پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » ازدواج با زن بچه دار
1 امتیاز
Vote Con!

ازدواج با زن بچه دار

ازدواجمشاوره

سلام وقتتون بخیر بنده مردی 47 ساله و دارای دو پسر هستم 23 و 20 ساله دو بار ازدواج نا موفق داشتم پسرام از همسر اولم هست دلیل جدایی با همسر اولم اعتیادم بود سوای اینکه اختلافات اخلاقی زیادی داشتیم ولی حقیقت اینه اعتیاد عامل اصلی بود بعدش با بچه هام خونه پدرم چن سالی زندگی میکردیم و اعتیادم رو به طور کامل ترک نکرده بودم و پدر مادرم هم خسته شده بودند و از سر ناچاری و اینکه تحت فشار بودم ازدواج کردم تو اون مقطع موقتی ترک کرده بودم و سر اینکه از سر ناچاری بود ازدواج هیچ وقت همسرم رو عمیقا دوس نداشتم البته بعد از چن سال اعتیادم رو به طور کامل ترک کردم الان نزدیک 12 سال پاکم خدا رو شکر این زندگیم ادامه داشت تا اینکه تقریبا 9 ماه پیش جدا شدیم از هم بعد از 11-12 سال زندگی زودتر طلاقش میدادم ولی همیشه مهریه مانع بود که دیگه کوتاه اومدن کمتر خواستن.الان 9 ماهه طلاق گرفتم گزینه های زیادی رو واسه ازدواج اشنا شدم ولی هیچکدوم به دلم ننشستن تا اینکه با خانومی اشنا شدم که مطلقه هستن و یه پسر ده ساله دارن خود ایشون کاملا مورد تاییدم هستن ولی هر جور فک میکنم نمیتونم یه پسر قبول کنم درسته خیلی ثواب داره و یه کار معنویه ولی واقعا اینو تو خودم نمیبینم از طرفی هم با خودم میگم با این شرایط من کسی نمیاد با دو تا بچه بزرگ واقعا تو دو راهیه بدی هستم نمیخام دوباره اشتباه کنم ببخشید طولانی توضیح دادم برای اینکه پاسخ دقیقی از شما بگیرم باید دقیق توضیح میدادم .ممنون میشم راهنماییم کنین

توسط ehsan3029 درازدواج · پاسخ 2366 روز 13 ساعت 17 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    اقای احسان : بهتره قبل از هر تصمیمی موارد زیرو مطالعه بفرمایید
    اول از همه باید با این موضوع کنار بیایی. پذیرش خانواده ات، همسر اینده و فرزندش یک طرف قضیه است و پذیرش خودت طرف دیگر قضیه. باید خیلی منطقی در مورد تصمیمت فکر کنی. هر دختر و پسری اگر از روی هیجان و احساس به تنهایی تصمیم بگیرند، کار اشتباهی کرده اند اما در مورد تو این اشتباه بیشتر و پررنگ تر است.

    قدم دوم برای ازدواج با خانمی که بچه دار است :
    اگر شخصیت، تجربیات و ویژگی های این خانم و مهم تر از همه علاقه تو به او به گونه ای است که شرایط متفاوت زندگی با او را برایت امکان پذیر می کند، باید ببینی که آیا مدتی بعد از شروع زندگی مشترک هم همین حس را خواهی داشت یا نه. چون چند وقت بعد، زمانی که وارد یک خانه شدید، باید فرزند او را هم همان قدر بپذیری که اگر خودت فرزندی داشتی.

    قدم سوم برای ازدواج با خانمی که بچه دار است :
    اوایل آشنایی و زندگی مشترک، اکثر زوج ها با مشکلاتی روبه رو هستند. سال های اول ازدواج، روزهای شناخت از هم و کنار آمدن با تفاوت هاست. در این سال ها همه زوج ها بیشترین تنش ها را با هم دارند و در واقع یک سال اول زندگی، پرتلاطم ترین سال است. اول باید درک کنی که این تلاطم ها برای شما در هر صورت وجود دارد و نباید آن را به شرایط خاص همسرت و وجود فرزند او ربط دهی. اما در کنار آن باید بپذیری که شرایط تو قدری با دیگران متفاوت است. تو می خواهی در زندگی بروی که به یکباره پرت می شود در سال چندم آن و حضور یک فرزند که رابطه شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

    قدم چهارم برای ازدواج با خانمی که بچه دار است :
    باید ببینی ارتباطت با بچه ها چطور است؟ آیا بچه دوست هستی؟ آیا می توانی سر و صدا و لجبازی بچه ها را تحمل کنی؟ همه ما آدم ها فرزندان خود را دوست داریم اما همه ما تحمل سرو صدا و آزار بچه های دیگر را نداریم. اگر کسی هستی که نسبت به بچه ها احساس خوبی نداری بهتر است به این موضوع فکر نکنی.

    قدم پنجم برای ازدواج با خانمی که بچه دار است :
    باید بسنجی که آیا می توانی آنقدر صبوری کنی تا از مرحله پذیرش فرزند همسرت عبور کنی. شاید مثل فیلم ها او خیلی زود تو را قبول نکند و مدت های زیادی به چشم یک رقیب که مادرش را از او گرفته به تو نگاه کند. طلاق کابوس بچه هاست و ازدواج دوباره والدین در سنین کودکی باتوجه به اینکه امید به برگشت به زندگی گذشته را در آنها از بین می برد، در بیشتر موارد مورد تنفر است. می توانی با رفتار معقول و منطقی خود کمک کنی تا فرزند همسرت، تو را کنار مادرش بپذیرد؟ باید به این سوالات کاملا منطقی جواب دهی.
    اگر بخواهی خودت گرفتار حس حسادت بشوی و نتوانی همسری که تازه به زندگیت آمده را با فرزندش تقسیم کنی، خیلی زود او را خسته می کنی.قرار گرفتن بین تو و فرزندش باعث می شود مدام احساس گناه کند که برای یکی از شما کم می گذارد و این احساس روحیه او را تخریب خواهد کرد.

    قدم ششم برای ازدواج با خانمی که بچه دار است :
    حالا که درباره همه این موارد فکر کردی، وقتی تصمیم به چنین ازدواجی گرفتی، باید نسبت به نحوه نگهداری از فرزند همسرت اطلاع کامل پیدا کنی. همسرت، همسر سابقش را می بیند؟ با او حرف می زند؟ باید بدانی که ارتباط آنها به طور کامل از بین نمی رود چون فرزند مشترکی دارند که برای همیشه آنها را به هم مربوط می کند. همه زوج های جوان دوست دارند باهم تنها باشند، شما ممکن است ماه عسل را به تنهایی بروید اما در بقیه موارد تنها نخواهید بود و حتی شاید در تمام سفرهای بعدی فرزند همسرتان با شما باشد. می توانید با این موضوع کنار بیایید؟

    قدم هفتم برای ازدواج با خانمی که بچه دار است :
    باید سعی کنی فرزند همسرت را هم مانند فرزند خودت بپذیری و زمانی که پا به خانه تو گذاشت به چشم فرزند کس دیگری به او نگاه نکنی. برخورد تو مشخص می کند که خانواده ات چه رفتاری داشته باشند. مخالفت والدین تو با این ازدواج زمانی واقعا بر طرف می شود که شاهد خوشبختی شما باشند.

    هر ازدواجی با خود مشکلاتی را در پی دارد، اینکه شخص مورد علاقه تو صاحب فرزند است در مقابل برخی ازدواج های دیگر، مشکل به حساب نمی آید. فقط باید در تصمیمت استوار باشی و مسائلی که گفتم را رعایت کنی. مهم ترین آنها این است که بدانی کار ارزشمند اخلاقی می کنی و اگر فرزند او را از صمیم قلب دوست داشته باشی، او نیز با تو ارتباط خوبی برقرار می کند.

    توسط مدیریت سایت · 2347 روز 8 ساعت 9 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز توجه داشته باشید که شما دو بار ازدواج ناموفق داشتید و فرزندان بزرگی دارید که خوب شاید با این شرایط هر فردی حاضر به ازدواج نباشد و البته خوب بسته به پذیرش شما دارد اگر واقعا نمی توانید فرزندی را قبول کنید بای دنبال موردهای بدون فرزند باشید ولی در هر حال اینکه قبلا اعتیاد داشتید و شاید همسردوم شما هم نقش مهمی در شرایط ترک داشته و امروزه بیان می کنید که به خاطر مهریه این زندگی تداوم پیدا کرده است شاید در برخی اشتباهات خود شما مقصر بودید و باید پیگیر باشید منظور بنده این است که بهتره برای شناخت بیشتر خودتون و خواسته ها و رفع تردیدها مراجعه ای داشته باشید به هر حال با این شرایط درسته اضطراب انتخاب دارید و لی نباید منتظر باشدی فردی که 100 درصد با معیارهای شما در این شرایط هم خوانی داشته باشد پیدا شود .در زندگی مشترک مهم درک و تفاهم دو نفر است که قطعا بعد از دو زندگی ناموفق خودتون بهش رسیدید .پس ابتدا بهتره شناخت بیشتری از خودتون و شرایطتتون پیدا کنید و بعد اقدام به ازدواج کنید در هر صورت خوشبخت باشید

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2344 روز 13 ساعت 54 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 0 votes

    ازدواج با زن بچه دارسلام دوست عزیز خوب در ازدواج با خانمی که قبلا ازدواج کرده و از ازواج قبلی خودش صاحب بچه هم هست چندین مورد وجود داره
    اولین موضوع این است که شما هم همان مورد این خانم را دارید، یعنی شما هم صاحب فزرند هستید و این خانم باید با فرزندان شما کنار بیایید بنابراین شما باید گذشت و کنار آمدن این خانم را هم در نظر بگیرید.
    مساله بعد این است که شما و این خانم باید در نظر بگیرد که فقط یک شریک زندگی ندارید بعد از ازدواجتان شما با فرزند آن خانم هم شریک میشوید، شما باید در نظر بگیرید که به چه میزان فرزندان در زندگی شما میتوانند تاثیر گذار باشند و مشکلات احتمالی بودنشان چیست؟ و همچنین مشکل اینکه آن فرزند را از مادرش جدا کنید چه مشکلات دیگری به همراه دارد چرا که به هیچ وجه نمیتوان آن مادر را از فرزند خود به طور کامل جدا نمود،‌همان طور که شما همیشه و همیشه حامی فرزندان خود هستید.
    در ضمن یک پسر ۱۰ ساله را مطمئنا خیلی راحتتر از یک فرزند با سن بالاتر میتوانید با رفتاری مناسب سمت خود کشیده تا به شما عادت کند و حسن نیت شما را هرچند به سختی ولی کم کم درک نماید.
    همچنین باید در نظر داشته باشید که چنین زنی غیر از شما تعهداتی که به شما دارد وظایفی نسبت به فرزند خود دارد که هر لحظه ممکن است در لحظه آخر تصمیمش را بخاطر فرزندش تغییر دهد و شما در آن لحظه وظیفه دارید یک مادر را درک کنید.
    همیچنین باید بگویم که برای یک بچه هم خیلی سخت است که یک مرد را به عنوان شوهر مادر خود قبول نماید، اما نمیتوان گفت که غیر ممکن است شما باید بدون اینکه فشاری به بچه بیاورید او را دوست داشته باشید و طرح رفاقت با او بریزید و اعتماد او را جلب کنید، البته نه فقط برای بدست آوردن مادرش بلکه برای همیشه و او را مانند یک فرزند البته نه به دید ترحم بلکه فرزندی عادی از جانب خود دوست بدارید.
    کودکی که به این شکل وارد زندگی شما میشود را نباید در همان ابتدا انتظار تغییر از او داشته باشید آن طور که شما میخوایید باید به اون زمان بدهید تا با شرایط کنار آمده و کم کم شما را پذیرفته و اعتمادش تکمیل شود.
    نکته اینکه نباید برای اون یا در ذهن خود زمان برایش تعیین کنید چرا که هر آدمی فرق دارد که چه میزان به طور می انجامد که با شرایط پیش آمده وفق پیدا کند.

    توسط hami07 · 2333 روز 9 ساعت 19 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 3

پاسخ شما

ازدواج با زن بچه دار | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.