پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » مشکل داشتن در ازدواج
0 امتیاز
Vote Con!
حل شده

مشکل داشتن در ازدواج

ازدواجبالا رفتن سن

با سلام
دختری هستم ۳۰ ساله که ۴ سال پیش مورد بخاطر نادانی با دوستم رابطه برقرار کردم، اکنون با توجه به بالارفتن سن و داشتن خواستگارانی خوب ، فکر ازدواج برای من تبدیل به یک کابوس شده، البته مادرم را در جریان این موضوع قرار داده ام که او هم پا به پای من زجر می کشد، لازم به توضیح است قسمتی از پرده بکارت اینجانب آسیب دیده است. برای همین به خواستگارانم جواب رد می دهم. نمی دانم باید چکار کنم. آیا ترمیم انجام دهم یا خیر. و پیدا کردن پزشکی که این کار را انجام دهد ممکن است. تو رو خدا راهنماییم کنید. بدجور ذهن و روح من درگیر این مسئله شده از خدا درخواست بخشش و قبول توبه ام را دارم. امیدوارم بتوانید اینجانب را راهنمایی کنید. با تشکر

توسط bahaneh درازدواج · پاسخ 3734 روز 2 ساعت 27 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام. خوبید؟ از اینکه این سایت رو برای مشاوره انتخاب کردی، ممنونیم. جدا عذرخواهی می کنیم بابت تاخیری که در پاسخگویی به سوالات پیش آمده.
    والله من این جور موقع ها واقعا نمی دونم چی بگم. واقعا نمی دونم چی باید بگم. خیلی ها میگن ترمیم کن. خیلی ها هم میگن برو حقیقت رو بگو. خیلی ها هم میرن با مردی ازدواج می کنن که ازدواج اولش نباشه. تو جامعه ای که این مسئله برای ازدواج و برای آقایون مهمه، نمی دونم چرا دخترای گل ما حواسشونو جمع نمی کنن. آقایونی هم که نیاز به ازدواج دارن چرا دست به دختر میزنن که اونو بیچاره اش کنن. واقعا نمی دونم چی باید بگم. در کل گفتن یا نگفتنش ریسکه!!!

    توسط خانم زهرا عباسی · 3723 روز 15 ساعت 50 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

مشکل داشتن در ازدواج | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.