پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » سرد مزاجی » کاهش زیاد میل جنسی پس از عاشق شدن
0 امتیاز
Vote Con!

کاهش زیاد میل جنسی پس از عاشق شدن

سردمزاج

درود
من 19 سالمه. من گرم مزاج هستم (بودم) و میل جنسیم از سن بلوغ تا الان زیاد بوده. دو بار عاشق شدم. برای قبلیه میل جنسیم بالا بود. ولی خب اون ازدواج کرد… الان یکی دیگه رو دوست دارم. ولی خیلی زیاد! طوری که میل جنسیم هم صفر شده! میخواستم بپرسم طبیعیه؟ در آینده مشکلی نخواهم داشت؟
سپاس

توسط 1alone درسرد مزاجی · پاسخ 2324 روز 15 ساعت 18 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز شما در مورد عشق اولیه که داشتید وارد رابطه جنسی هم شدید یا صرفا تمایل نسبت به ایشون به صورت ذهنی و فکر ی بوده و تغییرات فیزیکی که در فضای شخصی خود تجربه کردید ؟؟این بسیار مهم است ضمن اینکه این فرد جدید هم اگر صرفا دوست داشتن است با توجه به سنتون خوب تا وارد رابطه نشوید متوجه نخواهید شد ابا تمایلاتی دارید یا خیر ؟قرار گرفتن در موقعیت موثر است و باید بدانید برای داشتن رابطه جنس یموفق با همسر اینده و شریک جنسی بجث بلوغ فکری هم اهمیت بسیاری دارد چون مشخص خواهد کرد که دقیقا از زندگی چه می خواهید و چه چیزی مد نظر شماست و این مساله مهمی است ؟؟/بهتره اگر مایل بودید مراجعه داشته باشید در نهایت امیدوارم مشلی وجود نداشته باشد

    این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2324 روز 3 ساعت 22 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز شما در مورد عشق اولیه که داشتید وارد رابطه جنسی هم شدید یا صرفا تمایل نسبت به ایشون به صورت ذهنی و فکر ی بوده و تغییرات فیزیکی که در فضای شخصی خود تجربه کردید ؟؟این بسیار مهم استضمن اینکهاین فرد جدید هم اگر صرفا دوست داشتن است با توجه به سنتون خوب تا وارد رابطه نشوید متوجه نخواهید شد ابا تمایلاتی دارید یا خیر ؟قرار گرفتن در موقعیت موثر است و باید بدانید برای داشتن رابطه جنس یموفق با همسر اینده و شریک جنسی بجث بلوغ فکری هم اهمیت بسیاری دارد چون مشخص خواهد کرد که دقیقا از زندگی چه می خواهید و چه چیزی مد نظر شماست و این مساله مهمی است ؟؟/بهترهاگر مایل بودید مراجعه داشته باشید در نهایت امیدوارم مشلی وجود نداشته باشد

    این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
    موفق باشید

    در عشق اولیه رابطه جنسی نداشتم. ولی خب مثلا تمایلات ذهنی داشتم. یا مثلا فیلم که نگاه میکردم صحنه های +18 رو نگاه میکردم و تحریک میشدم. بیشتر اوقات خود ارضایی هم داشتم. اما بعد اینکه برای بار دوم عاشق شدم (هم اکنون) دیگه اون تمیلات رو ندارم. صحنه های +18 رو جلو میزنم. خود ارضایی هم نمیکنم. مشکلی واسم پیش نمیاد موقع ازدواج؟

    توسط 1alone · 2323 روز 18 ساعت 4 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

  3. 0 votes

    با سلام دوست عزیز
    کاهش میل جنسی چندین عامل دارد که من به طور خلاصه براتون عرض میکنم:
    دو نوع اصلی کاهش میل جنسی:
    اولین دلیل و شایع ترین دلیل میتونه افرایش سن باشه. که شما به دلیل سن پایینتون ایم مورد شامل حالتون نمیشه.
    دومین دلیل میتونه به دلیل یک سری اختلالات باشه که من انواعش رو براتون به صورت خلاصه میگم و توضیح کامل رو میتونید از روانشناس جنسی جویا بشید:
    ۱- علت های روحی: افرادی که دچار ذهنی مشغول،‌ آشفته،‌ پر استرس، دارای اضطراب و افسردگی هستند میل جنسی در آنها کاهش پیدا میکند.
    ۲- خوردن بعضی از دارو: داروهایی مثل دارو های ضد افسردگی باعث کاهش یافتن میل شدید جنسی میشن،‌ پس اگر دچار افسردگی هستید حتما از روانشناس یا روانپزشک مربوطه بخوایید با دادن تمرینات شما رو معالجه کنه یا اگه دارو درمانی را میخوایید پیش بگیرید حتما عوارضش رو براتون توضیح بده.
    ۳- بیماری: یک سری بیمار های شامل بیماری های عروق، دیابت، ام اس و فشار تاثیر مستقیم بر اخلال نعوظ و در پی آن کاهش میل جنسی در افراد میشن.
    ۴- عدم تفاهم متابولیسم بدنی دختر و پسر: مثلا وقتی پسری زود انزال و دختری دیر انزال باشد بدلایل ذهنی در طرفین برای برقراری رابطه ایجاد ترس میکند که این خود باعث کاهش امیال جنسی میشود.
    ۵- اتفاقات بد: اتفاقات و جریاناتی که از لحاظ روحی فرد را درگیر میکند مانند جدایی از همسر (عشق قبلی)، مشکلات مالی، مرگ نزدیکان، داشتن اختلاف و مشکل با شریک جنسی و… میتواند باعث نارسایی در میل جنسی شود.
    ۶- الکل و مواد مخدر: بعضی از افراد زود انزال با استفاده از این مواد سعی در رفع این مشکل در هنگام رابطه جنسی دارند ولی مصرف زیاد این مواد باعث به وجود آومدن نارسایی در امیال جنسی خواهد شد.
    ۷- زایمان: این اتفاق به دلایل تغییرات ترشح هورمونی در خانم ها اتفاق می افتد. (مخصوص خانم ها)
    ۸- هورمون های جنسی: بعضی اوقات فرد دچار اختلال در غدد می باشد،‌ در بعضی افراد غدد هیپوتالاموس و هیپوفیز آنها در ترشح هورمون جنسی تستوسترون ضعیف عمل میکند.
    ۹- برانگیخته کننده ها: این مساله در هر فردی متفاوت است،‌ممکن است بویی خاص، ظاهر ناآراسته یا رنگی خاص شهوت را در ان فرد از بین ببرد، و باعث کاهش میل جنسی شوند.
    ۱۰- همجنس گرایی: بعضی افرادی که مبتلا به همجنس گرایی هستند نمیتوانند با جنس مخالف ارتباط بگیرند و میل جنسی آنها در مواجه با جنس مخالف کاهش پیدا میکند.
    شما دوست عزیز با توجه به سن کمی که دارید باید ابتدا علت را به کمک مشاور جنسی خود یافته و برای برطرف کردن آن اقدامات پیشنهادی مشاور را انجام دهید.
    به امید سلامت کامل…

    توسط hami07 · 2319 روز 20 ساعت 6 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 3

پاسخ شما

کاهش زیاد میل جنسی پس از عاشق شدن | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.