پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » خودارضایی » احساس میکنم همه از من متنفرند و خدا من دوست نداره
0 امتیاز
Vote Con!

احساس میکنم همه از من متنفرند و خدا من دوست نداره

از همه میترسم

با سلام
من یک پسر 14 ساله هستم و خارج از کشور زندگی میکن.
سه سال است که من خود ارضایی میکنم چند وقت پیش احساس کردم خدا از من متنفره با خودم تصمیم گرفتم که دیگه این کارو نکنم ولی بعد از دو هفته یا سه هفته دوباره میرفتم و انجام میدادم و هر دفعه احساس بدتری به من دست میداد الان احساس میکنم همه از من متنفرند و با کوچکترین حرف و یا مشکلی ناراحت میشم و غصه میخورم که چرا اینجوری شد چرا از من بدشون میاد…
من نه ادم خودخواه و نه مغرور نیستم ولی باز هم نمیدونم چرا این احساس ها دارم و نمیدونم مشکل از منه یا از دیگران
خیلی وقتا که غصه میخوردم با خودم میگم اره مشکل از من بخاطر تفکر غلط من که دیگران ازمن متنفرند ولی میبینم که نه  فرقی نکرده.
هر روز ورزش میکنم تویه درس هام سخت تلاش میکنم چون میخوام به هدف هایی که از بچگی داشتم برسم میخوام به روز ها خوبه زندگیم بر گردم و نمی خوام چیزی باعث خراب شدن هدف هام و زندگیم بشه چون از شکست بدم میاد.
اما این احساسات که خدا از تو متنفره و عزاب وجدان که تو یک گناه کاری یک ادم پست هستی بخواطر این خدا زندگی تو خراب میکنه و دیگه نمیزاره که یک دقیقه بر گردی به روز ها خوش زندگی بخاطر همین همه از تو متنفرند و مشکل ها زیادی تویه زندگیداری.
شاید این حرف هایی که من زدم بچه گانه بنظر برسه اما خواهش میکنم بهم کمک کنید.

توسط Ahss444 درخودارضایی · پاسخ 1913 روز 11 ساعت 34 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (1)

  1. 0 votes

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    شما در سنی قرار دارید که نیازهای جنسیتان شروع به نمایان شدن کرده اند و گاهی این نیاز از کنترل شما خارج می شود. خود ارضایی می تواند عوارض زیادی به همراه خود داشته باشد که یکی از آنها احساس گناه می باشد که فرد را درگیر نوعی نوشخوار فکری می کند و فرد احساس می کند که خداوند از او دور خواهد شد همچنین عوارض دیگری چون کناره گیری از دوستان و اجتماع ، احساس غم و اندوه و مشکلات جسمانی و زود انزالی وپرخاش و عصبانیت .. نیز می شود. در صورتی که این علایم پایدار بمانند می تواند افسردگی را نیز به همراه داشته باشد. خداوند از احساسات بندگانش باخبر است و همانطور که خودش در قران نیز بیان کرده است راه توبه را برای همیشه حتی تا لحظه مرگ برای بندگانش باز گذاشته است و تنها بخاطر نیازی که گاهی ممکن است از کنترل فرد خارج شود او را دچار عذاب نخواهد کرد اینگونه احساس گناه می تواند نوعی ناامیدی از خداوند محسوب شود که خداوند آن را منع کرده است. سعی کنید با ادامه ورزش و تمرکز بیشتر بر درسهایتان و حذف چیزهایی که باعث تححریک شما می شود مثلا دیدن فیلم های پورن و.. خود ارضایی را ترک کنید و برای بقیه اهدافتان تلاش کنید .در مورد روابطتتان با دوستانتان نیز بهتر است توجه کنید و با صحبت با آنها متوجه شوید که چه چیزی باعث خراب شدن دوستیتان یا کناره گیری آنها از شما می شود بعد می توانید با برطرف کردن آن موارد رابطه دوستی پایدار تری داشته باشید البته این به معنای این موضوع نیست که قوانین اشتباه بعضی از دوستان و گروها را برای ورود به آنها بپذیرید.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۲۲۳۵۴۷۸۳
    شاد باشید

    توسط مشاور · 1913 روز 1 ساعت 53 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

احساس میکنم همه از من متنفرند و خدا من دوست نداره | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.