پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مشاوره خانواده » اخلاق و رفتار همسر » حرف زدن شوهر در مورد دیگران
0 امتیاز
Vote Con!

حرف زدن شوهر در مورد دیگران

حرف زدن شوهر در مورد دیگران

سلام ممنون از سایت خوب و مفیدتون
من 10 ماه میشه که ازدواج کردم. همسرم مرد خوبیه اما میدونم که در زمان مجردی با دخترهای زیادی رابطه داشته هم خودش و هم برادرش که از اون کوچیک تره ولی رابطه خیلی خیلی خوبی با هم دارن.
الان گاهی وقت ها خود من ازش از گذشته میپرسم و دوست دخترهاش اصلا نمیدونم دلیل این کارم چیه ولی میپرسم و گاهی هم خودش به عنوان کاری که دوستاش انجام دادن از ارتباطش با دخترها و رابطه جنسیش با دخترها میگه و اینکه اندامشون چه جوری بوده و اینا. الان هم با ی نیم نکاه کوچیک کل بدن ی فرد رو می تونه انالیز کنه که گاهی چون متوجه میشه من دوست ندارم به زبون نمیاره و لی گاهی هم میگه فلانی چه کمری داره و از اینا. من از درون ناراحتم گرچه از همه نظر از اون برتری دارم ولی بازم نگرانم که مبادا من رو با دوست های قبلیش مقایسه کنه.
یکی دیگه هم اینکه برادرش مدام دنبال دخترهاست و چون خواهر نداره برای منم تعرریف میکنه و عکس دوست دختراش را به شوهر من نشون میده و از اون نظر می خواد که بگه چه جورین. حالا نمیدونم چیکار کنم از ی طرف می ترسم که بفهمه ناراحت میشم از کار دادشش و دیگه بهم نگه که چیکار میکنن از طرف دیگه هم میترسم این کارای داداشش باعث تحریک اونم بشه و بره دنبال دختربازی.
مممنون میشم اگر راهنماییم کنین.

توسط delaram fateme دراخلاق و رفتار همسر · پاسخ 1936 روز 2 ساعت 15 دقیقه قبل

سوال: 12 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (0)

پاسخ شما

حرف زدن شوهر در مورد دیگران | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.