پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » سکس مقعدی
0 امتیاز
Vote Con!

سکس مقعدی

m2 e1 g2 z1 t2

سکس مقعدی حرام است؟ ایا این نوع سکس به زوجه ضرر روحی روانی می رساند؟

توسط elham2333333 درمسایل جنسی · پاسخ 920 روز 12 ساعت 43 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در این مورد در مورد حکم دینی آن نیاز است که شما نظر مرجع تقلید خود را جویا شوید با شماره تماس با دفتر این فرد و یا یا خواندن کتاب ایشان اما به صورت کلی مطابق نظر مقام معظم رهبری؛نزدیکی از دبر(مقعد) کراهت شدید دارد و احتیاط در ترک آن است مخصوصا اگر زن راضی نباشد و در صورتی که موجب اذیت او شود حرام است . بنابر نظر تمام مراجع از جمله ایت الله بهجت و ایت الله مکارم نزدیکی از پشت در صورتی که زن راضی نباشد و یا ضرر داشته باشد حرام است و فرقی بین زمان حیض و غیر ان نیست اما اگر راضی باشد و ضرر هم نداشته باشد کراهت شدید دارد و لی نزدیکی در حال حیض از پشت بنا بر نظر مرحوم ایت الله بهجت ره بنا بر احتیاط واجب جایز نیست اگر زن راضی نباشد و یا ضرر داشته باشد حرام و گناه است اگر زن راضی نباشد و یا ضرری داشته باشد حرام است در غیر این دو صورت کراهت شدید دارد ولی حرام نیست .
    از نظر مسایل غیر دینی نیز اینگونه روابطه را تجویز نمی کنیم چون می تواند با آسیب های زیادی همراه شود مخصوصا اگر یکی از طرفین از این رابطه راضی نباشد خب این آسیب های روحی می تواند افزایش یابد.
    اساسی‌ترین مشکلی که برای یک زن در این رابطه امکان دارد پیش بیاید سردمزاجی و بی ‌میلی جنسی را چندی بعد در روابطش با مرد ایجاد می‌کند؛ و همچنین دردناکی بیش‌ از حد این عمل برای زنان نکته مهم دیگر است. این امر موجب کمتر لذت بردن زن از اعمال جنسی می‌شود و تا چندین روز ممکن است نتواند راه برود.
    و دیگر اینکه مقعد مکان جمع شدن پس‌مانده‌های هضم نشده دستگاه گوارشی است که دارای میکروب‌های زیادی است؛ بنابراین در صورت تماس آلت تناسلی مرد به این میکروب‌ها موجب عفونت‌های متعددی در مرد و همچنین زن خواهد شد. ولی ایجاد رابطه جنسی از راه واژن زنان این انتقال عفونت تقریباً برای مردان به صفر می‌رسد.
    خطر رابطه از مقعد برای آقایان هم شامل عوارض و خطراتی می شود. از جمله این عوارض می توان به فشار شدید به آلت تناسلی آقایان اشاره کرد. چرا که رابطه مقعدی با فشار زیاد همراه است که همیشه با کمک روان کننده ها به آن بهبود داده می شود. در نتیجه این فشارها غدد پروستات و کیسه های منی تحت فشار قرار گرفته و می تواند عاملی برای پارگی کیسه منی باشد.
    یکی از شایع ترین و مهم ترین عوارض رابطه مقعدی ابتلا شدن به بیماری بواسیر است. نزدیکی از مقعد موجب متورم شدن عروق می شود و همین مسئله می تواند خطر ابتلا به بواسیر را بیش از بیش بیشتر کند.
    مخاط درونی مقعد فوق‌العاده از ضخامت کمی برخوردارند و حساسیت خاصی دارند. امکان پاره شدن و آلودگی این دریچه به ویروس ایدز و وارد شدن ویروس به خون بسیار بالاست پس نیاز است که حتما به سلامت جنسی فرد مقابل اطمینان کامل داشت چون بسیاری از این بمیاری های مقاربتی مشخص نیستند و حتی خود فرد نیز به آن آگاه نیست.
    در رابطه مقعدی نیاز است که حتما به این موراد توجه کنید:
    استفاده از کاندوم حین رابطه را جدی بگیرید و دقت کنید که کاندوم سالم باشد.
    به هیچ عنوان از یک کاندوم یکسان برای رابطه مقعدی و واژینال استفاده نکنید چون احتمال عفونت را افزایش می دهد.
    حتما بعد از رابطه مقعدی سلامت خود را شریک جنسی تان را بررسی کنید چون امکان پارگی و مشکلات جسمی بعد از آن وجود دارد. پس نیاز است که با دقت و آرامش و رعایت موارد بهداشتی در صورت رضایت هردو فرد پیش بروید.
    به رابطه مقعدی به عنوان رابطه ای دائمی فکر نکنید چچون همانطور که در بالا اشاره کردیم در طولانی مدت می تواند آسیب های زیادی را داشته باشد .

    توسط مشاور · 920 روز 4 ساعت 34 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

سکس مقعدی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.