پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » ازدواج یا سواستفاده
0 امتیاز
Vote Con!

ازدواج یا سواستفاده

ازدواج

سلام.وقت بخیر
از ازدواج ناامید شدم.گاهی احساس افسردگی میکنم.توی سایت همسریابی عضو شدم.با چند نفری آشنا شدم.ولی واقعا هیچ کدام قصد ازدواج ندارن.و خداحافظی کردم.با یکی آشنا شدم.میشه گفت همه معیارهای شوهر آینده ام رو داره.
سطح درک و فهم و شعور واحساس-خانواده(پدر فرماندار و سپاهی-مادر معلم-برادر شهید مدافع حرم)-شغل دولتی(وزارت اطلاعات)-از لحاظ مالی هم میگه خونه و ماشین داره-ظاهرا که متوجه شدم اهل نماز و دوستار رهبری و .. هم هست_(آهنگ پیشواز و عکس های پروفایل و …)
ولی مشکل از اینجا هست که میگم همدیگه رو ببینیم و در صورت پسند طرفین آدرس منزل میدم.ولی ایشون میگن از روی عکس پسندیدن و اصرار زیادی به رابطه در اولین دیدار رو دارن.
یک هفته هست که آشنا شدیم و همه بحثمون سر اینکه اون رابطه می خواد و من میگم بعد از رسمیت و محرمیت و عقد.

اصرار زیادی کردم(بارها) تا صحیت حرفاش بهم ثابت کنه.گفتم عکس کارت ملی و آدرس دقیق منزل و اصالت پدر و مادر حتی اسم و و مرقد برادر شهید یا حتی بلیط هواپیما و … عکسشون برام بفرست.
با اصرار های زیادم فقط قسمت بالای کارت ملیش رو برام فرستاذ که اسم واقعیش و شماره ملی اش متوجه شدم.حتی فامیلش نبود.سرچ کردم و متوجه شدم اصالتا هم شهری هستیم.و فامیلش رو حدس زدم.
و فامیلش هم دزوغ گفته بود. ساعت پروازش هم یک بار گفت شب.یک بار گفت هفت صبح.ویک بار دیگه هفت صبح که چت میکردیم گفت پنج صبح.اینم چند حرفی شد.توی سایت هم سنش متفاوت از چیزی که بهم گفت بود.
با اینکه انقدر ابراز علاقه میکنه باز توی سایت همسریابی آنلاین بود.

بهش گفتم من تا مدرک برا اثبات وجودت بهم ندی حاضر نیستم ببینمت.(منم با حرف می تونم به کهکشان راه شیری پرواز کنم)

دایم قول میده.ولی فعلا عمل نکرده(نفرستاده)
یک جورایی خودم رو گول میزنم.میگم شاید به حرفاش عمل کنه.به وعده هاش.ولی خیلی ترس دارم.فکر میکنم ببینمش ازم سواستفاده میکنه و تا بتونه منو بازی میده تا آخرش خودم بگم نمی خوام.
اشتباه از خودم بود.گفتم ازت خوشم اومده.حالا فکر میکنه باید هرچی گفت قبول کنم.وگرنه از دست میدمش

امبدوارم آخرش به خیر بشه.یک لحظه میگم بازیچه هستم.و گاهی میگم باید ریسک کن.

این چند روز انقدر با خودم و این آقا بحث کردم که دایم سردرد دارم.

کاش یکی کمکم میکرد

توسط jahaniyan درازدواج · پاسخ 1712 روز 4 ساعت 15 دقیقه قبل

سوال: 5 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    دقت کنید که این سایت ها در کنار کمکی که می تواند به افراد کند اما اگر دقت لازم را به خرج ندهید با مشکلات زیادی شما را روبرو می کند .
    بهتر است این آقا اگر می خواهند برای ازدواج اقدام کنند به صورت حضوری در یک مکان عمومی شما را ملاقات کنند و بعد تحت نظر خانواده ها دوره آشنایی سپری شود .
    دقت داشته باشید که در فضای مجازی فرد می تواند هرگونه که بخواهد خود را نشان بدهد و یک فضای دروغین حتی از نظر احساسی می باشد و برای اینکه در مورد موضوع مهمی چون ازدواج تصمیم گیری کنید نیاز به شناخت در دنیای واقعی می باشد .
    درخواست رابطه جنسی از شماب دون ازدواج با تمام شرایط دینی که شما زا ایشان بیان کردید همخوانی ندارد و بهتر است به امید ازدواج به این رابطه نچردازید و کسی که این درخواست را می کند آن هم بدون شناخت کامل از نظر شخصیتی نیاز به بررسی دقیق تر دارد.
    1. هریک از شما چند سال دارید؟
    2. درگیری مشا به چه دلیل می باشد؟
    3. فکر می کنید این رابطه اینقدر برای شما اهمیت دارد که بدون شناخت و رسمیت بهر ابطه جنسی وارد شوید؟
    4. از نظر اخلاقی چه میزان ایشان را می شناسید؟
    5. چند مدت است با این آقا چت می کنید؟

    توسط مشاور · 1712 روز 1 ساعت 19 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    سلام.تمام حرف های شما را قبول دارم.
    هر دو هم سن و 30 ساله هستیم.
    من به ایشون گفتم نمی تونم هویت شما را باور کنم. چون به دنیای مجازی اعتماد ندارم. و باید مدارکی بر صحت صحبت هاتون بهم اریه کنید تا حاضر بشم شما را ملاقات کنم.(از روی عکس نیمه کارت ملی ایشون که شامل اسم و شماره ملی بود به سه تا دروغشون پی بردم.اسم واقعی-فامیل و شهرستان)
    من دیدار و شناخت می خواستم.ایشون دیدار و تماس فیزیکی(درگیری ما)
    مدت دو هفته چت میکنیم.

    دیروز چند ساعت بعد از صحبت در این سایت بهشون گفتم نمی خوام ببینمشون و اعتمادی ندارم و هیچ مدرکی ارایه نکردید که صحبت هاتون صحت داره و شماره تلفنم هم تغییر دادم تا مزاحمت ایجاد نکنن. چون دست بردار نبود و از هر روشی استفاده میکرد تا منو راضی کنه.

    گاهی انقدر در فضا محو میشم که با اینکه خوب و بد رو میدونم نمی تونم دست بکشم.چون یک تصور و رویای خوب برا خودم توی ذهنم رقم زدم و دل کندن سخت میشه.
    ولی همین که با کسی صحبت میکنم حتی اگه جوابی نشنوم راه حل درست رو میرم.انگار لجاجتم کم میشه.
    توی حل تمرین درس هام هم اینجوری بودم.فرمول ها بلد بودم.به نتیجه نمیرسیدم.صورت مسئله که برای کسی میگفتم خودم به نتیجه درست میرسیدم.

    خدا رو شکر اینم حل شد.
    متشکرم

    توسط jahaniyan · 1711 روز 3 ساعت 50 دقیقه قبل

    سوال: 5 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

  3. 0 votes

    دوست عزیز نگرانی های شما برای ازدواج قابل درک می باشد ولی عموما اینگونه روابط و آشنایی ها برای ازدواج مناسب نمی باشد و بهتر است شما نیز از خیالپردازی کناره گیری کنید چون اگر شما شروع به خیالپردازی و ساختن یک تصور عالی از ایشان کنید حتی ممکن است برای اینکه به ایشان برسید به رابطه جنسی نیز راضی شوید در صورتی که همین درخواست در مرحله اول به معنای مشکل برای ادامه این رابطه می باشد و ایشان هدفشان رابطه جنسی می باشد تا ازدواج و از ازدواج تقریبا برای رسیدن به خواسته های جنسی خودشان استفاده می کنند.
    سعی کنید در این مواقع با مشورت گام بردارید و از خیالپردازی بدون شناخت خودرای کنید و در مکانهای عمومی نیز برای آشنایی بیشتر قرار ملاقات بگذارید.

    توسط مشاور · 1711 روز 49 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

ازدواج یا سواستفاده | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.