ارگاسم رسیدن آنها بسیار کم و به سختی رخ می دهد.

    به ادعای زنانی که در یک تحقیق و مطالعه شرکت کرده بودند آنها به طور معمول با علاقه کامل رابطه ی جنسی با همسرشان برقرار نمی کنند و اصولا به فکر به ارگاسم رسیدن خود نیستند چرا که رغبتی در این زمینه در خود نمی بینند.

    مثلا حدود 20 نوع اختلال جنسی در مردان وجود دارند ولی اختلالات جنسی عمده در مردان به سه دسته تقسیم می شوند:

    اختلال نعوظ، اختلال در انزال و اختلال در میل جنسی. اختلالات جنسی عمده در زنان به شش دسته تقسیم می شوند: اختلال درد، اختلال در میل جنسی، اختلال در رسیدن به ارگاسم، اختلال در رطوبت دستگاه تناسلی، اختلال در برانگیختگی جنسی و اختلال در ارضا جنسی. بنابراین باید با اخذ شرح حال درست مشخص ساخت که منظور و هدف بیمار از بکاربردن اصطلاح «سردمزاجی» چیست.

    سردمزاجی و یا کاهش میل جنسی از نظر علمی دارای تعریف است و صرف ادعای یک فرد دلیل بر بیمار بودن وی نیست. میل جنسی رابطه مستقیم با سن افراد دارد. با افزایش سن در هر دو جنس میل جنسی کاهش می یابد منتهی شدت آن در افراد مختلف متفاوت است.

    اینکه تعداد روابط زناشویی طبیعی در یک زوج چند بار در هفته باشد، از نظر علمی عدد مشخصی برای آن وجود ندارد. آن بستگی به نیازهای طرفین دارد. ممکن است در دهه سوم زندگی نیاز یک زوج به سه بار رابطه در هفته و یا یک بار در دو هفته باشد. معمولا یک عدم تقارن نسبی در نیازهای جنسی زن و مرد در داخل خانواده وجود دارد ولی طرفین باید با تعدیل به تعادل برسند. گاها این عدم تقارن خیلی زیاد است و در عمل سبب ایجاد مشکل شده و گاها کار به جدایی می کشد.

    بنابراین اطلاع از نیازهای طرفین در دوران قبل از ازدواج اهمیت زیادی دارد. گاها مشاهده می شود که نیاز جنسی یکی از زوجها به داشتن رابطه هر روز است و طرف مقابل برعکس بزور هر دو هفته یک بار و یا بیشتر نیاز جنسی پیدا می کند. در این موارد است که مشکلات خانوادگی شروع می شوند. در این نوشتار سعی می شود بصورت خلاصه در مورد علل سردمزاجی در مردان و زنان توضیحاتی به زبان ساده آورده شود.

    اینکه کی گفته می شود یک مردی دارای سردمزاجی است آن بستگی به پارامترهای مختلف دارد و در سنین و موقعیت های مختلف متفاوت است. اگر یک مردی از بدو شروع زندگی جنسی دارای تمایلات جنسی اندک باشد (در دهه سوم یک بار بیش از 10 روز) گفته می شود که دارای سردمزاجی است.

    سردمزاجی به دو دسته عمده تقسیم می شود

    اولیه و ثانویه. در نوع اولیه مرد از بدو شروع زندگی جنسی دارای سردمزاجی بوده است و در نوع ثانویه پس از سپری شدن یک دوران طبیعی، مرد دچار کاهش میل جنسی می شود. از نظر شدت کاهش میل جنسی یا سردمزاجی به سه دسته عمده تقسیم می شود: خفیف، متوسط و شدید.

    در نوع شدید مرد شاید ماه ها احساس نیاز جنسی نمی کند و این سبب ایجاد مشکلات جدی در بعضی از خانواده ها می شود. از طرف دیگر کاهش میل جنسی یا سردمزاجی موقعی مرضی تلقی می شود که سبب استرس و مشکل در خانواده شود. در زوجی که هر دو طرف با یکبار رابطه هر شش ماه مشکل ندارند و با آن سازگار هستند، بیماری وجود ندارد. از نظر علل کاهش میل جنسی یا سردمزاجی در مردان آن به دو دسته بزرگ تقسیم می شود: روحی- روانی و جسمی.

    بهترین راه های درمان سرد مزاجی

    در هفته ۵ گرم سنجد بخوريد

    يكي از گياهان دارويي كه مي‌تواند به پيشگيري و درمان يكي از رايج‌ترين اختلالات زندگي زناشويي غلبه كند، سنجد است. در منابع مختلفي از طب سنتي به اين نكته اشاره شده كه مصرف دمنوش تهيه شده از سنجد يا جوشانده سنجد در درمان برخي از اختلال‌هاي جنسي به ويژه در زنان موثر است.

    اثرگذاري سنجد بر درمان اختلال جنسي زنان و حتي اضطرابي كه آنها ممكن است حين رابطه زناشويي تجربه كنند تا حدي است كه تحقيقات زيادي در اين باره انجام شده و تاثير گل گياه سنجد و ميوه آن و ميزان اثرگذاري سنجد را بررسي كرده‌اند و كپسول‌هايي به صورت صنعتي در داروخانه‌هاي برخي از كشورهاي اروپايي به مردم عرضه مي‌شود.

    از طرفي فراموش نكنيد كه از نگاه درمانگران مكتب آيورودا بوييدن اسانس به دست آمده از گل سنجد نيز مي‌تواند به بهبود و درمان ناتوانايي جنسي كمك كند البته اين درمانگران بوييدن اسانس گل سنجد را اصلا به مردان توصيه نمي‌كنند چرا كه موجب كاهش توانایي جسمي آنها مي‌شود. از سوي ديگر نوشيدن يك تا ۲ فنجان دمنوشي كه از جوشانده برگ يا ميوه سنجد تهيه شده باشد براي درمان اين اختلال بي‌اثر نيست اما اگر مي‌خواهيد نتيجه درماني موفقي از اين تجربه بگيريد حتما با يك متخصص طب سنتي مشورت كنيد.
    كاهش اضطراب با ريوند چيني

    زن‌هاي جوان زيادي وجود دارند كه بعد از ازدواج به دليل تجربه درد حين زناشويي به مرور دچار ترس‌ها و استرس‌هايي مي‌شوند كه اين حالت‌هاي روحي- رواني مشكلاتي را براي آنها فراهم مي‌كند و روابط زناشويي زن و شوهر را تحت تاثير قرار مي‌دهد. مشكلاتي كه ممكن است در صورت عدم درمان در كوتاه مدت موجب بروز مشكلات و اختلاف‌هايي ميان زن و شوهر شود.

    گياه و ريشه ريوند چيني و نوشيدن دمنوش تهيه شده از آن تاثير زيادي در كاهش درد به ويژه دردهايي دارد كه ممكن است زنان در ناحيه لگن تجربه كنند. البته نبايد فراموش كرد زناني كه به تازگي فرزند آنها متولد شده و مراحل شيردهي به نوزاد را تجربه مي‌كنند نبايد از اين گياه يا مشتقات آن استفاده كنند.
    اين گياهان را به رژيم‌تان اضافه كنيد

    در برخي از متون طب سنتي اشاره شده كه گنجاندن برخي از گياهان و سبزيجاتي كه جنبه درماني دارند در رژیم غذایی مي‌تواند تاثير زيادي بر درمان ناتوانايي جنسي و ضعف‌هاي جسماني در زوج‌ها به ويژه زنان داشته باشد. از اين رو توصيه شده در بيشتر وعده‌هاي برنامه و رژيم غذايي هفتگي خود از چغندر، شاهي، فلفل سبز، پياز، ترب، كشمش و تمشك استفاده كنيد. نوشيدن شيره نارگيل و آب انگور نيز از جمله خوراكي‌هايي است كه مي‌تواند به تقويت توانايي جسمي زنان كمك كند.

    عسل طبيعي و خالص را حتما به وعده صبحانه خود اضافه كنيد و فراموش نكنيد كه خوردن حب‌هايي كه از تركيب خرما، گردو و دارچين تهيه شده در اين زمينه مي‌تواند بسيار موثر باشد. براي تهيه اين حب به ۶خرما و ۳ مغز گردو و كمي دارچين احتياج داريد. هسته خرما را جدا كرده و مغز گردو و خرما را بكوبيد تا نرم شود. دارچين را به آن اضافه كنيد و حب‌هايي تهيه كنيد و هر روز ۴ تا ۵ حب بخوريد. اين حب‌ها را روزانه تهيه و مصرف كنيد.
    سبك زندگي‌تان را عوض كنيد

    در برخي از نسخه‌هايي كه در كتاب‌هاي بوعلي سينا موجود است از كاهش ميل جنسي به عنوان يك بيماري نام برده شده كه رابطه نزديكي با نوع رژيم غذايي هر فرد دارد. در حقيقت بوعلي سينا مصرف بيش از اندازه از غذا و خوراكي‌ها يا انتخاب مواد غذايي نامناسب را عاملي موثر در كاهش ميل جنسي مي‌داند. بوعلي‌سينا حتي سبك زندگي افراد ، چگونگي حمام كردن، زمان بيدار شدن و به خواب رفتن را در ابتلا به ناتواني و كاهش ميل جنسي بسيار موثر مي‌داند، از اين رو توصيه شده افرادي كه با كاهش ميل جنسي رو به رو شده‌اند .

    در برنامه غذايي خود از نخود، لوبيا، تخم خربزه، كنجد، پياز، هويج، ماهي ازون برون، خاويار، عسل، زعفران، انگور شيرين، گوشت گوسفند، شلغم، كلم، حليم گندم، كنگر، نعناع، شنبليله و مارچوبه استفاده كنند و به فراخور خوراكي‌اي كه براي وعده غذاي‌شان آماده مي‌كنند از اين گياهان و سبزيجات دارويي به عنوان ماده اوليه يا چاشني استفاده كنند.
    گل‌سرخ درماني كنيد

    گل سرخ يكي ديگر از گياهاني است كه مصرف خوراكي و موضعي آن به درمان ناتواني يا كم‌تواني جنسي كمك مي‌كند. در بسياري از متون طب سنتي اشاره شده كه مصرف روزانه عصاره به دست آمده از گل سرخ مي‌تواند تاثير مثبتي بر توانايي جسمي و بهبود توانايي جسمي مردان و زنان داشته باشد. اين عصاره امروزه به صورت صنعتي نيز تهيه مي‌شود و آن را در داروخانه‌ها و عطاري‌ها به راحتي مي‌توان تهيه كرد.

    استفاده موضعي از روغن گل سرخ نيز در ناحيه شكم مي‌تواند تاثيرگذاري مناسب بر درمان ناتواني جنسي و افزايش توانايي بدن در مردان و زنان داشته باشد. علاوه بر اين مصرف گل سرخ به صورت خوراكي به بهبود عملكرد دستگاه گوارش و افزايش آرامش و كنترل تپش قلب نيز كمك مي‌كند.
    جنسينگ؛ گياه باروري و زايش

    باوري در ميان مردم مشرق زمين وجود دارد كه خوردن جنسينگ كه ريشه يك گياه چندين ساله چيني است مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش قواي جنسي آنها داشته باشد و كم‌تواني جنسي و جسمي را در مردان و زنان درمان كند. به همين دليل است كه در آشپزخانه تمامي خانواده‌هاي چيني ريشه گياه جنسينگ پيدا مي‌شود. در حقيقت چيني‌ها اين گياه را در برنامه‌غذايي اعضاي خانواده مي‌گذارند و به اين ترتيب با كمك خواص معجزه‌آساي اين گياه ابتلا به ناتواني و كم‌تواني جنسي و جسمي را در اعضاي خانواده خود كنترل کرده و از ابتلا به آن پيشگيري مي‌كنند.
    به هر داروي گياهي اعتماد نكنيد

    امروزه به هر عطاري يا فروشگاه عرضه محصولات يا مكمل‌هاي با منشاء طبيعي و گياهي برويد انواع و اقسام محصولاتي را مي‌بينيد كه براي درمان مشكلات و اختلال‌هاي جنسي و زناشويي وجود دارد و فروشندگان مصرف آنها را براي درمان و برطرف كردن اين مشكلات موثر مي‌دانند اما نكته مهم آن است كه بخش زيادي از اين قرص‌ها يا كپسول‌ها هنوز به تاييد مراكز علمي معتبر جهاني نرسيده است، اگر چه اثرگذاري آنها در تحقيقات و پژوهش‌هاي مختلف مثبت ارزيابي شده است.

    بنابراين بايد در انتخاب مكمل‌ها و داروهاي گياهي در هر زمينه‌اي به ويژه براي درمان اختلال‌ها و بيماري‌هاي جنسي دقت كرد و صرفا دارو يا گياهي را به اين واسطه كه طبيعي است و عوارضي به همراه ندارد سرخود و بدون دستور متخصص طب سنتي مصرف نكرد. حتي گياهان و داروهايي كه ما به شما توصيه مي‌كنيم بايد با مشاوره متخصص طب سنتي براي‌تان تجويز شود چرا كه طبع افراد با هم متفاوت است و ممكن است يك گياه اثر درماني متفاوتی روي ۲ شخص مختلف داشته باشد.

    در علم پزشکی نسبت دادن مشکلات بیماری به مسائل روحی- روانی آخرین تشخیص است، مثلا بیماری که با سردرد مراجعه می کند نباید بلافاصله گفته شود که ناشی از مسائل روحی- روانی است، ممکن است آن پشت تومور مغز عامل سردرد بوده باشد.

    میل جنسی هم در مرد و هم در زن با مسائل روحی- روانی اطراف وی رابطه مستقیم دارد، مهمترین آنها به قرار زیر هستند:

    • چگونگی رابطه عاطفی با همسر
    • مشغله ذهنی
    • کار بیش از حد
    • افسردگی یا اضطراب

    بیکاری، مشکلات مالی، وجود بیمار در خانواده و بسیاری از مسائل دیگر می توانند میل جنسی مرد را تحت شعاع قرار دهند، نباید فراموش کرد که وجود یک یا چند مورد از موارد فوق دلیل علت کاهش میل جنسی یا سردمزاجی نمی تواند باشد. ممکن است بیمار در پس زمینه دارای یک مشکل جسمی باشد.

    شاه علامت کاهش هورمون های مردانه، کاهش میل جنسی است. اگر مردی بتدریج دچار کاهش میل جنسی مثلا در شش ماه گذشته شده است باید از نظر میزان هورمون های مردانه بررسی شود. گاها سایر مسائل روحی- روانی در زندگی مشکل جسمی از قبل موجود را تشدید می کنند و باید به این موضوع توجه کرد.

    تشخیص کمبود هورمون های مردانه نیاز به آزمایشات تخصصی دارد و برخلاف تصور عامه مردم و تعدادی از همکاران، این تستوسترون خون نیست که مشخصه سطح هورمون مردانه طبیعی در مرد باشد. کاهش میل جنسی در مردان دارای نمود بیشتر از زنان است، چون در یک رابطه زناشوئی مرد بعنوان فاعل عمل می کند، مرد معمولا اگر دچار کاهش میل جنسی باشد، نعوظ طبیعی نیز در وی اتفاق نمی افتد .

    و بنابراین برقرار کردن یک رابطه زناشوئی طبیعی غیرممکن می شود. ولی برعکس، یک خانم با سردمزاجی خفیف تا متوسط می تواند بالاجبار تن به رابطه زناشوئی بدهد که در نهایت برای شوهر موفقیت آمیز می شود هرچند که خود وی ممکن است از نظر روحی- روانی و جسمی خیلی تحت فشار باشد.

    یکی دیگر از علل مهم کاهش میل جنسی یا سردمزاجی در مردان و زنان استفاده از داروهای روانگردان است، باید توجه داشت که اینگونه داروها به هیچ وجه نباید سرخود قطع یا تعویض شوند، بیمار می تواند مشکل ایجاد شده را با پزشک معالج در میان بگذارد و پزشک معالج در مورد چگونگی ادامه درمان تصمیم می گیرد

    منبع :نمناک

    توسط مشاور · 1977 روز 18 ساعت 32 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

رابطه جنسی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.