پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مشاوره خانواده » روابط جنسی - زناشویی » رفتار جنسی همسرم بعد 25 سال عوض شده
0 امتیاز
Vote Con!

رفتار جنسی همسرم بعد 25 سال عوض شده

hamsar

با سلام
من خانمی 43 ساله هستم . 25 ساله ازدواج کردم یک فرزند دارم و شوهرم 48 سالشه من در روابط جنسی با شوهرم به مشکلی خیلی جدی برخوردم. شوهرم مرد بسیار اروم و با شخیصتی هستش هر چی از خوبیش تو این 25 سال بگم کم گفتم رفتار خوبی هم با من هم دخترش داره.
کلا به زن زندگیش خیلی اهیمت میده.یا در روابط چنسی خیلی مراعات میکنه ما مثلا هفته ای 2 یا سه بار نزدیکی داریم اونم با معاشقه و بسیار اروم و مورد دلخواه من .
ولی به تازگی به مشکل بسیار جدی بر خوردم خیلی دارم اذیت میشم. شوهرم حدود 2 ماه پیش رفت پیش برادرش خارج کشور یک ماه پیش برادرش بود برگشت از روزی که برگشت 180 درجه در رابطه جنسی تغییر کرد.درزم برادر همسرم دکتر زنان هستش.
بسیار تند خشن شده در رابطه. مثلا قبلا 10 الی 15 دقیقه به اصطلاح تلمبه زدن ارضا میشد الان به 30 الی 40 دقیقه تبدیل شده. از پوزیشن های استفاده میکنه جدیدا که قبلا حتی یه بارم از اون پوزیشن استفاده نکرده بود. بعد اصلا نمیذاره من دیگه نظری بدم فقط تو سک.. اون رابطه داره جلو میبره و خیلی با خشونت .
نه دیگه خبری از نوازش کردن اینا نیست فقط فقط میخواد رابطه انجام بشه. بعد من تا حرفی میزنم در رابطه از حرف های رکیک و زشتی استفاده میکنه. کلا عوض شده ، ی ادم دیگه شده. بعد نمیدونم چیکار کرده همیشه الت تناسلیش حالت نیمه نعوظ یا کاملا نعوظ هست حتی اگه رابطه نداشته باشیم.
می ترسم زیاد بهش گیر بدم ازم زده بشه. و این رفتارش خیلی منو اذیت میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم قبلا 2.3 بار در هفته بود
نمیدونم چرا یه دفعه در روابط س… اینقدر تغییر کرده البته رفتارش غیر از س.. خوبه مثل سابق. ولی در رابطه س.. ی ادم دیگه شده. بعد اصلا نمی تونم بهش بگم مثلا حوصله ندارم یا نمیتونم امشب انجام بدم کلا عصبی میشه .
دوستان لطفا راهنمایی کنید

توسط shahla350 درروابط جنسی - زناشویی · پاسخ 2636 روز 1 ساعت 47 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

  1. 0 votes

    با سلام.شما میتوانید در مورد تغییر رفتار جنسی همسرتان با ایشان صحبت کنید و عدم رضایتتان را با رویی خوش و آرام تحت یک شرایط مناسب به ایشان اعلام دارید و نشان دهید که رفتار پیشین را بیشتر میپسندید شاید مشکلتان با یک گفتمان منطقی حل بشود.اگر همچنان مشکل حل نشد میتوانید با مراجعه حضوری با مشاوران ما گفتگو داشته باشید.

    توسط motakhasesan · 2635 روز 3 ساعت 59 دقیقه قبل

    سوال: 2 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 1

  2. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز ممکنه رفتن به خارج از کشور باعث ایجاد ارتباطی شده که خب توقع ایشون از رابطه جنسی تغییر کرده و این رابطه جدید حس ارضای بیشتری رو برای ایشون داره منتهی چون اصلا تجربه نکرده بوده بهش اهمیت نمی داده و این طبیعتا مساله مهمی است که باید دقت داشته باشید .
    به هر حال در روابط جنسی داشتن رابطه خشن و اینکه اکثر مواقع الت ایشون در حالت نعوظ است ممکنه اختلا بیش فعالی جنسی باشد که اصلا تحت شرایط خاص ایجاد شده و ایشون هم اصلا توجهی به مساله ندارد و فکر می کنید کاملا طبیعی است بهتره به خاطر داشته باشید که اینکه شما چه برخوردی دارید هم مهم است بهتره در شرایط مناسب بگید از این رفتار ازار می بیند و شاید سکس براتون مثل قبل لذت بخش نیست بهتره تاوضیح اینکه چرا به یک بار ایشون موضعشون عوض شده رو از ایشون بخواهید .چون مساله بسیار مهمی است ..داشتن این طور روابطی که از شما نظر خواهی نشود و فقط به فکر ارضای خودشون باشند اون هم خشن کم کم بر سایر روباط شما هم تاثیر منفی می گذارد بهتر است مراعه داشته باشید و امیدوارم حل شود

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    02188422495
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2306 روز 7 ساعت 46 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

رفتار جنسی همسرم بعد 25 سال عوض شده | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.