پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » با این سردرگمی چه کنم؟
1 امتیاز
Vote Con!

با این سردرگمی چه کنم؟

ازدواج.تصمیم درست

9ساله که با فردی دوستم که مادرش مخالفه ازرواج ماست. البته تا الان یک بارم به مادرش نگفته منو میخاد.من خیلی عاشقشق بودم.اما دیگه خسته شدم.با اشخاص دیگری بصورت سنتی هم هر وقت خواستم ازدواج کنم نشد.خیلی باهم اختلاف داریم.رابطمون کم شده چون من سرسنگینم باهاش.اما هیچوقت نتونستم کاملا ازش جدا شم.به تازگی با مرد متاهلی آشنا شدم که قراره از همسرش جدا شه و یک پسر یکساله داره.اولش رابطمون فقط در حد دوتا محرم اصرار بود.اما الان بحث ازدواج بینمون مطرح شده.بهم ثابت کرده که واقعا دوستم داره.اما هردوی ما راه سختی در پیش داریم.چه کنم؟

توسط maryam banoo درازدواج · پاسخ 3644 روز 11 ساعت 4 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

 

پاسخ (4)

  1. 0 votes

    سلام دوست خوب
    شما بهتر است رابطه ی با اون پسر رو به کلی فراموش کنید چون مرد درابتدا بایستی واقعا عاشق زن باشد ولی شما با هم مشکلات زیادی دارید و این نشان دهنده ی این هست که تفاوت های شما بسیار زیاد بوده و آن پسر هم علاقه چندانی به این رابطه ندارد. بهتر است فکرتون رو خالی از این رابطه کنید و سرگرم با کارهای معقول شوید.
    در مورد رابطه تان با مردی که متارکه کرده باید گفت که چون شما به لحاظ عاطفی از رابطه ی اولتون سیراب نشدید به این مرد که ایشان هم مانند شما خلا دارد پناه بردید اما بدانید که مردی که یک بار متارکه کرده مثل یک پسر نمی تواند آماده ی یک زندگی با دختر مجرد شد چون دختر هنوز به تجربه ی یک زندگی نرسیده و ممکن است رفتارهای متناقض زیادی را بروز دهد و این رفتار برای یک مرد قابل تحمل نیست. این مرد با آنکه با بسیار عاشق به نظر میرسد اما باید بدانید که این ها فقط احساسات بعد از یک تجربه ی تلخ هست. که به زودی در زندگی فروکش کرده و ایشان خواهان یک زندگی بدون دغدغه با شما خواهد بود. اما مسلما چون شما یک دختر مجرد و با احساس دخترانه هستید نمی توانید نیاز ایشان را برطرف کنید.از طرفی هم ایشان دارای فرزند هستند و این فرزند تحت شعاع زندگی شما و رفتارهای شما خواهد بود. زندگی متاهلی به این گونه است گه بایستی تا چندی زن و مرد زیر یک سقف همدیگر را بشناسند و به هم عادت کنند و تشکیل یک کانون گرم بدهند و بعد فرزندی بیاورند.
    شما از دو رابطه ای که گفتید تجربه و خاطرات تلخی را شاید برای خود داشته باشید ولی نباید تمام آینده ی خود خاوادتان و فرزندان آیندتون رو تحت تاثیر قرار بدید. این رابط ها رو قطع کنید و با عشق و منطق همزمان به زندگی جدیدی نگاه کنید.

    توسط ya ali · 3644 روز 8 ساعت 36 دقیقه قبل

    سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

  2. 0 votes

    به نام خدا
    دوست عزیز سلام، با توجه به اینکه 9 سال با این فرد دوست !!! بوده اید و 9 سال هم زمان کمی برای تصمیم گیری در مورد ازدواج نیست پس معلوم میشود که قصد ازدواجی از ابتدا مطرح نبوده و صرفا شما 9 سال خود را درگیر رابطه ای احساسی و هیجانی نموده اید که سرانجامی خوبی نداشته است چراکه می توانستید از این 9 سال بهتر استفاده کنید حداقل خود را وابسته فردی که هنوز نمی تواند برای خودش تصمیم بگیرد نکنید ، اینکه نوشته اید نمی توانید از او جدا شوید وابستگی ایجاد شده شما را به ایشان نشان می دهد که اصلا قابل اعتماد و تکیه کردن نیست چون این وابستگی از روی احساسات و نیاز غریزی شما ایجاد شده ،سعی کنید که به این وابستگی اهمیتی ندهید تا ایشان را فراموش کنید.
    به نظر من اشتباه بعدی شما آشنایی با مرد متأهلی است که هنوز از همسرش جدا نشده ! آیا می دانید که این فرد به خاطر شما قصد جدا شدن از همسرش را ندارد؟ آیا می دانید که ممکن است دلیل جدایی ایشان شما نباشید ولی انگیزه ای برای جدایی ایشان شوید؟ آیامی دانید که مقصر اصلی این جدایی همسر آن آقا می باشد که اکنون ایشان را به عنوان فرد مورد علاقه تان پذیرفته اید؟ از کجا می توانید مطمئن باشید که مردی با یک فرزند و علاقه پدری ، از عشق و علاقه اش به مادر فرزندش و فرزندش دل می کند می تواند به شما وفادار بماند؟
    اگر شما عامل جدایی و یا انگیزه ای حتی یک ذره برای جدایی ایشان از همسرش شوید گناه بزرگی کرده اید چون یک زندگی و یک خانواده را از هم پاشیده اید و فرزندی را بدون پدر ومادر و…
    تا می دانید مردان و زنانی که در شرف جدایی هستند از سر لجبازی با همدیگر سعی می کنند با فرد دیگری آشنا شوند تا تنهایی و غم خود را کاهش دهند و به طرف مقابل خود هم بگویند من بعد از تو با فرد دیگریازدواج می کنم و آن را پیدا کرده ام !
    اما این ها فقط در حد حرف است! آیا می دانید در جدایی و دعوا هر دو نفر مقصر هستند وهر دو نفر اشتباه کرده اند!
    بهتر است کمی با خود فکر کنید و به تمام این سوالات د رذهن خودتان پاسخ دهید.
    برای اشتباه کردن هیچ وقت عجله نکنید.
    در پناه خدا آرام باشید.

    توسط خانم م - طالبی · 3643 روز 7 ساعت 32 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 1 vote

    با سلام مجدد و تشکر از جواب منطقی و بدور از احساس شما.در مورد اولی باهاتون موافقم.باورش برام سخته اما حقیقته.هنوزم دوست دارم باهاش ازدواج کنم فقط بخاطر غرورم و این 9 سالی که هنوزم تموم نشده.اما چشمم آب نمیخوره.اون اگه 100 درصد خوب بود من قطعا بهش خیانت نمیکردم و به یه مرد متاهل پناه نمیبردم.
    در مورد نفر دوم انقد خوب و مهربونه و انقدر بهم ارزش داده که تونستم خودمو پیدا کنم و از اولیه فاصله بگیرم.این آقا با خانومش خیلی مشکل داره اما بخاطر بچش قصد جدایی نداشت.روز اول هم که با من آشنا شد قرار بود فقط کمبود محبت های همو جبران کنیم.رفته رفته عاشق من شد.الانم خانومش ازش خواسته که از هم جداشن.منم همه دلواپسیم همینه که من انگیزه طلاق این آقا شدم.اما در تمام این مدت طوری بی طرف بهش مشاوره دادم که عذاب وجدان نداشته باشم.من هنوزم دارم تلاش میکنم که با همسرش خوب باشن.اما موفق نشدم.قابل ذکره که از یکسال پیش رختخوابشون از هم جداست.3 ماه هم هست که سکس ندارن.منم 2 ماهه که تو زندگیه این آقا هستم.در ضمن 2 سال پیش اقدام به طلاق کرده بودند که در گزارش دادگاه متوجه بارداری خانومشون شدن و این موضوع طلاقشون رو به تعویق انداخت.این آقا تحت هیچ شرایطی هم حاضر به جدایی از پسرش نیست و ازمن خواهش کرده که فرزندشو قبول کنم.منم بخاطرشرایط زندگیم و 9 سال بودن با دوستم و نداشتن بکارت احساس میکنم این آقا برام گزینه مناسبی است. آیا باز هم من مقصرم؟آیا بازهم باید ازین آقا جدا شم؟

    توسط maryam banoo · 3637 روز 10 ساعت 56 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

  4. 1 vote

    maryam banoo,

    این جای تعجب داره که چرا دخترا اونقدر در روابط پیش میرن که اینطور ازش لطمعه میبینن … ولی خب هر چه بوده گذشته و بهتره به فکر اینده باشید …
    با توجه به اینکه در رابطه قبلی بکارت شما از بین رفته پس میتونه این گزینه خوب باشه کما اینکه ایشون میخواد زندگی کنه …
    ولی اگه رابطه جنسی یکبار اتفاق افتاده باشه ، پرده بکارت میتونه دوباره برگرده و در این مورد پزشکی قاونی بدون پرسیدن سوال بهتون گواهی میده …
    در ضمن بهتره مشاوره قبل از ازدواجم برید ، خالی از لطف نیست …
    در ضمن حتما” مطمیئن شید که همسرشو طلاق داده ، تا روزی اون خانم هوس برگشت و برهم زدن زندگی شمارو نداشته باشه …

    مشاوره آنلاین با شماره تلفن های :
    ۸۸۴۲۲۴۹۵
    ۸۸۴۷۲۸۶۴
    سایت تخصصی مشاوره
    http://www.moshaver.co

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3531 روز 8 ساعت 24 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

با این سردرگمی چه کنم؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.