پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » دلیل مخالفت پدر
1 امتیاز
Vote Con!
حل شده

دلیل مخالفت پدر

ازدواجپدرسختگیری

دلیل مخالفت پدرم اینه که من یه دختر دارم نمیخوام حالا شوهرش بدم خودم حمایتش میکنم من چکار کنم راضی بشههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توسط baran650 درازدواج · پاسخ 3630 روز 21 ساعت 20 دقیقه قبل

سوال: 3 پذیرفته شده: 1 ( 33% ) | امتیاز: 3

 

پاسخ (4)

  1. 1 vote
    پذیرفته شده

    به نام خدا
    دوست عزیز سلام ،‌از فردی که حرفش برای پدر شما اعتبار زیادی دارد بخواهید با ایشان صحبت نماید تا از این مخالفت غیر منطقی دست بردارند. دعا بخوانید و به ائمه متوسل شوید ان شاء الله حل می شود. موفق باشید.

    توسط خانم م - طالبی · 3629 روز 19 ساعت 47 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    BARAN650,

    سوال اول اینه که شما چندسالتون هست ؟ … چون هیچ پدری دوت نداره دخترش رو دستش بمونه … پس باید دید که در حال حاضر چه دیدگاهی وجود داره و چه فکری پشت این حرف هست … به هرحال اگه شما شرایط خوبی براتون مهیا بشه و اعتماد پدرتون جلب بشه مسلما” در این مورد مخالفتی نخواهد کرد … مطمئنا”

    درضمن برای مشاوره ، به سایت تخصصی مشاوره مراجعه فرمایید .
    http://www.moshaver.co

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3518 روز 2 ساعت 31 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 1 vote

    با سلام و خسته نباشيد.دخترى21ساله هستم در مدت 3ماهه نامزد کردم با نامزدم هيچ مشکلى ندارم ن اخلاقى ن رابطه اى از همه لحاظ همديگر رو درک ميکنيم در طى 1ماه اخير يکى از اقوام نامزدم که تعادل روحى نداره و به دليل خصومتى که با نامزدم داره يکسرى بدگويي از نامزدم کرد و اين بدگويى هارا به پدرم گفت حالا پدرم مخالف اين وصلته ودليل محکمى براى مخالفت نداره چون بدگويى ها در مورد نامزدم صدق نميکنه و ثابت شدس اما به گفته پدرم نامزدم ى مشکل داره اينم اونه که به دليل ورشکستى خونواده نامزدم چند سالى نامزدم به پدر و خونوادش کمک کرده از لحاظ مالى و نامزدم الان هيچى نداره فقط شغل ازاد داره وپدرشم شغل ازاد داره پدر من الان دليل مخالفتش اين شده که اگه شما ازدواج کنين اون پسر بايد خرج خونوادشو بده و اگه اتفاقى براى پدرش بيافته تموم مسئوليت بر عهده نامزدمه در حالى که اين حرف وقتى به گوش نامزدم خورد اومد در حضور چندين نفر گفت که از وقتى نامزد کرده هيچ کمکى به خونوادش نکرده و به اونها اعلام کرده که ديگه کمک نميکنه و خونوادش هم قبول کردن و گفتن ديگه به فکر زندگى خودت باش الان مشکل من اينه نامزدم رو از لحاظ انسانيت اخلاق کردار همه چى قبول دارم اما پدرم به دليل مشکلات مالى خونواده نامزدم مخالفه وصلته در حالى که من اين نظر رو غير منطقى ميدونم من از زندگى ارامش ميخوام که تو شخصيت نامزدم اين ارامش رو ميبينم لطفا راهنمايى بفرماييد باتشکر

    توسط maryam20 · 3386 روز 16 ساعت 37 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

    • خب دوست عزیز داشتن حمایت خانواده در ازدواج بسیار مهمه ولی در این مورد نمیتونید با زور جلب رضایت پدر کنید ...پس بهتره تمام این مواردی رو که برای من نوشتید رو خیلی قاطع با پدرتون مطرح کنید ... به هرحال اینکه از نظر اخلاقی بسیار فرد موجهیه بسیار خوبه ... فقط می مونه زمان که میتونه این اتفاق رو کمرنگ کنه ... پس از فامیل میتونن واسطه بشن و یا اینکه خودتون خیلی محترمانه و قاطع حرف دلتون رو به پدر بزنید

      توسط مدیریت سایت - محمدی · 3386 روز 41 دقیقه قبل

پاسخ شما

دلیل مخالفت پدر | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.