پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » آگاه بودن خانم از روابط آقا با جنس مخالف در دوران مجردی ،آیا تهدید برای آینده میباشد ؟
1 امتیاز
Vote Con!

آگاه بودن خانم از روابط آقا با جنس مخالف در دوران مجردی ،آیا تهدید برای آینده میباشد ؟

ازدواجمشاوره

با عرض سلام و خسته نباشید پسری 28 ساله هستم که با یاری خداوند برای ازدواج اقدام کردم ؛ و برای خواستگاری از خانمی اقدام کرده ام از طریق خانواده و الان بعد از مرحله ی اول که هر دو (خانم و خودم ) از هم خوشمان آمد ؛ الان تقریباً در حدود یک هفته است که در دوران آشنایی و شناخت بیشتر به سر میبریم ؛ دایی این خانم ، دوست صمیمی من در دوران مجردی بود ، و تمامی رابطه های من با جنس مخالف در گذشته را به این خانم گفتن ، و این خانم اظهار دارن که چون این روابط مربوط به گذشته بوده ، برای ایشان هیچ اهمیتی ندارد و فقط آینده مهم است ، سوال من این است که با توجه به اینکه این خانم از روابط من با جنس مخالف آگاه هستند ؛ این موضوع در آینده خطر و تهدیدی برای زندگی میتواند باشد یا نه .

توسط parham درازدواج · پاسخ 3717 روز 11 ساعت 31 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

 

پاسخ (3)

  1. -1 votes

    بسم الله الحمن الرحیم
    با سلام و عرض تبریک به مناسبت نامزدیتون..
    نکته اول:امیدوارم گذشته ی بدتون در آینده ی زندگیتون کشیده نشود و تکرار نشود که انوقت دیگه یک دل جای دو عشق نیست.
    نکته دوم :گفتن گذشته ی بد،اصلا به نفع آینده شما نیست البته این خیلی عاقلانه است که کسی گذشته ی کسی را به رخ نکشد ولی تقریبا میشود گفت این حالت تازمانی است که در زندگی مشکلی پیش نیاید اما همینکه مشکلی پیش بیاید قصه عوض خواهد شد.
    نکته سوم : اعتماد سازی در زندگی خیلی لازم و با اهمیت است. اگر نباشه اولین مشکلی که برای شما بوجود میاره اینه که همسر شما دچار بد بینی شده وسوء ظن پیدا میکنه وحتی ممکنه برای خود شما هم این اتفاق بیفته چون خودتون این کاره بودید ممکنه دچار بی اعتمادی به طرف مقابل بشوید.
    پس: بهتر ه همین اول کاری وحتی لحظه به لحظه زندگیتون اعتماد همدیگه را جلب کنید وبه هم ثابت کنید از گذشته ی بد خداحافظی کردید. ودر پایان این را بدونیداکثر کسانی که بصورت حضوری مراجعه میکنند وقبلا با جنس مخالف ارتباط داشته اند بیان میکنند که همیشه به همسر خود با دیده ی شک نگاه میکنند.
    امیدوارم زندگی خوبی داشته باشید.

    توسط آقای م - جمشیدیان · 3717 روز 10 ساعت 19 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    سلام مجدد؛
    خیلی ممنون ازتون، و همینطور مرسی از پاسخ و راهنماییتون ؛ ولی من قانع نشدم ، یعنی با توجه به راهنماییتون، نمیدونم باید به این رابطه ادامه بدم یا اینکه متوقف کنم ، لازم به ذکر است که با این خانم صحبت کردم و گفتم که نمیخوام به صورتی باشه که اگر در آینده تو زندگی ، کوچکترین مشکلی بوجود اومد ، ربط بدن به این موضوع ، و این خانم میگن که باورشون این است که اگر پسری در دوران مجردی با دختر رابطه نداشته باشه ، احتمالش زیاده که بعد از ازدواج بخواد با جنس مخالف رابطه داشته باشه.
    و میگن این موضوع اصلا براشون مهم نیست که من در گذشته از این رابطه ها داشتم. میگن آینده براشون مهمه.
    اگر امکان داره شماره تماس داشته باشم ازتون تا بهتر از راهنماییتون استفاده کنم.

    توسط parham · 3714 روز 19 ساعت 16 دقیقه قبل

    سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

  3. 1 vote

    PARHAM

    دوست عزیز معمولا” خانم ها در این مواقع بهتر از آقایون کنار میان و اگه شما در گذشته همچین رابطه ای داشتید پس تونسته شمارو ببخشه … و روال عادی زندگی میتونه خوب طی بشه بشرطی که شما اتفاقات گذشته رو تکرار نکنید چون فقط یک بار تکرار این رفتار میتونه به طور کامل اعتماد رو بین شما از بین ببره .. پس با مراجعه به مشاور میتونی نوع رفتار صحیح رو در زندگی آینده برای به وجود نیامدن شک و تردید یاد بگیری

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3491 روز 21 ساعت 31 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

آگاه بودن خانم از روابط آقا با جنس مخالف در دوران مجردی ،آیا تهدید برای آینده میباشد ؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.