پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » اندام جنسی » درمان سیلان من به روش پزشکی
0 امتیاز
Vote Con!

درمان سیلان من به روش پزشکی

سیلان

سلام برای درمان سیلان منی به روش پزشکی کدام راه درمان رو برم. مثلا قرص یا چیزی
ممنون میشم جوابم رو بدین

توسط SAMAN123 دراندام جنسی · پاسخ 1910 روز 5 ساعت 8 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    سیلان منی به معنای خروج خود بخودی و غیر ارادی منی بدون برقراری رابطه زناشوئی یا رسیدن به حالت ارگاسم گفته میشه که ممکنه چندین بار در روز اتفاق بیفته و باعث نگرانی شما شود. سیلان منی بیشتر در سنین نوجوانی و بلوغ اتفاق می افته و علت اون افزایش هورمونها و در نتیجه افزایش تولید مایع منی هست. عوامل دیگه هم عبارتند از:
    – مسایل روانی: فردی که افکار خودشو بیش از حد به تحریکات جنسی متمرکز می کنه و وارد مرحله برانگیختگی جنسی میشه اما به ارگاسم نمی رسه.
    – مسایل عصبی: انزال دارای یک مرکز در نخاع هست. گفته میشه که خودارضایی بیش از حد (مثلا چندین بار در روز) سبب تحریک بیش از حد این مرکز میشه و ممکنه در عده ای حتی بدون تحریکات جنسی، بصورت غیر ارادی انزال صورت بگیره. همچنین در خستگی جسمی یا روانی شدید ناشی از کار مفرط، فرد ممکنه به خواب عمیق بره. در خواب عمیق مهار از قشر مغز برداشته می شه و این افراد بلافاصله پس از خوابیدن، بدون وجود کوچکترین افکار یا فانتزی و یا رویای محرک، انزال میشن.
    البته یک نکته مهم هست: حتی بدون تحریک جنسی، ترشحاتی ممکنه قبل، در حین یا بعد از ادرار از دستگاه تناسلی مردانه خارج شود که در اغلب موارد طبیعی هستند. گاهی هم این ترشحات غیرطبیعی هستن و نیاز به پیگیری یا درمان دارن. اگر ترشحاتی شما همراه با درد است می تواند به علت مشکل در پروستاتیت شما باشد.اگر بعد از یک رابطه جنسی پرخطرخروج ترشحات چرکی داشته اید باید بسیار مهم تلقی کنید. در این مسیر برای درمان بهتر است از یک متخصص مشورت بگیرید .
    شاد باشید

    توسط مشاور · 1909 روز 11 ساعت 53 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

درمان سیلان من به روش پزشکی | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.