پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مشاوره خانواده » روابط جنسی - زناشویی » احتمال انتقال ایدز و یا حاملگی؟
0 امتیاز
Vote Con!

احتمال انتقال ایدز و یا حاملگی؟

ایدزحاملگیکاندوم

سلام، من با دوستم رابطه برقرار کردم و از پوزیشنی استفاده کردیم که دختر روی من بود. وقتی که انزال صورت گرفت (کاندوم استفاده کرده بودم)، چون حجم مایع بالا بود (البته بالا هم نباشه قاعدتا باید همین اتفاق بیفته) یه مقدار از کاندوم بیرون ریخت و ازش بیرون اومد و البته در حد خیس شدن ابتدای کاندوم بود. سوال اولم در مورد حاملگیش هست، با توجه به این که دختر رو بوده و پسر زیر، امکان انتقال اسپرم به سمت بالا وجود داره؟ سوال دوم در مورد انتقال بیماری مقاربتی هست. این که یه مقدار بیرون ریخته و هنوز روی آلت کاندوم بوده، ریزشش به بیرون می‌تونه باعث انتقال ایدز چه به پسر و چه به دختر بشه؟ یعنی باید چک کنیم؟ اینم بگم که من همیشه با هر کسی رابطه داشتم کاندوم استفاده کردم و همیشه مراقب سلامت خودم بودم ولی از اون دختر اطلاعی ندارم. مرسی اگه راهنمایی کنین. اینم بگم که حدودا 2 ماه از اون رابطه می‌گذره. الان اگه آزمایش بدم نتیجه قطعی معلوم میشه؟ لطفا راهنمایی کنین. مرسی

توسط honeyxp درروابط جنسی - زناشویی · پاسخ 1611 روز 14 ساعت 38 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اگر زمان تخمک گذاری این خانم باشد و اسپرم به داخل واژن ریخته شده باشد احتمال بارداری وجود دارد و اینکه ایشان باکره هستند و پوزیشن شما چه بوده است تاثیری بر این موضوع ندارد .
    در مورد سوال دومتان اگر از کاندوم استفده می کنید و دقت لازم را در رابطه دارید احتمال بیماری های مقاربتی کاهش می یابد اما صفر نمی باشد و بهتر است از روابط بدون شناخت و افراد متعدد خوداری کنید چون ممکن است خود فرد نیز از سلامتی خود آگاه نباشد .

    توسط مشاور · 1610 روز 18 ساعت 45 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

احتمال انتقال ایدز و یا حاملگی؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.