پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » اندام جنسی » مشکلات جنسی
0 امتیاز
Vote Con!

مشکلات جنسی

مشکلات جنسی

باسلام ، اقایی هستم 33 ساله به دلیل داشتن درد در کمر و درد اضلات کمر و پا از آمپول شل کننده عضلات با تجویز پزشک به تعداد 3 عدد استفاده نموده ولی بعد از مدتی بر روی رابطه زناشویی ما تاسیر گذاشته و خیلی سریع ارضاع میشم ،حتی از دارو های تاخیری هم استفاده میکنم باز هم تاسیری نداره ، ممنون میشم کمک کنید تا درمان بشم ، به چه صورت میتونم عوارض دارو شل کننده عضلات را از بدنم از بین ببرم
ممنون

توسط zeynab2131 دراندام جنسی · پاسخ 79 روز 8 ساعت 34 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    در این مورد نیاز می باشد که شما به صورت حضوری به متخصص ارولوژیست مراجعه داشته باشید تا چکاو کامل صورت گیرد تا دلیل این زودانزالی مشخص شود و نسبت به عملکرد بدنی شما دارو تجویز شود.

    توسط مشاور · 78 روز 11 ساعت 36 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

© tribuneazad.ir 2019. All rights reserved. تمام حقوق برای تریبون آزاد محفوظ است انتشار با ذکر منبع مجاز است