پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » درخواست کمک وهمفکری
1 امتیاز
Vote Con!
حل شده

درخواست کمک وهمفکری

ازدواج .به گناه افتادن.ازدواج نکردن

با سلام
دختری 24 ساله ام با مدرک کارشناسی
در پناه خدا وامام زمان اروم اروم سعی کردم اعتقاداتمو قوی کنم ودر همه چیز اول خدا رو در نظر بیگیرم.
بزرگ و بزرگتر که شدم در دوران دبیرستان به خاطر مشکلاتم فهمیدم که کم کاری تخمدان دارم ومورد مداوا قرار گرفتم .ناراحت بودم رفته رفته با تحقیقاتی که کردم فهمیدم بعد ازدواج شاید نتونم بچه دار بشم .واسه همین با خودم قرار گذاشتم که دور ازدواجو خط بکشم .ولی حالا میبینم که اگه ازدواج نکنم دارم تو گناه می افتم .از لحاظ طبع دختر گرم مزاجیم واین خیلی اذیتم میکنه بعضی اوقات هم پام میلغزه و گناه بدی انجام مید. چند بار خود ارضایی کردم میترسم که با این گناه به خودم اسیبی رسونده باشم .نمیدونم چیکار کنم.
به خخاطر این که تو گناه نیافتم دارم به ازدواج فکر میکنم ولی دو تا مشکل دارم که نمیدونم ایا باید مشکل کم کاری تخمدانمو با خواستگارم مطرح کنم و چه جوری
مشکل بعدیم هم میترسم به خودم اسیبی رسونده باشم .میترسم ابروی خانوادمو ببرم
شاید بگین این دختر که ادعای دینداری داره چطور تو این گناه افتاده باور کنین دست خودم نیست .هر کسی یه پاشنه آشیلی تو دینداریش داره این هم ضعف منه .خواهش میکنم کمکم کنید و بفرمایین که چیکار باید بکنم.
با سپاس

توسط golenarges8998 درازدواج · پاسخ 3780 روز 16 ساعت 32 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 1 ( 100% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (6)

  1. 0 votes

    سلام علیکم.
    خوب خواهرمحترم –برای پاسخ کامل نیاز به چند پرسش است؟
    آیا پدر ومادر شما در جریان این بیماری هستند ومی دانند ؟
    ودر مورد بچه دار شدن –آیا دکتر این حرف را زده که شما نمی توانید بچه دار شوید؟
    واینکه نظر پدر ومادرتون در مورد ازدواج شما بااین بیماری چی هست؟
    سنتون هم بیان کنید .
    چه مدت است که خود ارضایی می کنید؟
    نظردکترتون در مورد این بیماری شما چی بوده ؟
    منتظر پاسخ شما ….

    توسط میثم رشید · 3780 روز 11 ساعت 53 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    سلام
    بله همه دکترایی رو که رفتم با ماردم رفتم ومطلع هستن .در مورد بچه دار نشدن هم دکتر گفته که مشکل خواهد بود
    ولی خودم تو نت و جاهای مختلف هم که تحقیق کردم احتمال اینکه اصلا هم نتونم بچه دار بشم هم هست
    حتی اگر بشم هم نیاز به درمان خواهم داشت وخودم هم مطمئنم که این مشکل پنهان کردنی نیست وپنهان کردنش هم نه از نظر شرعی ونه اخلاقی درست نیست فقط موندم که چه جوری مطرح کنم
    من 24 سال دارم

    تقریبا نزدیک به یک ساله که این حماقت محضو انجام میدم …
    شرمنده

    توسط golenarges8998 · 3778 روز 22 ساعت 1 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 1 ( 100% ) | امتیاز: 1

  3. 0 votes

    بسمه تعالی
    از تاخیر به وجود آمده برای پاسخگویی پوزش می طلبیم.
    در ابتدا باید به خاطر چنین روحیه و ایمانی که با توکل بر خداوند پیش رویتان قرار داده اید و می خواهید در زندگی عفیف و پاکدامن باشید به شما تبریک می گوییم. اما باید در ادامه به شما بگوییم همان طور که در گفته هایتان اشاره کردید، مسئله ی کم کاری تخمدان ها می تواند دلیل بر نازایی باشد و ان در صورتی است که قدرت باروری از طرف مرد هم ضعیف باشد. و خوب این مسئله امروزه به کمک علم حل شده و شاید بتوان گفت خیلی جای نگرانی نیست. این را گفتم تا این مسئله را یادآوری کنم که همه چیز باتوجه به اینکه علم هم پیشرفت کرده در دست و اراده ی الهی است. پس توکلتان به خدای منان و بخشنده باشد. و به خاطر این مسائل نخواهید که قید ازدواج را بزنید. اما بر فرض هم در نظر بگیریم که اگر این مسئله جدی و یا به قول شما ممکن است اصلا بچه دار نشوید. پس باید طرف مقابلتان را در جریان بگذارید. و این مسئله اصلا استرس و نگرانی ندارد. بهتر است اگر خواستگاری دارید در همان جلسات ابتدایی مسئله را با خود آقا پسر در میان بگذارید. چگونگی آن هم می تواند از این باب شروع شود که نظر ایشان را در مورد داشتن بچه بپرسید و اهمیت و اولویت ایشان را در این باب. بعد در ادامه خیلی راحت و آرام مسئله را اینگونه بیان کنید که همان کم کاری تخمدان و… دارید. و واقعا هم نمی دانیم که این مسئله صددرصد است یا نه و خیلی به اسپرم و شرایط جسمانی طرف مقابل هم بستگی دارد. بعد هم می توانید اگر دیدید طرف مقابل تمایل داشت حتی آزمایشات و دکتر خود را به ایشان معرفی کنید تا تحقیقات پزشکی شان را انجام دهند. اگر این مسئله اتفاق بیفتد خیلی راحت دکتر می تواند تشخیص دهد که با وجود موقعیت جسمانی و هورمونی زوج، امکان بچه دار شدن هست یا نه. بهتر است این موضوع را زمانی مطرح کنید که رضایت و تمایل آقا پسر جهت وصلت مشخص شده باشد و البته موضوع و تعداد جلسات خیلی جلو نرفته باشد که سبب ایجاد وابستگی نشود.
    باید به شما بگویم از اینکه با این مسئله کنار آمده اید و شاید بتوان گفت این مسئله یا مشکل را پذیرفته اید جای تبریک دارد. چون پذیرفتن مسئله خود نیمه حل شده ی ماجراست. در آن زمان است که انسان می تواند بهترین راه را برای مشکلش انتخاب کند. کم نیستند مردان و زنانی که بعضا به دلیل پاره ای از مشکلات و مسائل جسمانی از بچه دار شدن محرومند. و این یک واقعیتی است که برای برخی این چنین اتفاق می افتد. اما مهم آن است که انسان سعی کند عمر و زندگی خود را در این دنیا به بهترین نحو بگذراند. به نحوی که سبب رضایت و خوشنودی خداوند و همچنین آرامش خود باشد. و البته در میانمان باز هم کم نیستند فرزندانی که به سبب قضا و قدر الهی از داشتن پدر و یا مادر محرومند. پس چه بهتر که حال اگر خداوند متعال به سبب همین قضا و قدرش نقصی در وجود بنده اش قرار داده، اما مهر و عاطفه اش را از ما دریغ نکرده. اگر چه شما ممکن است بر فرض هیچ وقت بچه دار نشوید. اما می توانید مهر و عاطفه و سایه ی مادری را بر سر فرزندی دیگر تجربه کنید. کم نیستند مردانی که به سببی همسر خود را از دست داده اند و با این اوصاف فرزندی هم دارند. بسیار دیده ام مراجعینی که این چنین به سبب بیماری شان مادری و یا پدری فرزند دیگری را با ازدواج با پدر یا مادر آن فرزند تجربه کرده اند. و قطعا خوشنودی خداوند در این است.
    و این مسئله به خود شما هم بستگی دارد که بتوانید با آن کنار بیایید. اول قبول این واقعیت و بعد پذیرفتن عاطفه ی مادری برای فرزندی که از وجودتان نباشد. شاید بهتر باشد مادر شما از اینکه شما دوست دارید ازدواج کنید حتما مطلع شوند. و علت آنکه کنترل این غریزه برایتان سخت است را هم بدانند. نیازی نیست کسی از مشکل شما مطلع شود. اما شاید لازم باشد که در این باب خودتان و یا خانواده تان اگر مورد مناسبی در اطرافیانتان مشاهده می شود پیش قدم باشید. چون این از طرف خانواده ای که پسرشان فرزندی دارد و همسرش را از دست داده کمی سخت باشد که بخواهند پیشنهاد ازدواج به شما که دختر هستید بدهند. پس بهتر است مادرتان بر این قضیه واقف باشند و اگر موردی بود اسباب آن را فراهم کنند. و همیشه این را در نظر بگیرید که به خاطر جامعه و نگاه های دیگران زندگی نکنید. نگاهی که بخواهد بگوید چرا یک دختر همسر یک مردی شده که بچه هم دارد. اینها مهم نیست. مهم این است شما می خواهید دینتان را و ایمانتان را حفظ کنید. هم این است که شما به دنبال کسب رضایت الهی هستید. آیا می توانید یک عمر مجرد بدون آنکه طعم و مهر مادری را بچشید تا آخر عمر زندگی کنید؟ اما می توانید با قبول مادری برای فرزندی که از این موهبت الهی محروم است، هم خودتان طعم زندگی متاهلی را بچشید و هم طعم مادر بودن را تجربه کنید. و هم خیر دنیا و اخرت را ببرید. باز همه چیز بسته به خودتان است.
    در مورد آنکه می ترسید آسیبی به خودتان رسانده باشید به پزشک زنان جهت معاینه مراجعه کنید و نگران نباشید. انشاالله که مسئله ای نیست. و لطفا بیش از این به خودتان استرس راه ندهید.
    و اما در مورد مسئله خودارضایی و کنترل شهوات باید بگویم خداوند متعال برای حفظ و بقا و تولید نسل بشریت غریزه ی جنسی را در وجود هر یک از زن و مرد قرار داده است تا در اثر کششی که نسبت به هم دارند ادامه و بقای نسل صورت پذیرد. و با به سن بلوغ رسیدن که در دختران از 9-10 سالگی به بعد می باشد به تدریج هرمون های استروژن افزایش می یابد. تا برای امر ازدواج و تولید مثل محیا شوند. اسلام عزیز بهترین راه کنترل و غلبه بر این غریزه را ازدواج قرار داده است. پس باید شرایط را طوری فراهم نمود تا این امر به تاخیر نیفتد. و بهترین و درست ترین راه درمان و غلبه بر شهوات تنها ازدواج است و بس. پس شرایطی را که در بالا بدان اشاره کردم که بتوان اسبابی را فراهم کرد تا ازدواج شما به تاخیر نیافتد مدنظر قرار دهید
    اما ممکن است فاصله ی زمانی بین به بلوغ رسیدن و افزایش میل جنسی و یا همان افزایش هرمون های استروژن تا امر ازدواج اتفاق بیفتد. در این فاصله زمانی چه باید کرد تا انسان بتواند این غریزه را به طور درست کنترل کند. در این متن دستورات چندگانه ای را برای هر چه بهتر کنترل کردن غریزه میل جنسی خدمتتان ارائه می دهیم. که با رعایت حداکثری موارد زیر بتوانید با توکل بر خدای متعال بر این امر فایق آیید.
    در مواجه با مشکلات یکی از بهترین راه ها پیشگیری است. و با توضیحی بیشتر باید خدمتتان بگوییم در امر کنترل بر شهوات پیشگیری کردن خود بیش از نیمی از راه است. یعنی اگر راه های تحریک پذیری غریزه جنسی مسدود گردد به بهترین نحو این مسئله کنترل خواهد شد. حال چگونه؟
    باید گفت اولین مسئله ای که سبب شد این غریزه در وجود شما شعله ور شود به چند قسمت تقسیم می شود. اول همان سن جوانی و به بلوغ رسیدن شماست. که هرمون های زنانگی شما در حال رشد است. اما عوامل بیرونی دیگری بر رشد سریع و افزایش این میل کمک می کنند. که سبب می شود شما نتوانید خود را کنترل کنید. این موارد چیست؟ دیدن فیلم ها و عکس های جنسی. که یکی از راه های افزایش تحریک پذیری است. دیدن صحنه های تحریک آمیز سبب لذت جویی چشم می شود. و این عکس ها و فیلم ها تنها محصولات فاسد کشورهای غربی است برای انکه از این طریق همان عفت و پاکدامنی شما را نشانه بگیرند و اسباب انحراف و گناه جوانان را فراهم کنند. پس وقتی که شما امکان ازدواج فعلا ندارید (که باید سعی کنید هر چه زودتر این امکان را فراهم کنید) باید سعی کنید اگر بر فرض اسبابی لذت جویی چشمی فراهم است ان را مسدود کنید. تا بیش از پیش تحریک نشوید.
    برای شما مثالی می زنم که وضعیت به طور وضوح شرح داده شود. تصور کنید شما شدیدا گرسنه هستید و بیرون از منزل می باشید. پولی هم برای خرید غذا ندارید. از خیابانی عبور می کنید که در ان رستورانهای متعددی است که بوی غذا های متنوع و تحریک کننده ی ذائقه به مشام می خورد. خوب شما شدیدا گرسنه اید. پولی هم برای خرید آن غذاها ندارید؟ باید حتما مسیر و مصافتی را تا منزل طی کنید تا بتوانید از غذای خانگی سالم تر استفاده و میل کنید. خوب شما چه می کنید؟ کار عقلانی کدام است؟ آیا چاره ای به غیر از صبر تا رسیدن به منزل دارید؟ و یا دوست دارید راه های ناصحیح دیگر را امتحان کنید. ببینید افراد جامعه در مواجه با این گرسنگی چه می کنند. عده ای تماما سعی می کنند خود را هر چه سریعتر به منزل برسانند. راهی را هم انتخاب می کنند که از مسیر رستورانها عبور نکند تا بوی غذا به مشامشان نخورد تا بیشتر تحریک شوند و گرسنگی بیش از پیش آنها را اذیت کند. عده ای ولی می ایستند و از پشت شیشه مدام غذا خوردن دیگران را نگاه می کنند. مدام تحریک می شوند اما گرسنگی شان برطرف نمی شود. معده انها در اثر تحریک ذائقه، اسید ترشح می کند که این اسید در اثر تکرار و استمرار در طولانی مدت سبب ایجاد زخم معده می شود. هیچ وقت هم سیر نمی شوند. و فقط به خود آسیب می رسانند. عده ای به فکر این می افتند که گدایی کنند و پول برای خوردن غذا جور کنند. ممکن است عده ای هم دزدی کنند و پول یا خود غذا را بدوزدند. خوب به نظر شما کدام راه بهتر و عقلانی تر بود؟ فکر می کنم این مثال به طور کامل مسئله ای را که شما با ان مواجه هستید باز کرده است. عده ای که سعی می کنند زودتر به خانه برسند همان هایی هستند که شرایط ازدواج را برای خود زودتر فراهم می کنند. تا از یک ازدواج سالم و حلال بهره ببرند. و عطر و بوی غذاهای مختلف ذائقه ی آنها را بیش از پیش تحریک نکند. عده ای هم که پشت شیشه مغازه می ایستند با دیدن فیلم ها و عکس ها خود را به سیری کاذب می زنند. این سیری نیست. بلکه بیشتر سبب تحریک شما می شود. چون شما غذا نمی خورید و یا همان رابطه جنسی را تجربه نمی کنید بلکه فقط ان را می بینید. هرمون های شما در اثر این تحریکات ترشحات خود را انجام می دهد اما این ترشحات به بدن شما آسیب می رساند. مثل همان معده ی خالی که اسید ترشح می کند. حال آسیب هایی که به بدن شما در اثر ترشحات مایع منی وارد می کند چیست؟ در اثر همان تحریکات و سست شدن بدن و خارج شدن مایع منی. چون عمل جنسی به طور واقعی صورت نپذیرفته سبب فشار کاذب به کمر و زیر شکم شما می شود. این عمل همان خودارضایی است که در اثر استمرار باعث بر هم ریختن ترشحات و نامنظمی در هرمونهای شما می شود. درد شدید زیر شکم و تخمک های زنانه شما، افسردگی در اثر به کام نرسیدن، وهم و پرورش خیالات طوری که جنس مونث را متوسل به پناه آوردن به هر شی ای و رسیمانی به عنوان تکیه گاه و تکیه کردن به ان می کند،. گوشه گیری و وهم نسبت به مردان. مدام هرمونهای شما آلارم نیاز صادر می کنند، اما مردی برای ارضا کردن وجود ندارد چون شما مجردید. پس بهتر است کاری نکنید که بیخودی خود را بیشتر تحریک کنید. چون کار عقلانی نمی باشد. از امام صادق علیه السلام از حکم استمناء (همان خودارضایی) پرسیدند؟ حضرت فرمود :گناهی بزرگی است که خداوند در قرآن مجید از آن نهی فرموده است. و استمناء کننده مثل این است که با خودش نکاح کرده ، و اگر کسی را که چنین کاری می کند بشناسم ، با او همخوراک نخواهم شد. راوی پرسید: از کجای قرآن حکم آن فهمیده میشود؟ فرمود: ازآیه: 7-مومنون- فَمَنِ ابْتَغَى وَرَاءَ ذَلِكَ فَأُولَئِكَ هُمُ الْعَادُونَ – و کسانی که غیر از این طریق را طلب کنند، تجاوزگرند!
    بیشترین راه های تحریک پذیری برای دختران مجرد به ترتیب از طریق: چشمان یعنی حس بصری، دوم از طریق حس لامسه، سوم از طریق شنوایی و چهارم از طریق چشایی می باشد. پس بهتر است این چهار قوه ی بصری و لامسه و سمعی و چشایی را بیشتر کنترل کنیم. چگونه؟ توجه کنید این چهار حسی که خدمتتان بیان کردم راه های مسلط شدن شما بر جسمتان می باشد ولی آن مسئله ای که بر همه اینها مقدم است بالا بردن تقوا و ایمان شماست که سپری است مقاوم از جانب خداوند در برابر وسوسه های شیطان. خداوند متعال در آیه ی 201 سوره اعراف می فرمایند: « در حقیقت، کسانی که (از خدا) پروا دانرد، چون وسوسه ای از جانب شیطان بدیشان رسد (خدا را) به یاد آورند و بناگاه بینا شوند.»
    بیایید و تصمیم بگیرید و اراده کنید تا این عادت زشت و اشتباه را که سبب از دست دادن معنویات هم می شود و نور دیده و قلب را از بین می برد کنار بگذارید. در این ایام عزاداری به امام حسین(ع) متوسل شوید و از خود حضرت بخواهید تا کمکتان کنند. و بدانید که خداوند بسیار توبه پذیر و مهربان است. در روایتی از امام صادق علیه السلام نقل شده است که فرمودند: روزی حضرت علی (ع) در میان جماعت اصحاب بودند، مردی آمد و عرض کرد : یا امیر المومنین، باپ سری لواط نموده ام، پاکم کنید.(یعنی بر من حد جاری فرمایید.). حضرت فرمودند: به خانه ات برو، شاید سودائی در طبعت حرکت کرده باشد.(چون به سبب احتمال شبهه حد ساقط میشود،لذا فرمودند: شاید حواست جمع نیست و اقرارت از روی کمال عقل و شعور نیست.) روز دیگر آمد و مجددا فرمودند: به منزلت برو، شاید سودائی در طبعت حرکت کرده و چنین اقرار می کنی. تا آنکه سه مرتبه بازگشته و همانطور اقرار و خواهش خود را تکرار کرد. در مرتبه چهارم، حضرت فرمود: که پیامبر (ص) در این واقعه سه حکم فرمود، هریک را می خواهی اختیار کن. یکی اینکه دست و پایت را ببندند و از کوه پرتاب کنند. یا اینکه با شمشیر تو را بکشند. یا با آتش بسوزانند. عرض کرد یا امیر المومنین، کدامیک از اینها دشوار تر است؟ حضرت فرمودند: سوزاندن با آتش. عرض کرد آن را اختیار کردم. حضرت فرمود : تهیه کار خودت را بکن. عرض کرد: چنین خواهم کرد، پس برخاست و دورکعت نماز خواند، سپس گفت: خدایا گناهی از من سرزده که توبه به آن دانایی و من از گناه خود ترسیدم و به نزد وصی رسول تو آمدم و از او خواهش کردم مرا از گناه پاک کند او مرا بین سه نوع عقوبت مختار فرمود. خداوندا من آن را که سخت تر بود انتخاب کردم. از تو می خواهم که این عقوبت را کفاره گناهان من گردانی و مرا در آخرت به آتش خود در جهنم نسوزانی. پس گریان برخاست و در گودالی پر از آتش که برایش آماده شده بود نشست. آتش از اطراف شعله می کشید. حضرت علی (ع) بر حالش رقت فرموده و گریان شدند و اصحاب، همه به گریه در آمدند. پس از آن حضرت فرمودند: ای مرد برخیز که ملائکه آسمان و زمین را به گریه در آوردی. بدرستی که خداوند توبه ات را پذیرفت برخیز و به آن گناهی که کردی نباید بر گردی. (لذاپرسشگر محترم شما ببیند خداوند راه را همیشه برای بازگشت باز گذاشته است لذا نه شما بلکه هریک از ما اگر مرتکب گناهی شدیم می توانیم با توبه واقعی انشاءالله سعی در جبران گناه کنیم و دیده به رحمت ولطف خدا داشته باشیم.) خود بنده بسیاری از جوانان را می شناسم که با توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) بالاخص امام حسین(ع) در این زمینه توانستند بر شهوات خود کنترل داشته باشند. قابل توجه است طبق یک آماری بیشتر افرادی که خودارضایی را ترک کرده اند بیشتر انگیزه دینی بوده است-پس یکی از مهمترین عوامل ترک خودارضایی در بیشتر افرادی که دارای اعتقادات دینی هستند همین اعتقادات دینی و مذهبی است. همچنین از شرایط توبه از گفتار حضرت علی (ع) این چنین آمده: 1-پشیمانی از گناه 2-عزم به ترک در آینده 3- قضا کردن فرایضی که از او ترک شده. 4- ادا کردن حقوق مردم. 5-گوشتی که از گناه در بدن روییده آب کنی .6-بچشانی به نفس، مشقت طاعت را، به قدری که لذت معصیت را چشیده ای. پس در ابتدا همه چیز بر اراده شما و بر تقویت تقوا و ایمان شما آغاز و وابسته می باشد. پس با اراده ای که می کنید چشمانتان را از دیدن فعل حرام بپوشانید. تا آنجایی که می توانید به هیچ عنوان تنها نمانید و تنهایی خود اسبابی است برای هجوم افکار و وسوسه های شیطانی. همیشه در فضایی که قرار می گیرید نگذارید فضا بسته باشد. به گونه ای که هوای تازه در آن رفت و امد پیدا کند. ف
    بعد از آن حس لامسه ی خود را باید از عوامل تحریک پذیر دور کنید. عوامل تحریک پذیری حس لامسه چه چیزهایی می باشد؟ از پوشیدن لباس های زیر تنگ و پلاستیکی خودداری کنید. حتی رنگ این لباس ها را تحریک پذیر مثل رنگ های قرمز و مشکی و یا رنگ های گرم انتخاب نکنید. رنگ سفید بهترین رنگ است. لباس های زیر معمولی و راحت و نه تنگ و نه فانتزی بپوشید. اندام زنان و دختران برای خودشان هم جذاب و تحریک امیز می باشد. پس سعی کنید لباس هایی که تنگ و کوتاه هستند که بر تحریک پذیری شما می افزایند استفاده نکنید. یکی دیگر از عواملی که در کاهش میل جنسی موثر است، واگذاردن موهای بدن به ویژه موهای اطراف آلت است. هر چه موهای بدن بلند تر شود، به همان اندازه از میل جنسی کاسته میشود. از حضرت علی(ع) روایت شده است که فرمود: موی هیچ مردی زیاد نمیشود مگر اینکه شهوتش کاسته مشود.(بحار الانوار-ج101-ح53-ص87) درست مانند درختی که هرچه علف هرز اطراف آن رشد کند، از قدرت و نشاط آن کاسته میشود، البته این عامل مانند، روزه به کسانی که امکان ازدواج و ارضای میل جنسی ندارند کمک می کند. پیامبر (ص) به مردی که از عدم توانایی مالی برای ازدواج نزد وی شکایت آورده بود، فرمود: موی بدن خود را واگذار و پیوسته روزه بگیر. (وسائل الشیعه-ج14-ص178)
    نکته ی بعدی در مورد حس شنوایی شماست. یکی از بالاترین تحریک پذیری های در قوه شنوایی پنهان شده است. از شنیدن موسیقی های تحریک امیز و یا حتی بسیاری از موسیقی هایی که ملایم با ملودی ها و اشعار عاشقانه هستند بپرهیزید. چون این اشعار و اهنگ ها به تقویت قوه ی وهم و خیالات شما کمک می کنند. و سبب تقویت کشش شما نسبت به جنس مخالف می شوند. چون خواننده اغلب انها هم مرد هستند همان چیزی که شما دوست دارید بشنوید. صدای یک مرد. در ارتباط با آقایان هم این مسئله را رعایت کنید.
    مسئله ی دیگر اصلاح الگوی تغذیه شماست. شما باید در ابتدا شناختی نسبت به مزاج و طبع خود داشته باشید و پرهیز غذایی را که سبب کاهش میل جنسی و کنترل آن می شود در دستور غذایی تان قرار دهید. مثلا خوردن پیاز و تخم مرغ و گردو و فلفل و عسل، و همچنین برخی دیگر از مواد غذایی که بسیار مفصل هستند سبب بالا رفتن میل جنسی می شود. که باید مصرف آن متوقف و مواد غذایی جایگزین آن شود که میل جنسی تان را کاهش دهد. که با توجه به دموی بودن و یا بلغمی و یا صفراوی و یا سودایی بودن مزاج شما میزان پرهیز و جایگزینی مواد دیگر، متفاوت می باشد که با جستجو در کتابهای مفید و متعدد و همچنین سرچ در اینترنت ( سایت طبایع و…) می توانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید که بسیار به شما کمک خواهد کرد. همچنین در این راستا جهت کاهش میل جنسی می توان به روزه گیری پیوسته که یکی از راه های ترک خودارضایی از دیدگاه اسلام است اشاره کرد. روزه از اموری است که باعث کاهش میل جنسی در انسان میشود. البته بحث ما درباره روزه واجب ماه رمضان نیست. زیرا خواص سرشار و فضیلت فراوان روزه در این ماه مبارک و فواید جسمی و روحی آن فراتر از آن است که به شمار آید. این مساله، در روایات اهل بیت (ع) از دیدگاه دیگری در کانون توجه قرار گرفته و آن این است که اگر، کسی میل جنسی زیاد دارد و راه حلالی برای ارضای آن پیدا نمی کند، می تواند، روزه بگیرد تا میلش کاهش یابد. در روایتی از رسول خدا (ص) آمده است که هرکس، توانایی ازدواج کردن را دارد، ازدواج کند که این کار برای پاکی چشم و دامن بهتر است. و هرکس نمی تواند، ازدواج کند، روزه بگیرد که روزه شهوت او را از بین می برد. (بحارالانوار-ج100-ح1-ص282-کتاب صمیانه باعروس وداماد).
    در پایان به شما خواهر گرامی باید بگویم من و شما باید از غرایز و حواس و نیازهای متعددی مثل تشنگی و گرسنگی و خواب و همین میل جنسی و غیره که خداوند در وجود ما قرار داده است در راه خود خداوند و برای تربیت نفس و ایجاد راه سعادت و بندگی بهره ببریم تا بتوانیم به خداوند نزدیک شویم. ما میخواهیم با بندگی و اخلاص، پاک و عفیفه باقی بمانیم تا بتوانیم برای اسلام و امام زمانمان(عج) سربازان پاک و بندگان درستکاری را به دنیا بیاوریم و تربیت کنیم. رسالت خود را در این دنیا فراموش نکنیم. و مدام اعتقادات و باورهایمان را به یاد بیاوریم و لحظه ای لذت بردن را به عمری پشیمانی و از دست دادن معنویات و خیر دنیا و آخرت از دست ندهیم. التماس دعا

    توسط خانم زهرا عباسی · 3770 روز 12 ساعت 24 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  4. 0 votes
    پذیرفته شده

    سلام با تشکر از راهنماییهاتون
    در رسیدن به خداوند ومقرب درگاهش شدن بسیار نیازمند دعا هستم .دعا بفرمائین این حقیر را
    ممنون از کمکتون

    توسط golenarges8998 · 3761 روز 17 ساعت 1 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 1 ( 100% ) | امتیاز: 1

  5. 1 vote

    golenarges8998,

    خب در مورد اینکه به خودتون آسیب رسونده باشید پزشک میتونه خیلی راحت تشخیص بده … ودر این مورد اصلا” مشکلی نیست .. در ضمن برای تنبلی تخمدان الان روشهای بسیاری در موسسه رویان و با استفاده از سلولهای بنیادی وجود داره که میتونید ازش استفاده کنید … پس در این موارد به خودتون استرس و نگرانی وارد نکنید

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3464 روز 19 ساعت 40 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  6. 0 votes

    وای خیلی خوبه ساییتون

    توسط ertebatat. · 1368 روز 13 ساعت 7 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

درخواست کمک وهمفکری | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.