پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » بوسیدن پا
0 امتیاز
Vote Con!

بوسیدن پا

بوسیدن پا

سلام
من تا جایی که یادمه از بچگی علاقه به بوسیدن پا داشتم
نمیدونم این علاقه از کجا اومده ایا خوبه یا نه؟؟
اوایل فکر میکردم شاید فوت فتیش باشه اما من هیچ علاقه ای به لیس زدن پا ندارم و این علاقه به بوسیدن پا باعث تحریک یا ارضای جنسی من نمیشه و تا به حال هم درگیری فکری برام ایجاد نکرده یا باعث مختل شدن زندگیم نشده اما همیشه میخواستم بدونم این علاقه از کجا میاد آیا طبیعیه یا بیماری محسوب میشه؟؟
و اینکه من از بچگی به اینکار علاقه داشتم آیا میتونم این حس رو تحربه کنم و مای کسی رو ببوسم آیا تجربه کردن این حس کار درستیه؟؟
و اینکه اگه من به کسی پیشنهاد بوسیدن پاش رو بدم آیا ممکنه باعث به وجود اومدن مشکلاتی برای اون فرد بشه یا آسیب و ضرری بهش بزنه
ممنون میشم کمک کنید

توسط fgx درمسایل جنسی · پاسخ 1052 روز 21 ساعت 16 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    اگر این کار برای شما جنبه جنسی داشته باشد خب ممکن است به سمت فوت فتیش این علاقه پیش برود اما اگر این تنها یک علاقه معمول می باشد و تاثیری بر زندذگی شما ندارد مشکلی ایجاد نمی کند و بسته به اینکه در روان شما این رفتار چه معنایی داشته باشد می توان در مورد آن توضیح بیشتری داد و در این مسیر اگر بخواهید دلایل این علاقه را بدانید نیاز به بررسی مسیر رشدی و افکار و احساسات شما می باشد تا بتوانیم نظری را بیان کنیم.
    خیر بودسیدن پای فردی یعنی تجربه کردن این رفتار ارتباطی با کاهش این رفتار ندارد پس بهتر است اینگونه افکار را با تجربه تقویت نکنید .
    اما در هرصورت برای تشخیص گذاری و کمک به شما نیاز به بررسی دقیق می باشد که توسط روان درمانگر به صورت حضوری صورت گیرد.

    توسط مشاور · 1052 روز 1 ساعت 41 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

بوسیدن پا | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.