پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » خودارضایی » در مورد سکس از پشت
0 امتیاز
Vote Con!

در مورد سکس از پشت

تگ1ءتگ2

سلام من 17 سالمه خوشگلم راستش خیلی از پسرها تمایل دارن از پشت بامن سکس کنن من پسرم بخاطر اینکه خیلی خوشگلم و کونم خیلی تپله چندبار از پشت دادم خیلی از این کار لذت میبرم پسرهای زیادی واس حال کردن دارم منم با این کار ارضا میشم خودم هم وقتی کونمو تو اینه میبینم شهوتی میشم دوس دارم همش منو بکنن
تو هفته حداقل 3 بار میدم

توسط kun درخودارضایی · پاسخ 1840 روز 23 ساعت 53 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    داشتن رابطه از پشت می تواند خطرات زیادی برای شما ایجا کند داشتن زیبایی نیاز است که در مسیر درست هدایت شود و داشتن اینگونه روابط یک نوع انحراف جنسی محسوب می شود و می تواند در آینده شما تاثیرات منفی زیادی به همراه داشته باشد.از جمله خطرات اینگونه روابط : 1. به دلیل خشکی دهانه مقعد، دخول می تواند باعث پارگی بافت داخل مقعد شده و علاوه بر خونریزی، باکتری ها و ویروس ها را وارد جریان خون کند. این اتفاق باعث گسترش بیماری های جنسی مانند ایدز یا HIV شود
    2.بافت خارجی پوست دارای لایه هایی از سلول های مرده است که به عنوان محافظ در برابر عفونت ها عمل می کند. اما بافت درون مقعد این لایه ها را ندارد و با آسیب دیدن یا پارگی، به سادگی عفونت ها وارد جریان خون می شود.
    3.عضله حلقوی مقعد، بعد از دفع تنگ می شود، در این هنگام که عضله تنگ است، دخول بسیار دردناک و سخت می شود. به مرور زمان باعث آسیب دیدن اسفنکتر (عضله انعطاف پذیر در دهانه خارجی مقعد) شده و قابلیت انعطاف و کنترل آن از بین می رود.
    4.در آینده نیز ممکن است افسردگی، ترس از رابطه، بی میلی جنسی، جدایی عاطفی و مشکلات روحی و روانی در شما ایجاد شود. در واقع رابطه واژینال و استفاده از قابلیت طبیعی بدن، علاوه بر لذت جسمی و جنسی، باعث تجربه لذت روحی و ارضای عاطفی نیز می شود.
    اینوگونه روابط خطرات جسمی و روحی زیادی دارد همانطور که در بالا اشاره کردم که بهتر است به آن توجه کنید .
    در این مسیر بهتر است به صورت حضوری با متخصص سکس تراپی صحبت کنید تا در این مسیر به شما کمک شود.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    02122354783
    شاد باشید

    توسط مشاور · 1839 روز 3 ساعت 47 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

در مورد سکس از پشت | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.