پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » زود انزالی » زود انزالی
0 امتیاز
Vote Con!

زود انزالی

زودانزالی

با سلام من شدیدا دچار زود انزالی هستم بطوریکه در رابطه بعد از رابطه دهانی و عشقبازی به محض وارد کردن آلتم و با ۲ یا نهایتا۳ بار دخول و خروج ارضا میشم البته با استفاده از کاندوم معمولی.ضمنا اینو هم بگم که در جوانی وتا همین چند وقت پیش بسیار زیاد خود ارضایی میکردم حالا میخواستم بدونم باید چیکار کنم که تایم ارضام به حد ۷-۱۰دقیقه برسه ؟؟؟؟
ضمنا من مجرد و۲۷‌سال سنم هست.

توسط Vitrin2010 درزود انزالی · پاسخ 2085 روز 1 ساعت 3 دقیقه قبل

سوال: 3 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام
    زود انزالی (یا همان انـزال زودرس) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می‌شود که قـبـل از دخول و یا بلافاصله مدت کوتاهی پـس از آن انـجـام گیـرد. معمولا انزال زود رس بین ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه بعد از شروع دخول صورت می‌گیرد.

    زود انزالی یکی از مسایلی است که هم برای مرد و هم برای زن می تواند مشکل سازبوده وآنها را از رسیدن به احساس لذت جنسی محروم سازد و موجب عدم رضایت زوجین از کیفیت رابطه جنسی و زندگی زناشویی شده که البته افزایش اضطراب را نیز به همراه دارد. البته در صورتیکه این مشکل همیشگی نباشد جای نگرانی نیست و فقط زمانیکه زود انزالی همیشگی بوده و قبل از اینکه رابطه جنسی را شروع کنید و یا زمانیکه تازه رابطه جنسی را شروع کرده‌اید، رخ دهد، می‌شود به آن زود انزالی گفت.

    به گفته متخصصان متاسفانه مشکل زود انزالی در کشور ما بسیار بیشتر از سایر کشور هاست. دلیل زود انزالی بیشتر مربوط به مسائل روانی و آمادگی ذهنی و جسمی فرد هنگام آمیزش جنسی است.

    زمانی که مرد قبل از انکه ارضا شود دچار انزال شده و از او منی خارج شود، گویند که مرد دچار انزال زودرس است. گاهی انزال زودرس طبیعی بوده و بر اثر پرهیز طولانی از مسایل جنسی به وجود می اید. انزال زودرس دائمی، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت همسر و ناتوانی منجر می شود.

    به طور طبیعی مدت زمان لازم برای اینکه یک مرد به ارگاسم برسد بین 5 تا 10 دقیقه است . هر چند بیشتر آقایان تمایل دارند مدت زمان بیشتری تا رسیدن به ارگاسم داشته باشند ولی زمان ارگاسم اصلاً مهم نبوده و کیفیت ارگاسم بویژه همزمانی ارگاسم طرفین از اهمیت برخوردار است. به گفته پژوهشگران انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.
    همانطور که فاصله بین هر رابطه باعث افزایش میل و ایجاد هیجان می‌شود بالعکس زیاد کردن دفعات نزدیکی در طول هفته و روز می‌تواند به درمان زود انزالی کمک کند به طوریکه اگر هفته‌ای دو بار نزدیکی دارید و آن را تبدیل به هفته‌ای ۴ الی ۶ بار برسانید ، بعد از چند هفته مشکل زود انزالی‌تان تا حدودی رفع می‌شود.

    استفاده از کاندوم در درمان زود انزالی

    شاید این راه حل خیلی ساده به نظر برسد ولی استفاده از کاندوم به خیلی از مردان مبتلا به زود انزالی کمک می‌کند. کاندوم در بیشتر مردان میزان تحریک را کاهش داده و از این طریق زمان انزال را افزایش می‌دهد.

    داشتن پوزیشن مناسب

    روش‌های معمول (مرد در بالا) كمک خیلی زیادی به درمان انزال زودرس نمی‌كند، برای درمان زود انزالی می‌بایست از روش‌های جنسی كه در آن مرد به پشت خوابیده و زن در رو عملیات جنسی را با فعالیت زیاد كنترل می‌كند استفاده کرد. این روش از جمله بهترین روش‌ها برای درمان می‌باشند.

    درمان زود انزالی با استفاده از تکنیک فشار

    مانند همیشه شروع به رابطه جنسی نمایید، تا زمانیکه احساس کنید، درحال ارضا هستید. از رابطه جنسی دست بکشید و از همسرتان بخواهید، کلاهک آلت شما را فشار دهد، و این فشار را تا زمانیکه احساس انزال از شما رفع شود، نگه دارد. بعد از اینکه فشار برداشته شد، حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید و سپس دوباره شروع به رابطه جنسی نمایید. ممکن است به دلیل فشار وارد کردن به آلت جنسی، آلت به نعوظ کامل نرسد، اما مشکلی نیست و بعد از مدتی تحریک بیشتر آلت دوباره به نعوظ کامل می‌رسد. این مراحل را تا هر چند بار که بخواهید می‌توانید تکرار کنید. با تکرار این تکنیک تا آنجایی که لازم است شما به حالتی می‌رسید که دیگر احساس می‌کنید می‌توانید، انزالتان را خودتان کنترل کنید.

    درمان زود انزالی با داروهای گیاهی

    در درمان زود انزالی می‌توان از گیاهان دارویی نیز کمک گرفت. هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبر هندی از بهترین گیاهان دارویی در درمان زود انزالی هستند. همچنین نوشیدن روزانه دوبار دم‌کرده گل میخک نیز توصیه شده است. نوشیدن دم‌کرده زنجبیل و عسل و مصرف روزانه سیر نیز مفید است. توصیه می‌شود از مصرف ترشی‌ها یا خوراکی‌های ترش مزه پرهیز شود، زیرا این خوراکی‌ها باعث تسریع انزال می‌شود.

    روش start & stop یا همان روش مکث و آغاز

    سایت man health در مقاله ای منتشر کرد که این روش یکی از موثرترین روشها که باعث می شود تا کاهی فرد بیش از 10 دقیقه نزدیکی داشته باشد و از لذت آن هم نیز کم نمی شود.در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعد از آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و درست پیش از آنکه انزال شوید، دست از فعالیت برداشته و برای مدت کوتاهی هیچ تحریکی انجام نمی دهید. هر چند در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد ولی به مرور زمان شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد. یکی از بهترین راههای انجام این روش آنست که در ابتدا از روش 4 به 1 شروع و بعد به تدریج آنرا افزایش داده و به 9 به 1 برسانید. یعنی در آمیزش های اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده و بعد مکث کنید و دوباره چهار بار وارد نموده و مجددا چند ثانیه صبرکنید و همین طور ادامه دهید تا نهایتا به انزال برسید. بسته به وضعیت بدنی خود میتوانید در طول چند هفته یا چند ماه تعداد دفعات تحریک را بتدریج افزایش داده و در نهایت به بهترین حالت آن یعنی نه بار ورود آلت تناسلی و یکبار توقف(9 به 1) برسانید.

    درمان زود انزالی با استفاده از حنا

    استفاده از حنا نه تنها در رنگ آمیزی بلکه در ضدعفونی و حتی یکی از رایجترین درمان های گیاهی برای ضخامت بخشیدن به پوست صورت و بدن است که در این مورد نیز کارایی لازم را دارد ، برای استفاده می توان ابتدا آلت را با آب و صابون شست و سپس مقدار 1 تا دو قاشق مرباخوری حنا را به همراه کمی آب خیس کرده و آلت را در حالت نعوظ و استاده تحریک و اقدام به ماساژ دادن با حنا کنید و پس از 10 دقیقه با آب ولرم بشویید. با استفاده از حنا پوست آلت خود را ضخیم کرده و از تحریکات شدید خبری نیست و در نتیجه مدت زمان طولانی مشغول رابطه خواهید بود.

    درمان زود انزالی با رژیم غذایی

    برای درمان زود انزالی با استفاده از مواد غذایی و خوراکی های طبیعی به سراغ لیست کامل و جامعی بروید که در ادامه می خوانید. برای درمان زود انزالی در خانم ها توصیه می شود که علاوه بر بوئیدن شکوفه سنجد و خوردن آن، دم کردن خرفه و مصرف عناب- آلبالو- ریواس- کاهو- آب انار- هندوانه را حتما امتحان کنند.

    زنجبیل

    زنجبیل به دلیل داشتن طبع گرمی و خواص فوق العاده ای که دارد به طور مستقیم می تواند در کنترل ناتوانی های جنسی به خصوص زود انزالی عمل کند.

    میگو

    میگو سرشار از عنصر روی است و سبزیجات برگ پهن مثل کاهو مقدار زیادی اسید فولیک دارند. گوجه فرنگی و لیموترش با مقادیر بالای ویتامین ث و روغن زیتون با ویتامین ای مکمل مناسبی برای این سالاد هستند. این سالاد با رساندن مواد لازم قدرت اسپرمسازی را افزایش می دهد. مصرف حداقل هفته ای یکبار از این سالاد قوای جنسی را تقویت میکند.

    آب انار

    بر اساس پژوهشهای انجام شده، میزان اختلال نعوظ در مردان به دنبال مصرف آب انار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. برای رسیدن به میزان مطلوب ، باید روزانه یک لیوان آب انار طبیعی نوشید. این نوشیدنی در فصل پاییز به راحتی در دسترس است اما در دیگر فصلها می توان از رب انار استفاده کرد. شربتی با غلظت دلخواه از رب انار تهیه کنید و روزانه یک لیوان از آن را بنوشید. هرگز از آبانارغافل نشوید.

    جو

    جو باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردان می شود. اشتباه نکنید ؛ این افزایش هورمون در مردان اتفاق می افتد و در خانمها هیچ گونه تاثیر هورمونی ندارد. هورمون تستوسترون برای افزایش میل جنسی لازم است . این سوپ اگر با برخی سبزیجات معطر بخصوص نعنا و ترخون تهیه شده باشد بسیار مقوی تر خواهد شد.

    اسفناج

    این سبزی سرشار از منیزیم است که باعث گشاد شدن رگهای خونی می شود. به این ترتیب جریان خون اندام تناسلی قدرت لازم را تامین می کند.​

    عسل

    عسل یکی ازشگفتیهای طبیعت است. ماده ای که حاصل فرایندی ساده بر روی شهد گلها در بدن زنبور عسل است. انسان با وجود پیشرفت غیر قابل انکار تکنولوژی هنوز نتوانسته است عسل مصنوعی بسازد. عسل با داشتن انواع ویتامینهای گروه ب می تواند در تولید هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهش ها نشان داده اند که ماده ای حاوی عنصر بور در عسل وجود دارد که جریان خون و میل جنسی را در مردان افزایش می دهد.

    آووکادو

    آووکادو حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است که در متابولیسم پروتئین در بدن نقش دارد. در ضمن به علت داشتن ویتامین B6 سبب تولید هورمون مردانه می شود. پتاسیم موجود در آووکادو در تنظیم فعالیت غده تیروئید موثر می باشد که خود در ترشح هورمون های جنسی در بدن مهم است.

    انجیر

    انجیر به علت داشتن اسیدهای آمینه مختلف قوای جنسی را تقویت می کند.

    بادام

    بادام یکی از منابع مهم اسیدهای چرب است که در تولید هورمون های جنسی مخصوصاً در مردان نقش شناخته شده ای دارد.

    لیمو ترش

    این میوه خوش عطر و طعم، با تامین ویتامین ث کافی، تاثیر بسزایی بر تولید و تحرک سلولهای اسپرم دارد.

    زغال اخته

    این میوه ترش و خوشمزه دارای فیبرهایی است که مانع از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می شود. در نتیجه احتمال رسوب این چربی در رگها کاهش می یابد و کمک موثری بر افزایش جریان خون خواهد بود. علاوه بر این اثر طولانی مدت، تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون دارد که بعضی از متخصصین تغذیه از آن به عنوان ویاگرای طبیعی نام برده اند.

    تخم مرغ

    تخم مرغ حاوی مقدار قابل توجهی از اسیدهای آمینه، املاح و ویتامین ها مخصوصاً ویتامین های گروه B است که استرس را در بدن تخفیف می دهد و نوعی موازنه در ترشح هورمون های جنسی به وجود می آورد.

    ریحان

    ریحان یکی از غذاهای محرک قوای جنسی در خانم ها شناخته شده است.​

    موز

    موز به علت آنزیم های مختلف موجود در آن به همراه مواد انرژی زا و املاح و ویتامین های ضروری در تولید هورمون تستوسترون نقش دارد و قوای جنسی را تقویت می کند.

    کرفس

    کرفس حاوی مقدار زیادی Androsterone است که نوعی تمایل جنسی در شخص به وجود می آورد و در درمان زود انزالی بسیار موث است.

    ماهی چرب

    ماهی پرچرب به علت داشتن اسیدهای چرب امگا3 و انواع ویتامین های B و پروتئین با کیفیت بالا در تولید هورمون های جنسی نقش دارد.

    جگر

    جگر حاوی مقدار زیادی از مواد غذایی است که در سلامتی و تقویت قوای جنسی نقش دارند.

    درمان زود انزالی با حرکات ورزش

    حرکات ورزشی برای زود انزالی شامل دسته از حرکات ورزشی می شوند که در این بخش از مجله سلامت با ان ها آشنا خواهید شد.

    شنای سوئدی: اگر شما شکل معمولی آن را نمی توانید انجام دهید، بصورت نیمه ایستاده و به کمک دیوار یا یک صندلی انجام دهید.هر بار در سه نوبت 15 تایی انجام دهید.وقتی آمادگی کافی را بدست آوردید ، زانوها را بر زمین گذاشته و این حرکت را انجام دهید در این حالت باید کمرتان صاف بوده و با آرامی تا جایی که نوک دماغتان با زمین تماس پیدا کند ، پایین بیایید.

    حرکت دیگر با تحت فشار قرار دادن عضلات بخش تحتانی انجام می شود. در این حرکت لگن را از زمین بلند کرده و با یکی از پاهای باز به مدت 10 ثانیه خود را در همین حالت نگاه دارید. این حرکت را روزی 30 مرتبه انجام دهید.

    حرکت ورزشی بعدی کمی مشکل تر است اما بعد از چند مرتبه تمرین به راحتی می توانید ان را انجام دهید. همانند تصویر پاها را به صورت قائمه قرار داده و لگن را از زمین بلند کنید به نوعی که به عضلات ان فشار وارد شود .در همین حالت به مدت چند ثانیه ای عضلات باسن را منقبض و منبسط کنید. این حرکت را به دفعات 2 تا 3 مرتبه در هر روز انجام دهید.

    حرکت بعدی مانند حرکت گربه است با این تفاوت که در هنگام انجام این حرکت باید عضلات قسمت تحتانی خود را دچار فشار و انقباض کنید.

    بدنتان را به مدت 10 الی 15 ثانیه در این حالت قرار دهید و در روز 10 الی 12 مرتبه این حرکت را انجام دهید.

    ورزش های شکمی. در کل اندام شکمی هر کس نقش بسیار مهمی در رابطه جنسی بازی می کند. با انجام نرمش های تقویتی می توان علاوه بر شکمی خوش فرم، می توان ماهیچه های قوی و اندام سالمتری داشت.

    در پایان لازم به ذکر است که زود انزالی در اصل مشكل یا بیماری محسوب نمی‌شود و می‌توان گفت كه این وسواس فكری افراد و اضطراب آن‌ها از داشتن یک رابطه باكیفیت است كه منجر به بروز این امر می‌شود ، لذا كاهش اضطراب و حفظ آرامش در كنار كنترل بدن و احساسات با تمرین بیشتر بهترین راه كار برای پیشگیری و درمان این مشكل‌اند.

    توسط مشاور · 2083 روز 18 ساعت 48 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

زود انزالی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.