پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » سلام.من یک مرد26سالمه هستم ک ب تازکی ازدواج کردم و از نظر سکس با همسرم هیچ مشکلی ندارم و بسیار راضی هستم اما ب تازگی دچار ی ناهنجاری جنسی شدم به اسم سکس ضربدری.میتونید کمک کنید؟
0 امتیاز
Vote Con!

سلام.من یک مرد26سالمه هستم ک ب تازکی ازدواج کردم و از نظر سکس با همسرم هیچ مشکلی ندارم و بسیار راضی هستم اما ب تازگی دچار ی ناهنجاری جنسی شدم به اسم سکس ضربدری.میتونید کمک کنید؟

ضربدری،مسائل جنسی

سلام.من یک مرد26سالمه هستم ک ب تازکی ازدواج کردم و از نظر سکس با همسرم هیچ مشکلی ندارم و بسیار راضی هستم اما ب تازگی دچار ی ناهنجاری جنسی شدم به اسم سکس ضربدری.میتونید کمک کنید؟

توسط mehtihplus درمسایل جنسی · پاسخ 1352 روز 9 ساعت قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    سلام به شما دوست عزیز
    در این مورد نیاز است که دیدگاهای شما و همچنین میزان استفاده شما از سایت ها و فیلم های پپورن مورد بررسی قرار گیرد و دقت داشته باشید که در استفاده از اینگونه اطلاعات به مرور یک سری عادی سازی های ذهنی ایجاد می شود که فرد را از افکار اصلی خود دور می کند و به سمت انحراف می کشاند و این موضوع به مرور می تواند زندگی مشترک شما را با مشکلات زیادی روبرو کند پس بهتر است در این مسیر با همسرتان در مورد اینگونه گرایشان صحبت نکنید و به صورت حضوری به روان درمانگر و متخصص سکس تراپی مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.
    دقت کنید که این موراد جز گرایش های جنسی محسوب نمی شود و در حالتی که فرد نتواند فانتزی بودن و یک ایده و تفکر بودن آن را در نظر داشته باشد و بدون در نظر گرفتن آسیب های آن بخواهد ان را تجربه کند در این حالت انحراف جنسی محسوب می شود و نیاز به طی شدن پروسه مشاوره دارد.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22354304

    توسط مشاور · 1350 روز 4 ساعت 31 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

سلام.من یک مرد26سالمه هستم ک ب تازکی ازدواج کردم و از نظر سکس با همسرم هیچ مشکلی ندارم و بسیار راضی هستم اما ب تازگی دچار ی ناهنجاری جنسی شدم به اسم سکس ضربدری.میتونید کمک کنید؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.