پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » خودارضایی » ترک کردن خودارضایی
0 امتیاز
Vote Con!

ترک کردن خودارضایی

خود ارضاییفیلم پورن

با سلام. حدود سه ماه هست که عقد هستیم و از لحاظ رابطه جنسی هر دو طرف به خوبی ارضا میشیم. متاسفانه خانوم بنده عادت به دیدن فیلم پورن و خودارضایی دارند و منم از همون ابتدای نامزدی متوجه این قضیه شدم. با صحبت هایی که داشتیم قرار بر این شد که ترک کنه این عادتشو.. ولی باز هم متوجه شدم که این کار رو تکرار میکنه.. و وقتی هم که بهش میگم پرخاشگری میکنه و میگه دوس دارم و نمیتونم ترک کنم… راه کاری اگه هست بگید. ممنون میشم راهنمایی کنید.. باتشکر از سایت خوبتون

توسط sahunism درخودارضایی · پاسخ 864 روز 10 ساعت 21 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در این مسیر دقت کنید که دیدن فیلم های پورن می تواند به شکل عادت در آید و خب در این مسیر تکر کردن این مسیر نیاز به زمان و بینش خود فرد به اشتباه بودن مسیرش شود.
    در این مسیر بهتر است او را تشویق به مراجعه و صحبت با متخصص سکس تراپ کنید تا بتوانیم با ایشان صحبت کنیم و در این مسیر کمک کنیم تا نیازهای جنسی خود را از طریق مسیری برطرف کند که برایش سازندگی بیشتری دارد .

    توسط مشاور · 863 روز 2 ساعت 57 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    سلام
    خسته نباششید
    من دانشجو تجربی هستم و یک سسوالی برام پیش اومده اسپرم بر روی پوست بدن (پا و دست ) چقدر زنده میموننه؟

    توسط Ali · 852 روز 2 ساعت 11 دقیقه قبل

    سوال: 43 پذیرفته شده: 1 ( 2% ) | امتیاز: 867

    • سلام به شما آقا علی به طور کلی طول عمر اسپرم وابسته به تعدادی از عوامل است. به عنوان مثال، کیفیت منی، تعداد سلول های اسپرم که در هر انزال وجود دارد، رطوبت و دمای سطحی که اسپرم بر روی آن ریخته می شود، همگی از عوامل تاثیر گذار بر روی طول عمر اسپرم هستند.احتمال باروری اسپرم خشک شده به خصوص اسپرم خشک شده روی دست یکی از سوالاتی است که فکر افراد زیادی را مشغول کرده است. باید بدانید که اسپرم برای زنده ماندن نیاز به محیطی گرم و مرطوب دارد بنابراین زمانی که مایع منی خشک شود یعنی اسپرم مرده است. بنابراین اسپرم خشک شده روی دست حتی اگر در تماس مستقیم با واژن قرار بگیرد به هیچ عنوان احتمال بارداری وجود نخواهد داشت. بنابراین با توجه به این توضیحات احتمال بارداری با پیشاب خشک شده هم صفر است و نیازی به نگرانی در مورد احتمال بارداری با پیشاب خشک شده به هیچ وجه وجود ندارد. مواردی که منجر به بارداری می شود عبارتند از :اگر آلت تناسلی بدون محافظ وارد واژن شود احتمال بارداری وجود دارد.پیشاب مرد ممکن است حاوی اسپرم باشد در نتیجه می تواند باعث حاملگی شود. بارداری نیازی به ارگاسم شدن زن یا مرد ندارد.هوا اسپرم را از بین نمی برد ولی اگر منی خشک شود یعنی اسپرم مرده است.احتمال بارداری با دست آغشته به اسپرم وجود دارد. - اسپرم هایی که بر روی لباس ها، پوشش تخت یا نشیمن گاه توالت قرار می گیرند ظرف چند دقیقه پس از انزال به سرعت خشک شده و از بین می روند. ۲- مدت زنده ماندن اسپرم ها در یک ظرف استریل و دارای دمای بدن می تواند تا چند ساعت باشد. البته، قدرت بارور کردن اسپرم ها پس از گذشت ۶۰ دقیقه از انزال به طرز چشم گیری کاهش می یابد. ۳- اسپرم هایی که از واژن به داخل رحم جا به جا می شوند می توانند برای مدت بیشتری زنده بمانند. مطالعات نشان داده اند که بارداری تا ۵ یا ۶ روز پس از رابطه جنسی امکان پذیر است. مدت زنده ماندن اسپرم ها ( برخی اسپرم ها ) در مایع مخاطی لوله های فالوپ یا رحم به این مدت طولانی ممکن بوده اما رایج نیست. اغلب اسپرم ها ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از انزال در رحم می میرند. هر چه زمان بیشتری از انزال بگذرد، احتمال بارور شدن تخمک کاهش می یابد. ۴- اسپرم ها در شرایط عالی آزمایشگاهی و محیط سرشار از مواد مغذی می توانند تا حداکثر ۷ روز زنده بمانند. ۵- در صورتی که اسپرم ها با دما های بسیار پایین منجمد شوند می توانند تا سال ها دوام داشته باشند. ۶- اسپرم ها حداکثر تا چند ساعت می توانند در واژن زنده بمانند.

      توسط مشاور · 852 روز 1 ساعت 4 دقیقه قبل

پاسخ شما

ترک کردن خودارضایی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.