پرسشتان را مطرح کنید

خانه » متفرقه » کمکم کنید
1 امتیاز
Vote Con!

کمکم کنید

کمکم

باسلام وخسته نباشید
بنده تقریبا 4سال است ازدواج کرده ام زندگی شیرینی داشتم اما متاسفانه وقتی برادرم زن گرفت کوتاه امدن برادرم در مقابل خانمش یک درد سر شد برای من، خانم معلمه وخودم نظامی هستم حقوق خانم قبلا خودش می گفت در زندگی باید خرج کن اما زن برادرم حقوق را برمی دارد برای خودش واین هم نگاه می کند وحرف به من می زند برادرم ماشین زده به نا خانمش یک جرح وبحث داشتم اصلا اعصابم را داغون کرده رفتم به خانواده اش گفتم بهاش صحبت کردند فاید نداشت نمی دانم چکار کنم چشم هم چشمی

توسط iman درمتفرقه · پاسخ 3723 روز 21 ساعت 27 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    سلام علیکم.
    ازاینکه سایت ما رابرای مشاوره انتخاب کردید تشکر می کنم .
    دوست عزیز مدیرت کردن زندگی یک حرفه است که هرچقدر خلاق باشید می تونید بهتر ندگی رامدیریت کنید .
    ازعادات ناپسند بعضی از افراد چشم وهم چشمی است -به این معنا که فرد یا خانواده -وضعیت بالای مادی اقوام یاهمسایگان یادیگران را ملاک قرار می دهدوبه دست وپا می افتدبه هرصورت مثل آنها عمل می کند.
    در قرآن مجید چشم وروی هم چشمی رامنع کرده است همانگونه که می فرماید :سوره حجر-88
    لَا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْكَ إِلَىٰ مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ وَلَا تَحْزَنْ عَلَيْهِمْ وَاخْفِضْ جَنَاحَكَ لِلْمُؤْمِنِينَ [١٥:٨٨]
    (بنابر این،) هرگز چشم خود را به نعمتهای (مادّی)، که به گروه‌هایی از آنها [= کفّار] دادیم، میفکن! و بخاطر آنچه آنها دارند، غمگین مباش! و بال (عطوفت) خود را برای مؤمنین فرود آر!
    ﴿٨٨﴾
    ونیز می فرماید:طه-131
    وَلَا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْكَ إِلَىٰ مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا لِنَفْتِنَهُمْ فِيهِ ۚ وَرِزْقُ رَبِّكَ خَيْرٌ وَأَبْقَىٰ [٢٠:١٣١]
    و هرگز چشمان خود را به نعمتهای مادّی، که به گروه‌هایی از آنان داده‌ایم، میفکن! اینها شکوفه‌های زندگی دنیاست؛ تا آنان را در آن بیازماییم؛ و روزی پروردگارت بهتر و پایدارتر است!
    ﴿١٣١﴾
    بنابراین ازدواج وادامه آن باید همراه بانیت خالص وبرای خدا باشدوهدف از آن باید اجرای سنت پیامبر وتحصیل اولاد صالح وتشکیل زندگی پاک درسایه لطف ورحمت حق باشد -اگر ازدواج براین پایه ها قرار بگیرد بنایی استوار ومحکم بپا خواهد شدوبرکات حضرت حق در فضای این ازدواج جلوه گر شده وثمرات معنوی به بار خواهد آمد.
    بنابراین دوست عزیز خوب چشم روی هم چشمی بده شما کار به دیگران نداشته باشید سعی کنید با محبت وزیبایی رویی وآرام ودلسوزی به همسرتون بگید که طبق این آیه که دربالا ذکر شد چشم روی هم چشمی بده ومورد نکوهش قرار گرفته وخدا هم این رفتاررا دوست نداره وبهش بگید من از روی دلسوزی گفتم ونیازی به در آمد شما نیست من خودم وظیفه ام خرج زندگی را در بیاورم وخودم هم اینکار را می کنم .فقط بدونید که این کار صحیح نیست.
    ببینید اینطور باید رفتار کرد شما جوری باید با محبت همسرتون را نسبت به رفتار اشتباهشون آگاه کنید که دیگه نگاه به زن برادرتون نکنه .
    لذا این طور رفتار کنید ودیگه براین مسئله پافشاری نکنید وبزارید خودش بفهمد که دارد اشتباه می کند ومسلما شما احتیاج به در‌آمد همسرتون ندارید بعد ازاینکه این حرفهایی که در بالا گفته شد دیگه مسئله را مطرح نکنید وزیاد هم حساس نشوید تا هم همسرتون به اشتباه خودشون پی ببرند وهم زندگیتون تلخ نشود.
    اگر سوالی هست بفرماید وگرنه درسمت چپ گزینه پااسخ نهایی را انتخاب کنید تا بدونم سوال دیگر ندارید.
    هزینه مشاوره شما 5 تا صلواه برای سلامتی وفرج امام زمان (ع) است.
    موفق باشید.
    یاعلی……….

    توسط میثم رشید · 3717 روز 13 ساعت 51 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    IMAN

    خب دیگه دهن بینی و چشم و هم چشمی بلای زندگی های امروزه است و باید در این مورد خیلی قاطع با ایشون حرف بزنید و در این راه حتما” از مشاور کمک بگیرید …چون در این حالت میتونه هم به شما و هم به ایشون رفتار درست رو نشون بده … به هرحال اگه ایون واقعا” نخواد که از این حالت خارج بشه نمیتونید کاری براش بکنید و فکر میکنم باید حقوقش رو برای خودش قرار بدید تا آرامش به زندگی شما برگرده

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3488 روز 3 ساعت 36 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

کمکم کنید | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.