پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » چکار کنم ؟
1 امتیاز
Vote Con!

چکار کنم ؟

طلاق بگیرم یا نه؟

من ۲۶سالمه و با برادر دوست دوران دانشگاهم ۶ماهه عقد کردم.ازهمون اولش رابطه جنسی داشتیم البته به خواست نامزدم.هروقت گفتم بریم بیرون بگردیم توجهی نمیکردو میگفت بعدازازدواج وقت زیاده برا گشت وگذار.پذیرفتم اما یکم که گذشت فهمیدم اصلا رفتار با خانومهارو بلد نیست حتی یه کادو برا خوشحالیه من در صورتی که من براش میخریدم.انقدر هم نسبت به خانواده من بدبینه که دیگه حرفاشو نمیتونم تحمل کنم.هروقت هم شکایتی میکنم میگه من ندارم برای تو و خانوادت خرج کنم در صورتی که من پنهون از خانوادم قبول کردم بجای طلا برام نقره بخره.حالا هم وقتی عصبانی میشه انقد بی ادب باهام صحبت میکنه که از خودم متنفر میشم که هنوز باهشم.شمابهم بگین چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟

Heading, level 2

توسط rira درازدواج · پاسخ 3653 روز 3 ساعت 23 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

 

پاسخ (3)

  1. 1 vote

    به نام خدا
    دوست عزیز سلام ،بهتر بود که قبل از عقد آشنایی کامل کسب می کردید و سپس عقد می نمودید. شما چندین اشتباه داشته اید که مسائل مختلف را از خانوادتان مخفی کرده اید ازدواج یک سنت دینی و قشنگ ترین اتفاق زندگی است نیازی نیست قسمتی از آن مخفی شود مخصوصا از مهم ترین افراد زندگی یعنی پدر ومادر!
    اگر کسی درآمد بالایی ندارد وتوافقاتی روی خریدها و مکان زندگی و… بین خانواده ها انجام شود هیچ ایرادی ندارد اما اینکه به دلیل نداشتن درآمد ویا هر بهانه ای که افراد آن را توافق می پندارند مخفی کاری انجام شود اشتباه است چراکه بزرگترها تجربیاتی دارند که هیچ وقت ما و شما نمیتوانیم به این زودی و به این راحتی آنها را کسب کنیم. برای اینکه ایشان بعضی مسائل را یاد بگیرند بهتر است از کارگاه های آموزشی برای بالابرن مهارت ارتباط اجتماعی یا آگاهی از نحوه برخورد با همسر و… استفاده کنند و شما می توانید با ایشان مشترکا در این برنامه ها شرکت کنید که غیر مستقیم بعضی موارد را ایشان آموزش ببینند البته در مورد اینکه با شما بد صحبت میکنه ونسبت به خانواده شما بدبینه اگر تونستید بیشتر توضیح بدید. موفق باشید.

    توسط خانم م - طالبی · 3652 روز 12 ساعت 13 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    ممنون که کمکم میکنید.نامزدم خیلی دوستم داره و موقعیت اجتماعی و خانوادگیش خیلی خوبه و من ۴سال با خواهرش هم اتاقی بودم و ارزو داشتم با همچین خانواده ای وصلت کنم.وقتی بهم پیشنهاد دادن بدون معطلی جواب مثبت دادم.
    اما ایشون برخلاف خانوادش یکم بد دهنه البته من باهاش انقدر صحبت کردم تا یکم بهتر شده.در کل فکمیکنه کارایی که وظیفشه به عنوان داماد خانواده انجام بده داره بهش تحمیل میشه و به خاطر همین از خانوادم در حد امکان دوری میکنه و حرفاشون براش سنگینه.
    از لحاظ مالی هم یکم تو فشاره بخاطر همین تا حرف کادو یا پول میشه فورا عصبانی میشه و شروع به پرخاش میکنه تا جایی که برای کادوی روز مادر به من گفت من پول ندارم برای تو و خانوادت خرج کنم.این حرفش خیلی بهم برخورده و تحمل این رفتارو ندارم چون من تاحالا تو مسایل مادی تحت فشارش نذاشتم.
    هروقت هم گفتم بیا بریم پیش مشاور اول گفته پول ندارم خرج اینچیزا کنم بعدم میگه ما مشکلی نداریم که با حرف زدن درست نشه.درصورتی که هزار بار راجبه این مسایل بحث کردیم اما ….

    توسط rira · 3652 روز 9 ساعت 24 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

  3. 1 vote


    rira,

    دوست عزیز اینکه افراد چطوری با ما رفتار میکنن بستگی زیاد به این داره که ما چطوری رفتار میکنیم … اینکه گاهی ما خودمون رو ارزون به زندگی واگذار میکنیم خیلی در این مورد تاثیر داره ، از طرفی ایشون نیاز مبرم به مشاور داره چون روش درست برخورد کردن رو نمیدونه …
    در ثانی ایشون شاید به خاطر فشار های مالی این رفتارو بروز میده که در این مورد باید درکنارش باشید و درکش کنید

    درضمن برای مشاوره ، به سایت تخصصی مشاوره مراجعه فرمایید .
    http://www.moshaver.co

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3537 روز 8 ساعت 41 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

چکار کنم ؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.