پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » خستگی از ادامه رابطه
1 امتیاز
Vote Con!

خستگی از ادامه رابطه

چه کار کنم

من دختری 27 ساله هستم. 5 سال است با پسری در رابطه هستم. ما با هم رابطه کامل داشتیم. علاقه زیادی هم بینمان برقرار است.
در این 5 سال ، 4-5 بار ازش خواستم بیاد با خانواده ام صحبت کند، هر بار به هر دلیلی این امکان وجود نداشت. تا اینکه شب عید با مادرش صحبت کردم. ایشان گفتند بعد از عید مقدماتش را فرهم میکنند. اما با مخالفت پدر و برادر بزرگش که مجرد هست (برادر ایشان تمایلی به ازدواج ندارند. چون برادر ایشان سرپرست خانواده هستند تصمیمات زندگی را میگیرند) مواجه شد. دیروز که با هم صحبت کردیم. از من با بغض خواهش کرد بهش وقت بدم. گفت بذار خودمو به خانوادم نشون بدم بگم از پس ازدواج برمیام. ازم 2 سال وقت خواست. من خیلی خستم خیلی نمیدونم چیکار کنم. میدونمم دوستم داره اگه نداشت میگفت برو. ازم خواهش کرد بمونم. بهم کمک کنید چیکار کنم. از این طرف مادرم چند وقته متوجه شده میگه تمومش کن.

توسط fallah درازدواج · پاسخ 3641 روز 2 ساعت 29 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (2)

  1. 1 vote

    سلام دوست عزیز
    مشکل شما بستگی زیادی به شما وخانوادتون داره که ایا میتونید این دوسالو بدون شوهر تحمل کنید و یا می خواید هرچه زود تر تا سنتون بالا نرفته ازداوج کنید سعی کنید قانع بفرمائید پسر ا تا حداقل خانواده رو باهم اشنا سازند ومحرمیتی بین شما خوانده شود تا شمام زیاد استرس نداشته باشین وبه این فکر نکنید که دوسال دیگه میاد خواستگاری یا ن؟

    توسط آقای ص - غفاری · 3638 روز 45 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    اینکه در این مدت ارتباط کامل داشتید …. امیدوارم از نظر فیزیکی (بکارت)آسیب ندیده باشید … جون در این صورت باید تا 2 سال رو صبر کنید…از طرفی اینکه بخوایت بمونید و یا تصمیم دیگه ای در زندگی بگیرید به خواست خودت مربوط میشه ولی چون شما مدت زیادی رو در کنار هم بودید پس بهتره حالا که میخواد حرکتی در زندگیش انجام بده ، حمایتش کنید و صبور باشید ..انشالله که شرایط برای ازدواجتون جو خواهد شد …

    مشاوره تلفنی با شماره :
    021 – 22354282
    http://www.moshaver.co

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3509 روز 9 ساعت 55 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

خستگی از ادامه رابطه | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.