پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » اگر زن و شوهری به جایی برسن که به راحتی به هم بی حرمتی کنن و فحش بدن آیا هنوز امیدی به ادامه و درست شدن این زندگی هست؟ کسی که بیشتر بی حرمتی میکنه زن هست و الان پشیمونه ولی شوهرشو کاملا از خودش زده کرده به طوری که شوهر به طلاق فکر می کنه آیا کاری از دست زن بر میاد تا زندگیشو دوباره بسازه؟
1 امتیاز
Vote Con!

اگر زن و شوهری به جایی برسن که به راحتی به هم بی حرمتی کنن و فحش بدن آیا هنوز امیدی به ادامه و درست شدن این زندگی هست؟ کسی که بیشتر بی حرمتی میکنه زن هست و الان پشیمونه ولی شوهرشو کاملا از خودش زده کرده به طوری که شوهر به طلاق فکر می کنه آیا کاری از دست زن بر میاد تا زندگیشو دوباره بسازه؟

بد دهانی ، زن و شوهر، طلاق، ادامه زندگی

اگر زن و شوهری به جایی برسن که به راحتی به هم بی حرمتی کنن و فحش بدن آیا هنوز امیدی به ادامه و درست شدن این زندگی هست؟ کسی که بیشتر بی حرمتی میکنه زن هست و الان پشیمونه ولی شوهرشو کاملا از خودش زده کرده به طوری که شوهر به طلاق فکر می کنه آیا کاری از دست زن بر میاد تا زندگیشو دوباره بسازه؟ چند با ر به شوهرش گفته می خواد جبران کنه ولی اون قبول نمیکنه و میگه نمیشه و تو نمی تونی ازدواج ما اشتباه بوده اگه هم طلاق نگیریم هیچ وقت درست نمیشه.

توسط yasesefid درازدواج · پاسخ 3648 روز 7 ساعت 1 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

 

پاسخ (3)

  1. 1 vote

    چند با ر به شوهرش گفته می خواد جبران کنه ولی اون قبول نمیکنه و میگه نمیشه و تو نمی تونی ازدواج ما اشتباه بوده اگه هم طلاق نگیریم هیچ وقت درست نمیشه.

    توسط yasesefid · 3648 روز 7 ساعت قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 2

  2. 0 votes

    سلام. خوبید؟ از اینکه این سایت رو برای مشاوره انتخاب کردید ممنونیم.
    خوب خیلی کلی توضیح دادید. ولی در جواب سوال کلیتون باید بگم بله اون زن فقط فقط با هربه ی محبت میتونه دوباره رضایت شوهرش رو جلب کنه. با کنار گذاشتن همون رفتارهای غلط و بچه گانه میتونه دوباره زندگیشو حل کنه. ولی این میتونه یه شروع باشه. نه پایان قضیه. البته میتونه پایان دادن به رفتارهای اشتباه گذشته باشه و یه شروع برای ساختن یه زندگی جدید و درست و منطقی و اصولی و عاشقانه. حالا چطور؟ باید ریشه یابی درست مشکلات و مسایل زندگیتون. قطعا مشکل اصلی طندگی شما فقط فقط پرخاشگری و بی حرمتی طرفین نیست. این مشکل پرخاشگری ها برمیگرده به نحوه حل مشکلاتتون که میخواید اصلاحش کنید. اما مسیله اصلی چیز دیگری است که باید روی اون تمرکز کنید و حلش کنید. اگه دوست داشتید بیاید و بیستر توضیح بدید….

    توسط خانم زهرا عباسی · 3646 روز 17 ساعت 56 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

    • yasesefid, خب وقتی کار به این مرحله و طلاق میرسه دیگه باید گفت پایانه کاره ولی گاهی افراد میتونن با وساطت خوب خودشون اختلافات رو کم کنن تا دونفر بتونن باز به زندگی برگردن ... در این مواقع باید مدتی بگذره تا دو نفر توانایی پذیرش دوباره رو داشته باشن وگرنه اگه خودشون به تنهایی بخوان اقدام بکنن کار از پیش نخواهد رفت و شعله اختلاف بیشترم میشه مشاوره آنلاین با شماره تلفن های : ۸۸۴۲۲۴۹۵ ۸۸۴۷۲۸۶۴ http://www.moshaver.co

      توسط مدیریت سایت - محمدی · 3501 روز 10 ساعت 5 دقیقه قبل

پاسخ شما

اگر زن و شوهری به جایی برسن که به راحتی به هم بی حرمتی کنن و فحش بدن آیا هنوز امیدی به ادامه و درست شدن این زندگی هست؟ کسی که بیشتر بی حرمتی میکنه زن هست و الان پشیمونه ولی شوهرشو کاملا از خودش زده کرده به طوری که شوهر به طلاق فکر می کنه آیا کاری از دست زن بر میاد تا زندگیشو دوباره بسازه؟ | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.