پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » دوستی قبل ازدواج
1 امتیاز
Vote Con!

دوستی قبل ازدواج

"مسایل جنسی قبل ازدواج"

سلام.من دختری 22ساله هستم حدود 10روزپیش با پسری توی چت آشنا شدم وارتباطمون بصورت تلفنی هست اون 27 سالشه به سختی کار میکنه و ما تقریبا شبا باهم ارتباط تلفنی یا اسمسی داریم. ما همدیگه را ندیدیم.مشکلی که هست اینه که ایشون از دوروز بعد آشنایی درمورد اندام من سوال میکردن و من ازپاسخ امتناع می کردم ولی به من گفت بخاطر تصادفی که دوسال پیش داشته بیضه هاش آسیب دیده و نمی تونه بصورت ناخودآگاه تخلیه بشه ودکتر بهش گفته باید خودتا هرطر میتونی بوسیله ازدواج یا خودارضایی تخلیه کنی چون خودش میگه درد دارم و عذاب میکشم اگه تخلیه نشم.منم حرفشا باورکردم و دوبار بصورت تلفنی ارضاش کردم ولی چون خودم دختر مذهبی هستم بعد از اینکار حالم بد میشد و اوضاع روحی و حالت عذاب وجدان دیوونم میکرد.الان وقتی باهم صحبت تلفنی میکنیم اون بیشتر درمورد “اندامهای جنسی” من میپرسه ودر مورد اندامای خودش میگه واین موضوع واقعا اذیتم میکنه.اون میگه قصدش” ازدواجه” وباید همدیگه راببینیم واگه از هم خوشمون اومد برای مراحل بعدی اقدام میکنه. خواهشا راهنماییم کنیم فردی که اینقد زود مسائل جنسیا مطرح کرده میتونه همسرخوبی باشه؟درضمن با ساکن یک شهر هستیم ولی مشکلاتی وجود داشته که نتونستیم همدیگه را ببینیم.نکته ای دیگه که هست اینه که ایشون قبلا دوست دختر داشتند ولی کات شدند.باتشکر

توسط morvarid درازدواج · پاسخ 3710 روز 12 ساعت 54 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (8)

  1. 0 votes

    سلام علیکم.ازاینکه سایت ما را برای مشاوره انتخاب کردید تشکر می کنم.
    پرسشگر محترم .
    آخه ازچت روم میشود ،افراد را شناخت!؟ازدواج خودش ریسک است ،شما بااین کارتون ریسکش را نزدیک به صد می کنید.
    ببینید اکثر کسانی که ازاین طریق دوست شدند وبعد ازدواج کردند ،دچار مشکل شدند،بیشترین سوالات هم اینطور است ،لطفا یک دور توی سایت بزنید از کسانی که بعد از دوستی ازدواج کردند،ودچار مشکل شدند،این آدرس سوالا ت:
    https://moshavere.tribuneazad.ir/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%B4-%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85/#respond
    —————-
    این فقط چندتاست .
    سوال دیگری که مطرح میشود ،این است که چگونه میشود ،از چت وفضای مجازی کسی را شناخت ، خدا می داند که چه کسی در پشت نوشته های زیبا وجذاب است.امروز اخباری را که انسان از رسانه مبنی بر اینکه افرادی سودجو را دستگیر کردند مبنی براینکه چگونه در فضای مجازی اقدام به دوستی با جنس مخالف برای ارضای جنسی وسوءاستفاده می کنند ،فضای مجازی را بیش از بیش برای ازدواج نا امن می کند .

    پرسشگر محترم ،شما که می گید مذهبی هستید ،چرا تا اینجا باید کشیده ،شود-این آقا پسر اگر می خواد ارضا شه بره ،ازدواج کنه –شما مرتکب گناه هم شدید –چرا که اولیش به خاطر رابطه با نامحرم –دومیش هم ارضا کردن اون –البته گناه اون پسره هم جای خودش-
    هردختری دوست دارد ،ازدواج موفقی داشته باشد،درست؟،اما راهش این نیست ،که اول دوست بشه،بعد تصمیم به ازدواج بگرید ،که شک نکنید زندگی که با گناه ،شروع بشه ،دوامی نخواهد داشت،این فقط از بعد معنویش بود،از بعد مادیش ،این که در دوستی ها اغلب به خاطر احساسات کاذب ،چشم ها نمی تواند حقیقت را ببیند وبا چشمی کور انسان ازدواج می کند وبعداز ازدواج مشکلات شروع میشود-(امیر المومنین فرمودند:علاقه ی شدید چشم را کور وگوش را کر می کند.)برای شاهدش هم به آدرس بالا مراجعه کنید. https://moshavere.tribuneazad.ir/%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1-%D8%AA%D9%86%D8%A8%D9%84/
    عرض کردم – دوستی ها بسیار تخریب کننده است ـبه خاطر اینکه واقعا معلوم نیست که این جور افراد چه باطنی دارند –
    اولا :اینکه این فرد بیمار است ،باشد ،اگر می خواد به نیاز جنسی خودش پاسخ بدهد ،باید برود از راه حلال وعرفش ازدواج کند،راهی که خدا قرارا داده،نه اینکه ازراه حرام از دختر مردم برای ارضا کردن خودش سوءاستفاده کند.
    به شما پیشنهادمی کنم –هرچه زودتر به رابطه ی خودتون پایان بدهید-اکثر افرادی که دوست میشوند فقط می خواهند چند صباحی لذت جنیس خودشون را ببرند . –لازم نیست ،ازش خدا حافظی کنید –بدون اطلاع به رابطه ی خودتون پایان بدهید .
    اما چرا دوستی قبل از ازدواج صحیح نیست؟به خاطر اینکه بعد از ازدواج افراد دچار بدبینی نسبت به هم میشوند،اگر هم یک طرف خوشبین باشد ،طرف دیگر دچار شک وتردید میشود ،وشک وتردید همچون سمی است که زندگی را ویران می کند،این فقط یک مورداست .بهتر است داستان یکی از پرسشگران را بخونید،
    به این آدرس برید:تازه این قبل از ازدواج است هنوز ازدواج نکردند ،ویک مورد از آنها ست:
    https://moshavere.tribuneazad.ir/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%B4-%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85/#respond
    برای شما نمونه هایی آوردیم که بدونید که حرف ها از روی هوا نیست.
    این جور ازدواج ها به هیچ وجه صحیح نبوده ،بیشترین آمار طلاق هم از این قبیل بوده-
    خوب شما مذهبی هستید ،درست!درست خیلی خوب –اون کاری را انجام بده که خدا دوست دارد –
    خدا دوست دارد ،جوان پاکی مثل شما خودشون را آلوده گناه ووسیله ای برای لذت شیطانی برای این جور افراد نکند ،وازراه صحیح وحلال واز طریق خانواده اقدام به ازدواج کند.
    به نظر شما فردی که از همین الان راه گناه را در پیش گرفته ،چگونه می تواند همسری مناسب در زندگی باشد ،که بتوان بر او تکیه کرد؟
    گفتید که مذهبی هستید ،حتما انتظار دارید همسرتون مقید به مسائل مذهبی باشد،اما سوال اینجاست که چگونه کسی که نسبت به حرام خدا یعنی خودارضایی ودوست شدن با نامحرم بی توجهی می کند می تواند ،همسری مناسب برای شخصی که مذهبی ومقید به مسائل مذهبی است باشد؟
    وهزاران سوال دیگر که نشانه ازعدم موفقیت این نوع ازدواج هاست.
    جمع بندی :
    تجربه –آمار طلاق همه اینها بیانگر این است که این جور ازدواج ها بسیار آسیب پذیر است –واکثرا کار به طلاق کشیده میشود.
    راه ازدواج صحیح این است که آقایی که طالب ازدواج است ،بیاد خواستگاری اون هم از طریق خانواده –نه اینکه قبلا با هم دوست بوده باشید.چون آفت های مضری را به دنبال دارد .
    اگر می خواهید به گناه وفساد کشیده نشید بهتر است ،هر چه زودتر به این رابطه خاتمه بدید تا اینجا هم اشتباه بوده،این پسر اگر واقعا قصد ازدواج دارد ،بره از طریق خانواده برای ازدواج اقدام کنه .کسی که قصد ازدواج داره لزومی برای دوستی نمی بینه،تا چه برسد به دوستی وارضای خودش از راه حرام.
    -شما اشاره به این کردیدکه این آقا قبلا با کس دیگری دوست بوده ،چطور میشود ،به این جور افراد تکیه کرد ،که بعد از دواج نرود باکسی دیگری دوست شود .
    -ازدواج هایی که باگناه ودوستی آغازمیشود:بدبینی بعد از دواج وشک وتردید و……ودرنهایت عدم موفقیت وتباه شدن زندگی است.

    اگر می خواهید ،ازدواجی موفق ومورد رضای خدا داشته باشید،این است که به دنبال این دوستی ها نروید ،زیرا کسی که از راه حرام تغذیه می کند ،خدا حلالش را به تاخیر می اندازد-ولذا منتظر باشید کسی که به دنبال دوستی نیست ،بلکه به دنبال ازدواج است بزارید بیاد سراغ شما واز طرق خانوادش بیاد جلو –نه از طریق دوستی.
    .برای مطالعه شما –حتما بخونید:

    خیلی مهم است اینکه بدانیم چگونه می توانیم یک زندگی موفق داشته باشیم.
    برای ازدواج چند نکته مهم است .
    وقتی کسی می گوید می خواهم ازدواج کنم باید
    1-به بلوغ فکر ی رسیده باشد –یعنی اینکه احساس کند که می تواند یک خانواده را اداره کند.
    2-بلوغ جنسی –البته این نکته که امروزه بلوغ جنسی در به گزارش مرکز آمار پایین آمده یعنی این که افراد زود به بلوغ جنسی می رسند.
    3-اطلاعات خود را در زمینه زناشویی بالا برده باشد.
    امروز ه خیلی از طلاق ها به خاطر این است که افراد دارای بی اطلاعی از برخورد صحیح با همسر و…می باشد .که افرادی که می خواهند ازدواج کنند باید سعی کنند با مطالعه کتاب هایی که در این زمین نوشته شده است را مطالعه کنند سطح اطلاعاتشون بالا رود .
    کتاب هایی مثل مردان مریخی و زنان ووسی نوشته آقای جان گری بسیار می تواند موثر باشد.و کتاب های دینی پیرامون چگونگی روابط زناشویی که از گفته های معصومین به مارسیده .
    4-ساخته شدن از لحاظ روحی ومعنوی .خیلی افراد در زندگی به خاطر اینکه قبل ازدواج خودرا از لحاظ اخلاقی و روحی و معنوی نساخته اند در زندگی به گونه ای رفتا ر می کنند که موجب اختلاف در زندگی می شود .اگر مشاهده کرده باشید افرادی که واقعا مومن وبا تقوا هستند در زندگی موفق هستند و حقوق یکیدیگر را بهتر در زندگی رعایت می کنند .
    که باید با تهیه کردن سخنرانی های مذهبی یا رفتن پای درس استاد اخلاق خود را ازلحاظ اخلاقی ومعنوی ساخت .
    اما چگونه می توانیم یک زندگی موفق داشته باشیم؟؟؟آیا ملاک فقط تقوا کافی است؟همرا ه با ذکر احادیث پاسخ خواهم داد.
    یکی از عواملی که می تواند باعث خوشبختی در ازدواج شود دقت در انتخاب همسر است که در ادامه می گویم چه کسی را باید برای همسری انتخاب کرد .
    انتخاب همسر .
    اسلام همانگونه که به ازدواج اهمیت داده و همگان را به آن توصیه کرده است .انتخاب همسر را یکی از مهم ترین مراحل ازدواج شمرده وسفارش های و راهنمایی لازم را ارائه نموده تا خانواده ای تشکیل میشود ،بنیانی مستحکم وپایدا ر داشته باشد.
    اولین اساسی ترین ملاک ،دین دار بودن همسر انتخابی و برخورداری از اخلاق نیک علاوه براینکه خانواده را استحکام می بخشد ،هریک از زن و مرد را از انحرافات و بدی ها باز می دارد .
    پیامبر گرامی اسلام صلی..فرمودند:اگرشخصی به خواستگاری آمد که دین و اخلاق او مورد پسند شما بود ،همسری به او بدهید ،چرا که در غیر این صورت ،فتنه وتباهی بزرگی در زمین ایجاد خواهد شد.(1)
    اسلام ،انتخاب همسررا برعهده دختر وپسر قرار داده است تا باواقع بینی ،مال اندیشی ،تفکر ومشورت با والدین وافراد مطمئن ،همسر خود را انتخاب کنند.
    از مهمترین عواملی که ضامن خوش بختی وسعادت برای زوجین است ،اصل هم کفو بودن است .
    کسی که دیگران را به عنوان شریک زندگی انتخاب می نماید ،باید از هر حیث شایستگی داشته ،دارای سلامت جسمی و روحی و اصالت و خانوادگی باشد.
    توجه به اختلاف سن ،سطح و میزان تحصیلات ،اعتقادات و باور ها ،وضعیت جسمی و جذابیت ها ،سطح اقتصادی و وضعیت فرهنگی و…درایجاد زندگی پایدار موثر است .بنابراین لازم است که هریک از دختر وپسر در موارد فوق تا حد لازم همانند باشند.چرا که دربسیاری از اوقات ،اختلاف فاحش دختر و پسر دراین موارد ،موجب جدایی گشته.
    متسفانه امروزه بعضی از خانواده ها به جای این که به دین ،اخلاق ،فرهنگ ،اصالت خانوادگی ،نجابت ،پاکی و کفو بودن یکدیگر توجه کنند ،به معیار های غیر صحیح از جمله :ثروت و مقام و شغل ،ماشین،خانه و..اهمیت می دهند .اینان نمی دانند که ازدواج یک ارضای جنسی صرف نیست و مهریه های بالا ،چشم وهم چشمی ها ،جهزیه های آن چنانی ،خرج زاید و تشریفاتی و…نمی تواند مسلماضامن خوش بختی باشد .
    ازدواج پیوندی مقدس است که در سایه آن ،زن ومرد به کمال می رسند وسعادت ونیک روزی را نصیب خود می کنند.
    بنابراین موضوع ازدواج و تشکیل کانون خانوادگی در درجه ی اول ،هماهنگی زن و مرد می باشد.وعدم توجه به مقررات وقوانین و هم چنین بهداشت روانی آن در نسل حاضر برای عده ای زیادی ناراحتی و ملاخاطر به وجود آورده است .زیرا شالوده ی آن از روی عشق وتظاهرات غریزه جنسی بنیان گذاری شده است .از این رو زن ومرد باید برای ازدواج وانتخاب همسر به تامین بهداشت و روحی و اجتماعی و آموزشی و اقتصادی یک دیگر توجه کنند تا بتوانند یک زندگی اصولی ومستجکم را بنا کنند.(2)
    امام صادق علیه اسلام می فرمایند:درهنگام ازدواج ببینیدخود را در کجا قرار می دهید وچه کسی را شریک زندگی خود می کنید .بهترین زنان آنانند که منسوب به اصل و منسب شایسته می باشندو مخصوصا از نظر روانی باید خوش اخلاق باشند و بدان که زنان مختلفند :بعضی از آنها غنیمتند و بعضی دیگر غرامت.(3)(4)
    انشاءالله به پاسخ خود رسیده باشید اگر نرسیدمی توانید دوباره ادمه سوال خود را از همین سوال بپرسید وگرنه از پروفیل خودتون گزینه حل شده را بزنید.
    ———————————————————————————–
    1-وسائل الشیعه-ج14-ص51
    2-صفذر صانعی-بهداشت ازدواج از نظر اسلام-ص6
    3-وسائل الشیعه –ج3-باب 6 –ص4
    4-آداب زناشویی –علی اکبری بامقدمه دکتر باهر.

    هزینه مشاوره شما10تا صلواة برای سلامتی وفرج امام زمان(ع)است.
    موفق باشید.اگرسوال دیگر ندارید لطفا گزینه پاسخ نهایی را بزنید.وگرنه سوال جدید تون را بپرسید-اگر سوال جدیدی پرسیدید که می خواستید من پاسخ بدم ،حتما همون اول قید کنید نام بنده را ،تا مشاور دیگری پاسخ ندهد.

    یاعلی……

    توسط میثم رشید · 3706 روز 11 ساعت 56 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    <a href="“>Create link

    توسط میثم رشید · 3706 روز 11 ساعت 52 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 0 votes

    برای مطالعه=========================================
    سایت چت روم .

    سلام علیکم./ازاینکه مشاوره خودتون را بامادرمیان گذاشتیدتشکر می کنیم.
    اهمیت بحث در مورد سایت چت روم.
    متسفانه سوال هایی که برای ما از سایت مشاوره برای ما فرستاده میشود واقعا ناراحت کننده است.
    لطفا قبل از رفتن به سایت چت روم فکر کنید برای چی می خواید برید توی سایت چت روم . پیدا کردن همسر ؟یا دوست دختر؟یا دوست پسر؟یا تفریح ؟……
    بعضی ها می گن بزار بریم یک سری بزنیم -این سر زدن همانا گرفتاری ها بعدی هم همانا-
    بعضی ها توی سایت چت روم به دنبا ل همسر می گردن .این را از خودم نمی گم سوال هایی که از سایت مشاوره برای ما فرستاده میشود برای پاسخ گویی گویای این است-
    خواهرگرامی وبرادر عزیز آخه آدم مگه توی سایت چت روم عاشق کسی میشه –
    باور کنید سایت چت روم برای این نیست که شما عاشق کسی بشید.
    متسفانه افرادی درگیر این موضوع شدند که زندگی خودشون را نابود کردند -آدم واقعا ناراحت میشود .
    خوب اوضاع جت روم حتی اون مذهبی هاش هم حالا روزش معلومه چی هست –
    در فضای افراد ماسک های مختلفی دارند ولذا کوکورانه عاشق نشید .
    زندی خودتون را نابود نکنید .
    این روزها دیگر لازم نیست شما برید بلکه شما دعوت به چت روم میشید .
    ایمیل هایی که برای اشخاص فرستاده میشود به این معنا است که شما را دعوت می کنند به سایت چت روم
    برای چت کردن .
    این هم از وضعیت چت روم -حالا فکر کنید برای چی می خواید برید اول هدفتون را مشخص کنید
    سارا هستم

    اگه خواستی بیشتر آشنا بشیم

    بیا تو جامعه مجازی زیر عضو شو

    http://www…………com

    من به اسم

    sara23

    اونجا آنلاینم بهم پی ام بده

    مرسی

    فعلا
    چون اگر همینجوری برید زیاد خوشایند نمی آید.
    ایمیل هایی اینجوری که شما را دعوت به چت روم می کنند -شما را برای چت کردن فرامی خوانند.
    از برکات چت روم ها
    ۱- مشغول کردن ذهن شما اینکه اون کسی که دارید باهاش چت می کنید چجوریه .
    اکثر کسانی که در چت روم چت می کنند با جنس مخالفشون چت می کنندواکثر هدفشون چیزی جز دوستی نیست. .
    ۲- وقت شما را می خورند.یک موقع سرتون را بلند می کنید که می بینید چند ساعت از وقت شما گذشته واینجاست که شما رااز کار زندگی می اندازد.
    ۳- دور کردن شما از محیط خانواده و فرو بردن شما در انزوا -کسانی که زیاد چت می کنند چون بیشتر وقتشون را پای کامپیتر می گذارند از محیط خانواده دور می شود ودر انزوا فرو می روند.
    خیلی از کسانی که می روند چت روم با قصد دوستی نمی روند ،ولی معلوم نیست چی میشه ،که درگیردوستی ها باجنس مخالف و…می شود.
    جیزی که ضررش 90درصد است بهتر است ازش خوداری کرد.
    انشاءالله آگاهانه اقدام کنیم.
    یاعلی…….

    توسط میثم رشید · 3706 روز 10 ساعت 42 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  4. 0 votes

    توسط آقای میثم رشید پاسخ داده شود.
    سلام .ممنون از راهنماییتون. من چندباری خواستم کات کنم ولی اون قبول نکرده . حتی ازش خواستم اگه واقعا هدفش ازدواجه تا زمانی که همدیگه ندیدیم و تصمیممون برای ازدواج قطعی نشده این حرفرا نباید بزنه واونم قبول کرد ولی بازم توی حرفامون این مباحثا مطرح میکنه.ولی دیگه باحرفایی که شما زدید کاملامصمم شدم کات کنم آخه خانوادمم اگه بفهمند بیچارم میکنند.
    ولی دیگه احساس پاک بودن نمیکنم .احساس عذاب وجدان دارم. خودما لایق ازدواج با یه آدم خوب و پاک نمیدونم و ازخودم متنفر شدم. حتی ازخود خدا خجالت میکشم. وقتی خانوادم بحث ازدواجا مطرح می کنن باهاشون برخورد میکنم دست خودم نیست. توروخدا راهنماییم کنید پیش همه به خصوص خداشرمندم از نظر روحی کاملا بهم ریختم. احساس خیانت به همسر آیندما دارم. اگه بعدا یکی از این ارتباط با خبر بشه چیکار کنم مثلا همسر آیندم؟ وهزارتا سوال دیگه که داره نابودم میکنه! کمکم کنید خواهش میکنم.

    توسط morvarid · 3705 روز 14 ساعت 10 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

  5. 0 votes

    سلام علیکم.
    1-اگرچه کارا شتباه وگناه بوده-اما به قول استادمون می فرمودند :بدتر از گناه ناامیدی است .
    می فرمودند:گناه بده ،اما اگر روزی ده بار هم گناه کردید ،توبه کنید .
    خدا می فرماید ،اگر بنده گناه کار ما می دانست ،وقتی به سوی ما باز می گرده چقدر ما را خوشحال می کنه ،در پوست خودش می ترکید.
    پس قدم بعدی شیطان نامیدی است –پس ناامید ی را کنار ،وتوبه وانشاءالله دیگه هم به سمت این جور افراد نرید .
    خوب به این شخص چقدر اطلاعات دادید در مورد خودتون، نمی دونم-ولی اگر شمارتون را داره سعی کنید سعی کنید دیگه استفاده نکنید وبا شماره جدیدی بخرید واون سیم کارت را نه به کسی بدید ونه خودتون استفاده کنید –تا مشکلی هم براتون پیش نیاد.
    خلاصه تا می تونید این موارد را رعایت کنید تا کسی نفهمه واین شخص هم نتونه کاری کنه.
    2-ببینید انشااءالله اگر خانواده تون برای ازدواج حرفی زدند ،چه عیب داره ،بزارید بیان خواستگاری واین صحیح ترین راه برای ازدواج است ،وخواستکارتون را بسنجید ببینید برای زندگی مناسب است یانه؟
    چند مطلب :به هیچ وجه اگر ازدواج کردید ،به نامزدتون ازاین ماجرا هیچی نگید-چون لزومی نداره بگید –اصلا نگید –حتی اسلام می گه اگر گناهی کردید ،به کسی نگید اگر گفتید گناهش ده برابر براتون نوشته میشود-چون خدا دوست نداره عزت مومن از بین بره.
    پس احساس شرمندگی را تنها برای خدا داشته باشید،واگر نرفتید به سوی این کارا ،مطمئن باشید ،خدا پسندانه عمل کردید ودل امام زمان (ع) را خشنود کردید .
    پس هرگز اگر از طریق خانواده خواستگاری آمد ،بهش ازاین جریان چیزی نگید .
    گناه بر روح وجسم آدم تاثیر می زاره –ولی اگر میخواید حالتون عوض بشه –توبه وتوسل بر امام زمان (ع) کنید ،انشاءالله خدا نظر لطفی بهتون می کنه.
    برای اینکه همسر آیندتون چیزی نفهمه –توی اون سایتی که پروفایل دارید (سایت اجتماعی)اون را حذف کنید .نرید توی این جور سایتا –سیم کارتون را که اون شمارتون را داره –دیگه استفاده نکنید .بندازید بره –خلاصه تا می تونید راه های دسترسی این شخص را ببندید واصلا دیگه باهاشون ارتباط نداشته باشید.
    ومطلب دیگه از خدا مدد بگرید ،نسبت به عبادتون توجه داشته باشید.
    واز خدا بخواهید که انشاءالله کمکتون می کند.
    3-نگاه نکنید که این شخص می خواد یانه –شما هرچه زودتر تمام کنید ،اصلا ازهمین الان تمام کنید بره –به نفع خودتون است.
    تااینجاش اشتباه بوده ،اما وضع شما از خیلی ها بهتره –خیلی ها که تا سرزندگی رفتند ،والان بیچاره شدن .
    انشاءالله ناامیدی نداره –باتوکل بر خدا وتوبه وقطع رابطه وتوجه به عبادت وازدواج از طریق خانواده ،اقدام کنید .

    توسط میثم رشید · 3705 روز 7 ساعت 56 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  6. 0 votes

    ممنون از راهنماییتون.
    از دیروز با اون فرد ارتباطما قطع کردم. شما به خدا نزدیکترید عاجزانه ازتون التماس دعا دارم . باتشکر

    توسط morvarid · 3704 روز 14 ساعت 37 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

  7. 0 votes

    این کارصحیح ودرست بود.وانشاءالله برای ازدواج نیاز نیست -از طریق چت روم و…..اقدام کنید –
    انشاءالله از خودش بخواهید -از خدا بخواید باجدیت هم بخواید وبر امام زمان(ع)هم حتما توسل کنید .
    استادمون می فرمودند روی 40تا صلواة چند دقیقه طول میکشه هیه کنید برای امام زمان(ع)وبعدش از ایشون باجدیت هم بخواید که همسری شایسته نصیبتون کند .
    انشاءالله .
    یاعلی………

    توسط میثم رشید · 3703 روز 2 ساعت 14 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  8. 1 vote

    MORVARID

    مسلما” ایشون علاوه بر اینکه دچار مشکل در این ناحیه هستن متاسفانه دچار اختلال در رفتار هم هستن وگرنه دلیلی نداره که در برخورد اول قبل از اینکه حتی شمارو دیده باشه بخواد چنین درخواستی رو از شما بکنه … به هرحال نوعی اختلال جنسی در ایشون هویداست و باید در تصمیم گیریتون برای ازدواج خیلی از موارد رو به کمک مشاور بررسی کنید …چون اگه این نوع رفتار در ایشون نوعی رفتار تثبیت شده باشه قطعا” به مشلکلات بزرگتری باید در آینده برخورد کنید

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3496 روز 3 ساعت 24 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

دوستی قبل ازدواج | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.