پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » طلاق بگیرم یا صبر کنم
1 امتیاز
Vote Con!

طلاق بگیرم یا صبر کنم

طلاق بگیرم،یا صبر کنم

با سلام دختری سی و دو ساله هستم . یازده ماهه عقد کردم با مردی سی و یک ساله که شش ماه با هم دوست بودیم . او قبلا ازدواج کرده و یک فرزند دارد . ما هنوز ازدواج نکردیم و مستقل نیستیم . شوهرم بسیار عصبی و بدبین است و من فکر می کنم بخاطر زندگی گذشته اش دارم فدا می شوم چون دائما می گوید تو هم مثل زن قبلیم هستی یا اینکه سر ب سر من نذار من حوصله ندارم . هیچ خرجی به من نمی دهد چون مشکلات مالی از قبل دارد . شکاک است و با اینکه با درس خواندن وشغل من از ابتدا مخالفت نکرد و حتی در محضر رضایت داد به درس خواندن و شاغل بودن من الان حتی در محل کار من حضور دارد برای ازدواج من شرایط را آسان گرفتم ولی این آدم حاضر نیست بخاطر من قدمی بردارد نه با من به مشاوره می آید نه احترامم را نگه یدارد و تا به حال بارها دستش روی من بلند شده است حتی روابط زناشویی با من برقرار نکرده است و من در عذاب هستم چون نیازهایم برطرف نمی شود و مشکلات دیگری که با آن درگیرم حالا خنواده ام می گن تا ازدواج نکردی ازش جدا شو من می خوام بدونم باهاش بمونم یا جدا بشم ممنون از پاسخگوییتون<

توسط najva درازدواج · پاسخ 3738 روز 18 ساعت 17 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    سلام خوبید؟ از اینکه این سایت رو برای مشاوره انتخاب کردید ممنونیم. بابت تاخیری که در پاسخگویی به سوالات پیش اومده عذرخواهی می کنیم. اما بریم سر اصل مطلب.
    نجوا خانم دلم میخواد اول کاری باهات راحت باشم. و ازت بپرسم. تو این شش ماه که با هم بودید یعنی واقعا این آقا هیچ کدوم از این رفتارها رو نشون و یا بروز نداده بود؟ یعنی دلم میخواد دونم شما خانم گل تو این شش ماه که قصدت ازدواج بوده با این آقا به چه نکاتی توجه کردی که باعث شد این شازده رو به همسری قبول بفرمایید؟
    نجوا جان از اون ملاک ها برام بگو. این آقا چه نکات مثبتی داشت که انتخابش کردی؟
    دوم اینکه باید بهت بگم عصبی بودن و پرخاشگری در اغلب موارد علت بیرونی داره. قبول دارم که اکثر آقایون ذهنیتشون وقتی روی موضوعی بسته بشه تک بعدی عمل می کنند. و سخت میشه بهشون تغییر جهت داد. ولی کار نشد نداره.
    این آقا یک سالم که ازت کوچکتره. ببین بیا و توضیح بده که چی شد تصمیم گرفتی باهاش ازدواج کنی. و بیا و توضیح بده که چه مواقعی ایشون عصبی میشن. عصبی بودن و پرخاشگری یه نمود بیرونی و یا نتیجه یه رفتاره. یه واکنش نشون دادن به یک سری فعل و انفعالات . مهم اون فعل و انفعالاته که باید بررسی بشه. از کی متوجه شدی عصبی هستنش؟ و همین طور بدبین؟ چقدر از زندگی قبلیش میدونی؟ علت جدایی شون.؟ و ….
    لطفا بیا و تو یه آیکون جدید پیغام بزار تا سوالت در ابتدای لیست سایت قرار بگیره. ممنون

    توسط خانم زهرا عباسی · 3730 روز 18 ساعت 26 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    NAJVA

    خب باید ببینی کدوم طرف برات عزیزتر و مهمتره … و کدوم طرف بهت آرامش میده .. به هرحال اگه نظر مارو بخوای این ازدواج با این چیزایکه شما گفتید به نتیجه نخواهد رسید و بهتره زودتر براساس نظر خانواده از هم جدا بشید تا هنوز رابطه ای برقرار نشده و میتونید از این زندگی که همش باید منتظر باشید و سرکوفت های ایشون رو تحمل کنید و در گذشته ایشون بسر ببرید …پس تصمیم قاطع بگیرید و از احساساتی شدن هم خودتونو دور کنید تا بتونید راحت و درست تصمیم گیری کنید

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3483 روز 21 ساعت 3 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

طلاق بگیرم یا صبر کنم | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.