پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مشاوره خانواده » روابط جنسی - زناشویی » کاهش فعالیتهای جنسی
0 امتیاز
Vote Con!

کاهش فعالیتهای جنسی

کاهش#میل جنسی

سلام آقا 57 ساله هستم. مدت 6ماهه از داروهای کاهش فشار خون استفاده می کنم و در این مدت تمایلات جنسی و فعالیتهای آن به شدت کم شده برای افزایش آن ممنون میشم راهنمایی کنید.

توسط arzkhalil درروابط جنسی - زناشویی · پاسخ 231 روز 2 ساعت 54 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در این مورد بله ممکن است عوارض این دارو باشد اما در این مورد نیاز است که با پزشک خود مشورت کنید تا یا داروی جایگزین برای شما بنویسند و یا اینکه برای شما در کنار داروی خودتان داروی دیگری نیز تجویز شود.
    بدون بررسی و نظر پزشک بهتر است که از قطع دارو و یا مصرف خودسرانه داروی دیگر خوداری کنید.

    توسط مشاور · 230 روز 3 ساعت 11 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

© tribuneazad.ir 2019. All rights reserved. تمام حقوق برای تریبون آزاد محفوظ است انتشار با ذکر منبع مجاز است