پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » تجاوز یا سوء رفتار جنسی » چطوری از شر مزخرف ترین فانتزی جنسیم خلاص بشم!
0 امتیاز
Vote Con!

چطوری از شر مزخرف ترین فانتزی جنسیم خلاص بشم!

BDSM،

سلام
پسرم و ۱۸ سالمه توی سن ۱۳ سالگی کاملا به بلوغ رسیدم با اینکه هیچ دانشی از بلوغ و رفتار های جنسی و سکس نداشتم!توی ۱۳ سالگی ناخواسته بدون علم به اینکه کاری که دارم میکنم خود ارضایی هست،خودارضایی میکردم،(من وقتی فهمیدم که این کاری که میکنم خود ارضاییه که دوستم بهم توضیح داد جلق چیه و….)داستان اصلی از جایی شروع که توی[سن ۱۵ سالگی و کمتر] اوج پورن دیدن من شروع شد به طوری که شاید توی اون ایام اوج بیشتر از۶ ساعت از وقت صرف فیلم دیدن میشد توی صفحه پیشنهاد رندوم انواع فیلم‌ها میومد،من هم ناخواسته بدون اینکه بدونم موضوع فیلم چیه فیلم های /بی.دی.اس.ام/ میدیدم و لذت می‌بردم از اینکه یه زن یه مرد رو شکنجه میده! اون زمان هم با خودم تصور می‌کردم ای کاش منم جای این فرد بودم.
این داستان ادامه پیدا کرد تا همین ۶ ماه گزشته پیگیر موضوع این نوع فیلم ها شدم و با/ بی.دی.اس.ام/ توی سایت خارجی و وبلاگ های فارسی زبان آشنا شدم وکامل درک کردم که این چیه و چجوری انجام میشه و چه مدلی داریم ارباب کیه برده کیه و…
تا اینکه دیشب توی سایت ها گشتم و دو مدل ایرانی و خارجی رو چک کردم؛ شرایطی که توی سایت های خارجی دیدم کاملا با فانتزی های من یکسان بود و شرایط که کانال ها و سایت های ایرانی گزاشته بودن برای من چندش آور بود(بیشتر شبیه کشتار برده بود) که آخرش تصمیم گرفتم که این وضعیت و فانتزی مزخرف رو تموم کنم!
الان من از شما کمک میخوام که /آیا این وضعیت تموم میشه؟//چه جوری از شرش خلاص بشم؟//میخوام خلاص بشم!!!../
خییییلی نیاز به کمک دارم من میدونم باید برم مشاوره ولی تنها دلیل و محکم دلیلی که من رو آوردم به سایت شما اینه که خجالت میکشم ….

توسط Mey3am درتجاوز یا سوء رفتار جنسی · پاسخ 772 روز 14 ساعت 29 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در اول اینکه خب تجربه نیازهای جنسی با شروع نوجوانی یک امر طبیعی هست اما خب در این مسیر ممکن است که به دلیل اطلاعات کم نوجوان از شرایط سنی و رشدی خودش و محرک هایی چون فیلم های پورن و سایت های به این شکل تفکرات و تمایلات جنسی آنها تحت تاثیر قرار گیرد.
    چون این سایت ها دقیقا با همین اهداف طراحی شده اند و به مرور مخصوصا برای نوجوانی که هنوز به هویت شخصیتی کاملی نرسیده است می تواند با تاثیر گذاری زیادی همراه شود و جایگزین تمایلات اصلی او گردد.
    در این مسیر خب شما نیاز است که در اول دسترسی خودت را به این سایت ها قطع کنی و دوم سعی کنی برای زندگی روزانه خودت براساس علایق و اولویت هایی که داری برنامه ریزی داشته باشی و حتی اگر خودارضایی هم وجود دارد بدون این فیلم و عکس ها از هر نوعی و در زمانی از قبل مشخص شده و مدیریت شده در طول هفته باشد .
    اما اگر بازهم این افکار و تمایلات غیر نرمال در شما ادامه پیدا کرد خب نیاز است که شما به کمک روان درمانگر در همین شرایط سنی پیش بروید چون این فیلم ها تمایلات جنسی شما را می تواند به صورت عمیق تر تحت تاثیر قرار داده باشد.
    اما همین که تمایل به تکرار این مسیر ندارید و بینش به اشتباه بودن مسیرت داری خب کمک می کند تا بتوانی بهتر از این شرایط عبور کنی.

    توسط مشاور · 772 روز 11 ساعت 26 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

چطوری از شر مزخرف ترین فانتزی جنسیم خلاص بشم! | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.