پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » خودارضایی » چگونه خود ارضایی بعد از ازدواج همسرم را درمان کنم؟
0 امتیاز
Vote Con!

چگونه خود ارضایی بعد از ازدواج همسرم را درمان کنم؟

ارضايیازازدواجبعدخود

سلام.٢٥ سالمه و همسري ٢٧ ساله دارم.دو سال و هشت ماهه ازدواج كرديم.همسرم دچار افسردگی هستند اما به تازگی متوجه شدم از عذاب ناشی از خود ارضاییه بعد از ازدواج رنج میبره.به گفته خودش تا حالا سه بار به خودکشی فکر کرده.ما از یک خانواده ی مذهبی هستیم و همسرم سال گذشته حج مشرف شدن و تا ماه ها بعد از حج رو به راه بودن اما دوباره به همون شرایط برگشتن.در دوران مجردی هم فیلم پورن زیاد میدیدن…اما میکن از سکس با من بسیار راضی هستن و لذت هم میبرن…و حتی لذتش رو به خود ارضایی ترجیح میدن…اما مشکلی هست اینه که ما هنوز در عقد هستیم و ایشان قم زندگی میکنن و من تهران و ما آخر هفته ها همدیگرو میبینیم…و ایشون هم آدم بسیار گرمی از لحاظ جنسی هستن…اگر کنارشون باشم از پسشون بر میام اما در طول هفته حداقل یک بار جنب میشن….و میگن وقتی به این حالت میوفتن گوشاشون داغ و بدنشون داغ میشه به حدی که دیگه دست خودش نیست….اما بسیار موجب افسردگیش شده….اما حاضر نیست برای مشاوره بره….من میخوام کمکش کنم….لطفا کمکم کنید چون اصلا نمیدونم باید هم از لحاظ رفتاری باهاش جه برخوردی بکنم که بیشتر از این اخساس گناه نکنه و هم از لحاظ جنسی کمکش کنم تا درمان بشه….سپاسگذار میشم راهنماییم کنید چون زندگیم و همسرم رو بسیار دوست دارم و همسرم هم بسیار دوستم داره….

توسط noori درخودارضایی · پاسخ 1986 روز 20 ساعت 6 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (3)

  1. 0 votes

    خودارضایی و افسردگی

    دوست عزیز این یک حس طبیعیه که وقتی در موقعیت تحریک آمیز قرار میگیرند .
    به ناچار باید انزال داشته باشند و این مورد خاصی نیست که باعث نگرانی شما و ایشون بشه .
    وقتی در کنار هم قرار بگیرید این مشکل رفع خواهد شد .
    زمینه افسردگی ایشون میتونه به مسایل دیگه ای برگرده که نیاز به مشاوره حضوری با مشاوری مجرب و متعهد داره .
    ولی برای ترک خودارضایی که تقریبا غیر ممکنه . باید از موقعیت های تحریک آمیز دوری کنه .
    تا تعداد دفعات خودارضایی رو بتونن کاهش داده و از حضور در کنار شما لذت ببرند .
    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    دفتر قیطریه:
    ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

    مشاوره روانشناسي تلگرامي:
    http://t.me/kanonmoshaveran_bot

    توسط مدیریت سایت · 1986 روز 7 ساعت 13 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز
    ببینید وقتی ایشون گرم مزاج هستند و در حالت تحریک قرار می گیرند خب طبیعتا جنب می شوند و انزال صورت می گیرد و به طور معمول در مردان وجود داارد و چون ارادی نیست خب غسل مب کنند و اصلا مساله خاصی ایجاد نمی شود که مشکل ساز باشد منتهی در نظر داشته باشید که وقتی می گویید که ایشون خودراضایی دارند مساله دیگر است دیدن فیلم پورن و خودراضایی برای فردی مذهبی حس گناهی ایجاد می کند که خب طبیعی است که ایشون به خودکشی هم فکر کردند و این مدت در این باره با مساله مواجه شوند
    ایشون اگر به زندگیشون علاقه دارند باید مراجعه داشته باشند اینکه شما عقد هستید و دور هستید خب نکته مهمی است منتهی برای فردی که به خودارضایی به صورت عادت فکر می کند و عادتی در ان شکل گرفته این مساله که طبیعتا بعد از مدتی برطرف شود و بعد از ادزواج و حتی همراهی شما ممکن است دوباره مشکلات بسیاری ایجاد شود
    دوست عزیز اگر شما واقعا به هم علاقه دارید و براتون مهمه این مسالبه ای که از مدت ها قبل بودخه و برای ایشون غذاب اوره برطرف بشه باید ایشون رو مجبور کنید که به هر حال مراجعه داشته باشند یک اشتباه اساسی در این مسائل مهم این است که افراد فکر می کنند مهم است که همسری ارضا کننده باشند و طرف مقابل هم این ادعا را دارد که واقعا شرایطش بهبود می باید و حال بهتری پیدا می کند خب طبیعتا این طرو رفتار کردن اشتباه است
    اینکه فکر کنید چون شما با ایوشن هستید و تامین کننده مساله خودراضایی و اعتیاد به دیدن فیلم پورن رفع می شود یک فرضیه کاملا اشتیاه است و اصلا این طور نیست و مساله به این سادگی نیست
    به هر صورت امیدوارم متوجه صحبت های بنده باشید و بتوانید عنوز که عروسی نکردید و با خوش بینی این طور در نظر می گیرید که این دوری مشکل ساز است و بعدا حل می شود مساله را مرتفع کنید چون بعدا عادت شدت می یابد و وقتی متوجه شوید حتی با وجود رابطه ارضا کننده باشما باز هم فرد به خوارضایی روی می اورد شرایط سخت تر خواهد شد
    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

    982122354790
    موفق باشید

    توسط مشاور · 1985 روز 42 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 0 votes

    دلایل خودارضایی در مردان متاهل چیست؟ + راه های درمان

    ۱ _ اعتیاد به خودارضایی در دوران مجردی و عدم ترک آن قبل از ازدواج.

    ۲ _ دیدن زنانی با بدن های ویژه و روابط جنسی غیر عادی در تصاویر و فیلم های پورن.

    ۳ _ فرد لذت های زیادی را چشیده است که‌ دیگر قادر به لذت کافی بردن از همسر عادی خود نمی باشد.

    ۴ _ عدم رابطه صمیمانه، عاطفی و رضایت بخش با همسر.

    ۵ _ وجود اختلالات جنسی مثل زود انزالی و عدم درمان آن.

    ۶ _ بعضی خانم‌ها از این شکایت دارند که همسرشان بعد از دوره‌ی بارداری و زایمان، و در اثر مدتی دوری از رابطه جنسی، شروع به خودارضایی می‌کند، دلیل این اتفاق چیست؟

    از آنجایی که ممکن است رابطه‌ی جنسی در زمان بارداری و تا چند هفته بعد از زایمان وجود نداشته باشد، آقایان به دلیل نیاز جنسی که در بدن شان است رو به خودارضایی می‌آورند.

    این درحالی است که خانم‌ها تا قبل از ماه هشتم بارداری در حالت عادی منعی برای برقراری رابطه‌ی جنسی ندارند.

    از آن طرف بعد از آن هم بسته به نوع زایمان می‌توانند بعد از ۴ تا ۸ هفته رابطه‌شان را شروع کنند اما بعضی از زوج‌ها از ابتدای بارداری تا چند ماه پس از زایمان رابطه‌ی جنسی‌شان را به شکل کامل فراموش می‌کنند و در این موقعیت ممکن است آقایان نتوانند این وضعیت را تحمل کنند و روی به خودارضایی بیاورند.

    برای درمان چه کنیم؟

    قدم اول این است که از این اقدام همسرتان به صورت قطعی مطلع شوید.

    اگر همسر فرد از این ماجرا مطمئن بود باید چه کند؟

    بهترین راه این است که این مسئله را با همسرش در میان بگذارد و به او بگوید از این ماجرا اطلاع دارد.

    خانم‌ها باید سعی کنند در زمان مناسب این مسئله را با همسرشان در میان بگذارند و بدون اینکه بخواهند به او متلک بیندازند یا سرزنشش کنند اصل موضوع را همانطور که هست بیان کنند و دلایل همسرشان را بشنوند.

    ممکن است خانمی با دیدن صحنه‌ی خودارضایی همسرش، از او دلزده شود. در این صورت باید چه کاری انجام داد؟

    خیلی وقت‌ها مشکلاتی که منجر به انجام خودارضایی می‌شود به رابطه‌ی جنسی با شریک ربطی ندارد و فقط به دلیل مشکلات روحی و فردی است که تایید این مسئله هم باید توسط پزشک انجام شود و خیلی منطقی نیست خانم بخواهد برای این موضوع خودش را ناراحت کند و مدام این فکر منفی را در ذهنش پرورش دهد که «همسرم چون من را دوست ندارد، یا چون من راضی‌اش نمی‌کنم» خودارضایی می‌کند.

    اما اگر به محض بیان موضوع، همسرتان به شما بگوید به دلیل اینکه از رابطه‌ی جنسی خودش با شما لذت نمی‌برد دست به این کار می‌زند آن موقع است که خانم حق دارد دلگیر شود.

    اما جای نگرانی نیست چون این مشکل با همراهی زوج حل می‌شود نه قهر و دلگیری.

    چطور باید برای ترک خودارضایی اقدام کرد؟

    در مواردی که خودارضایی آقا از زمان بارداری همسر شروع شده، بهتر است زن و شوهر سعی کنند رابطه زناشویی را به صورت مرتب مثل قبل از بارداری از سر بگیرند.

    همزمان رابطه عاطفی‌شان را تقویت کنند تا هیچکدام از طرفین احساس خلا نکنند.اما در کل وقتی این موضوع بین زوجی پیش می‌آید، قدم اول طرح مسئله است تا آنها به نتیجه برسند که دلیل خودارضایی، فردی است یا درون رابطه‌ای .بعد از مشخص شدن این قسمت باید حتما به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنند.

    اگر جلسات مشاوره برای فرد جواب بدهد و مشکل او را حل کند، نیازی به روانپزشک و دارو نیست اما در موارد اندکی، ممکن است به دارو هم نیاز باشد که توسط روانپزشک تجویز می‌شود.

    توصیه‌های عمومی‌ برای افرادی که خودارضایی می کنند چیست؟

    آنها نباید خودشان را در معرض خطر قرار بدهند. مثلا اگر تنهایی آنها را به فکر خودارضایی می‌اندازد، نباید خودشان را در موقعیتی قرار دهند که تنها باشند.

    به طور کلی آدم‌هایی که اعتیاد به خودارضایی دارند نباید در مکان‌ها، موقعیت‌ها و در کنار افرادی قرار بگیرند که باعث تحریک‌شان می‌شود و آنها را به سمت خودارضایی سوق می‌دهند.

    خودارضایی در اسلام

    احادیث و روایاتی از معصومین(ع) در مورد حرام بودن استمناء(خود ارضایی)

    ۱-امام صادق (ع) در باره مردی که با چهارپایان نزدیکی می کند یا از راه مالیدن آلت تناسلی با دست جنب می شود فرمود : این کارها و شبه آن زنا هستند .

    ۲– امام صادق (ع) فرمود : مردی را پیش حضرت علی(ع) آوردند که با آلت خود بازی کرده (و به این طریق خود را ارضا می کرد)، حضرت آن قدر بر روی دست های او زدند که دستانش قرمز شد و سپس با بودجه بیت المال او را متأهل نمودند.

    ۳- ابو بصیر گوید از امام صادق (ع) شنیدم که فرمود: خداوند در روز قیامت با سه گروه حرف نمی زند و به آنان نظر نمی کند و آنان را از گناهان پاکیزه نمی سازد و برای آنان عذابی دردناک است ، یکی از آن گروه کسانی هستند که با خود نکاح (استمناء) کرده اند.

    ۵- از امام صادق (ع) در باره خضخضه”( استمناء با دست) سؤال شد، در جواب فرمود: گناه بزرگی است که خداوند متعال در کتابش (قرآن) از آن نهی کرده است و کسی که چنین کاری را انجام دهد مثل این است که با خود ازدواج کرده باشد و اگر من بدانم که کسی این کار را انجام داده است با او غذا نمی خورم! سؤال کننده عرض کرد: ای پسر رسول خدا نهی خداوند متعال در کتابش را برای من بیان کنید ! حضرت فرمود: این آیه که می فرماید : کسی که از غیر این (راه های مجاز های شرعی برای نیاز های جنسی خود) استفاده کند ظلم کرده است….

    ۶-پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که با کف دست خود ازدواج کند (استمناء با دست) از رحمت خدا به دور است.

    این بخشی از روایاتی است که به خوبی دلالت بر ناپسند بودن و حرمت استمناء و خود ارضایی دارد.

    خودارضایی در قرآن

    در توضیح این آیه باید بگوییم که در آیات قبل از این آیه خداوند متعال در توصف مؤمنان رستگار فرموده:
    « وَ الَّذینَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حافِظُونَ (*) إِلاَّ عَلى‏ أَزْواجِهِمْ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَیْرُ مَلُومینَ (۳)

    یعنی« مؤمنان رستگار، کسانی هستند که دامان خود را (از آلوده‏ شدن به بی عفتى) حفظ می کنند، مگر آمیزش جنسى و التذاذی که با همسران و کنیزانشان دارند، که در بهره‏ گیرى از این موارد مشروع ملامت نمی ‏شوند.»

    طبق این آیه، التذاذ جنسی در هر قالبی غیر از التذاذ با همسران و کنیزان صورت بگیرد اعم از (زنا، لواط و خودارضایی) نامشروع است

    توسط مشاور · 1984 روز 23 ساعت 30 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

چگونه خود ارضایی بعد از ازدواج همسرم را درمان کنم؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.