پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مشاوره خانواده » روابط جنسی - زناشویی » مدت زمان از بین رفتن عوارض جانبی ونلافوکسین. ونلابایوکس
0 امتیاز
Vote Con!

مدت زمان از بین رفتن عوارض جانبی ونلافوکسین. ونلابایوکس

نعوظ ،مشکل جنسی،داروی اعصاب

سلام. آثار جانبی داروهایی مانند ونلافوکسین شامل بی میلی جنسی تا چه مدت بعد از قطع دارو کاملا رفع می شوند؟ من حدود دوماه استفاده کردم.

توسط amirooo درروابط جنسی - زناشویی · پاسخ 2299 روز 17 ساعت 52 دقیقه قبل

سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    با سلام دوست عزیز
    در مورد از بین رفتن عوارض ونلافاکسین و ونلابایوکس باید بگویم شما در صورتی که ونلافاکسین رو برای درمان افسردگی و یا اضطراب استفاده میکردید حتما باید با نظر پزشک اون رو کم یا زیاد و یا به کلی قطع کنید چون که دارو های ضد افسردگی و این چنینی به هیچ وجه شبیه به سایر دارو ها که برای از بین بردن بیماری ها هستند به کار نمیروند،‌ این دارو ها معمولا از بین برنده نیستند و بلکه کاهش دهنده علائم هستند.
    ممکنه شما به دلیل اینکه فکر میکنید بیماریتون خوب شده مصرف دارو را کنار بذارید یا اینکه به دلیل اینکه یه سری عوارض مثل سرگیجه و بهم ریختن معده و… به همراه داره این قرص رو مصرف نکرده باشید. ولی مطمئن ترین کاری که میتونید انجام بدید اینه که حتما به متخصص مراجعه کنید و طبق نظر ایشون دارو رو کم کم قطع کنید.
    با آروزی سلامتی…

    توسط hami07 · 2299 روز 15 ساعت 25 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 3

  2. 0 votes

    با سلام دوست عزیز ممکنه اثرو عوارض دارو رو شما صرفا مطالعه کرده کردید و واقعا در شما ایجادنشده که دچار اضطراب شدید و تمایل پیدا کردید که حتما دارو رو قطع کنید این داروها برای اختلاالت حیطه نوروز تجویز می شود و طبیعتا تا درمان و رفع کامل بیماری باید مورد استفاده قرار بگیرید .بنابراین نباید سر خود دارو رو قطع کنی چون دو ماه استفاده کردید خودش عوارض ترک را ایجادمی کند که به مراتب بدتر با اثرات سو بیشتری است .
    بنابراین حتی در صورت استفاده خودسرانه حتما برای ترک ان و قطع باید زیر نظر روانپزشک این مساله صورت بگیرید چون ممکنه شما نگران عوارض جنسی باشی لی عوارض دیگری به وجود اید که خب زمان زیادی برای رفع ان مشکل لازم باشد در هر حال امیدوارم با مراجعه برطرف شود

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    44034490
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2296 روز 17 ساعت 2 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

مدت زمان از بین رفتن عوارض جانبی ونلافوکسین. ونلابایوکس | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.