پرسشتان را مطرح کنید

خانه » مسایل جنسی » درد بیضه بر اثر تحریک
0 امتیاز
Vote Con!

درد بیضه بر اثر تحریک

تحریکدردبیضه

با سلام
پسری 34 ساله و مجرد هستم. حدود یک ماه است که ارضا نشدم و الان در اثر کمی تحریک درد خفیفی در ناحیضه بیضه دارم. خواستم بپرسم ارضا نشدن و خارج نشدن مایع منی در طولانی مدت ضرری ندارد؟ ضمنا قبلا با سکس یا خودارضایی خودم رو تخلیه میکردم تقریبا ماهی یا هفته ای یکی دوبار. گاهی هم استثنا در روز چند بار.
با تشکر

توسط alirezamehdibabak درمسایل جنسی · پاسخ 2511 روز 11 ساعت 58 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (5)

  1. 0 votes

    بهتره در این مورد معاینه شوید تا احتمال بیماری واریکوسل رو بررسی کرده باشید
    چون در صورت تداوم میتونه منجر به عقیم شدن فرد شود

    توسط مدیریت سایت · 2346 روز 7 ساعت 28 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 0 votes

    با سلام
    دوست عزیز ممکنه به خاطر ارتباطاتی که داشتید و خود ارضایی ها دچرا مشکل شدید یعنی مساله تورم بیضه است البته ممکنه به خاطر نداشتن رابطه و تخلیه منی هم این در د ایجاد شده باشد ولی خوب گاه ارتباط زیاد هم برای مردان چنین مشکلاتی را ایجاد می کند به همین دلیل رابطه جنس زیاد برای مردان و خودارصایی ها عوارض جسمی بسیاری دارد .با روالی که شما می فرمایید خوب خود این رفتار و تداوم ممکنه باعث مشکل شده باشده در هر حال حتما مراجعه کنید که مساله جدی نباشد

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
    موفق باشید

    توسط مشاور · 2325 روز 2 ساعت 37 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  3. 1 vote

    درد بیضه بر اثر ارضا نشدن یا تحریک

    آیا مشکلات مربوط به کمر می توانند منجر به ایجاد درد بیضه ای شوند؟

    زمانی که درد بیضه ای همراه با درد کمر صورت بگیرد، این مورد می تواند نشان دهنده شرایط خاصی باشد. علت های احتمالی می توانند شامل سنگ های کلیه، عفونت و مشکلات نخاعی باشند. در صورتی که درد موجود شدید باشد، از بین نرود یا همراه با سایر علائم نگران کننده صورت بگیرد، فرد باید به یک پزشک مراجعه کند.

    من به چه نحوی می توانم درد بیضه ای را از بین ببرم؟

    دردی که به مراقبت بالینی نیاز ندارد، می تواند به صورت خانگی و با استفاده از روش های زیر درمان شود:
    1. برای تقویت کردن کیسه بیضه، از یک تقویت کننده ورزشی یا حجامت استفاده کنید. …
    2. برای کاهش تورم موجود در کیسه بیضه، از یخ استفاده کنید.
    3. یک دوش گرمی بگیرید.
    4. در حین اینکه دراز کشیده اید، یک حوله ای را در زیر کیسه بیضه خودتان قرار بدهید و بیضه های خودتان را تقویت کنید.

    آیا عضلات تنگ می توانند منجر به ایجاد درد بیضه ای شوند؟

    عضلات به چند روش مختلف می توانند منجر به ایجاد درد بیضه ای شوند. همانطور که در بالا بیان شده است، عضلات زیادی می توانند بر روی بخش های مختلف سلول های عصبی و همچنین بر روی عصب های مختلف در بیضه ها یا کیسه بیضه تاثیر بگذارند و یک دردی را ایجاد کنند. علاوه بر این، عضلات تنگ یا عضلاتی که بیش از حد استفاده شده اند، می توانند منجر به ایجاد درد در نقاطی شوند که می توانند درد را به پوست کیسه بیضه یا داخل آن انتقال دهند.

    در صورت وجود داشتن درد بیضه ای، من چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنم؟

    در صورتی که یک فردی در یک یا هر دو بیضه خودش احساس درد کند، بهترین کار ممکن عبارت از مراجعه کردن به پزشک می باشد. در صورتی که درد موجود منجر به ایجاد تهوع و استفراغ شود، آنها باید به بخش اوژانس مراجعه کنند. … در مورد اکثر دلایل مربوط به درد بیضه ای، گزینه های درمانی متعددی در دسترس می باشند.

    آیا عصب های تحت فشار قرار گرفته می توانند منجر به ایجاد درد بیضه ای شوند؟

    تمامی دردهای موجود در بخش بیضه ای از خود بیضه ایجاد نمی شوند. در واقع، درد برگشت داده شده یا درد انتشار یافته از سایر بخش ها، همانند سنگ کلیه یا عصب های تحت فشار قرار گرفته، می توانند منجر به ایجاد درد شوند. … به طور مشابه، تصویر برداری صورت گرفته در MRI مربوط به ستون فقرات شما و از طریق آزمون عصب شناختی می تواند برای تشخیص یک عصب تحت فشار قرار گرفته مورد استفاده قرار بگیرد.

    من برای درد بیضه ای باید به چه نوع پزشکی مراجعه کنم؟

    شرایط غیر بغرنج خاصی که می توانند منجر به ایجاد درد بیضه ای شوند، می توانند توسط پزشک مراقب اولیه خودتان یا یک متخصص امراض داخلی درمان شوند. با این وجود، بر اساس علت موجود ممکن است نیاز باشد که یک متخصص در مدیریت شرایط شما نقش داشته باشد. یک متخصص می تواند شامل یک متخصص بیماری های دستگاه ادرار باشد.

    آیا درد بیضه ای می تواند درمان شود؟

    معمولا درد بیضه ای به صورت سریع ایجاد می شود و به خودی خود از بین می رود. آماس خایه ای مزمن دارای یک تعریف مشخص و مناسبی نمی باشد. فرض بر این است که این درد بخشی از یک مشکل سلامتی باشد که orchalgia (درد بیضه ای مزمن) نامیده می شود. اپیدیدیمو آماس خایه ای عبارت از یک تورم ناگهانی در هر دو مورد اپیدیدیمیس (زائده طويل و باريک عقب بيضه که شامل مجارى خروجى منى است) و درد مربوط به کیسه بیضه یا بیضه (teste) می باشد.

    آیا آنتی بیوتیک ها می توانند درد بیضه ای را از بین ببرند؟

    ممکن است نیاز باشد که در فرآیند درمان از داروها، یا در موارد شدید از عمل جراحی استفاده شود. ….
    آنتی بیوتیک ها و داروهای ضدعفونت: آماس خایه یا تورم ایجاد شده در بخش اپیدیدیمیس که از طریق عفونت باکتریایی ایجاد شده باشد، می تواند با استفاده از آنتی بیوتیک ها درمان شود و معمولا درمان تا 10 روز به طول می کشد.

    آیا ایبوپروفن برای از بین بردن درد بیضه ای مناسب می باشد؟

    این روش می تواند برای تسکین درد بیضه ای ملایم مناسب باشد. سعی کنید که از یک تسکین دهنده درد تجویز نشده ای همانند آسپیرین، ایبوپروفن (Advil، Mortin IB و سایر موارد) یا استامینوفن (Tylenol و سایر موارد) استفاده کنید، مگر اینکه پزشکتان یک مورد دیگری را برایتان تجویز کند.

    5 علامت هشدار دهنده مربوط به سرطان بیضه ای چه مواردی می باشند؟

    معمولا بیضه های متورم شده یا یک مقدار برآمدگی یا یک مقدار سفتی، عبارت از علائم اولیه سرطان بیضه ای می باشند. هر نوع برآمدگی، متورم شدن، سختی، درد یا سوزش … درد سنگین در پایین شکم یا کشاله ران، و همچنین ایجاد سریع و ناگهانی مایعات در کیسه بیضه، باید در سریع ترین زمان ممکن و توسط یک پزشک معالجه شوتد.

    آیا بواسیر می تواند منجر به ایجاد درد بیضه ای شود؟

    بواسیر می تواند یک درد شدیدی را در کیسه بیضه یا رگ های متورم شده قابل مشاهده ایجاد کند. معمولا این مورد در سمت چپ صورت می گیرد. … این فرآیند مشابه اکثر فرآیند های صورت گرفته در رگ های دارای واریس می باشد که می تواند در پاها و یا مقعد صورت بگیرد (این مورد به عنوان بواسیر شناخته می شود). روش درمان مورد استفاده هم شامل عمل جراحی (varicocelectomy) و هم شامل باز کردن جریان خون در رگ های بیضه ای می باشد.
    منبع: پزشک ای طب

    توسط مدیریت سایت · 1636 روز 10 ساعت 25 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  4. 0 votes

    درد بیضه به دلیل ارضا نشدن که در مردها رخ می دهد ، از نظر پزشکی به عنوان فشار خون بالا اپیدیدیمال (EH) شناخته می شوند ، شرایطی است که می تواند دستگاه تناسلی مردان را درگیر کند. جدی نیست اما باعث درد در بیضه ها بعد از نعوظ بدون ارگاسم می شود. این اغلب با یک رنگ مایل به آبی در بیضه ها همراه است .
    علائم اصلی درد بیضه چیست؟
    علائم درد بیضه ها شامل موارد زیر است:
    درد
    درد و ناراحتی
    سنگینی تخمها
    درد در رگها
    همچنین ممکن است یک رنگ مایل به آبی در ناحیه بیرون خراش دیده شود.

    چرا درد بیضه به دلیل ارضا نشدن رخ می دهد؟
    هنگامی که افراد مبتلا به ارگانهای جنسی مرد برانگیخته می شوند ، رگ های خونی به سمت آلت و بیضه ها گسترش می یابد تا حجم بیشتری از جریان خون را وارد آن کنند. با گذشت زمان، این خون باعث انبساط و سفت شدن آلت می شود و منجر به نعوظ می شود. همچنین بیضه ها از نظر اندازه افزایش می یابند و باعث سنگین تر شدن ان می شود.

    به طور معمول، این خون پس از ارگاسم یا در نتیجه کاهش تحریک بدنی رها می شود. خون بیش از حد ممکن است در ناحیه تناسلی برخی از افراد باقی بماند که برای مدت طولانی بدون رها شدن یا کاهش برانگیختگی تحریک می شوند. این می تواند باعث درد و ناراحتی شود. بیضه ها حتی به دلیل خون زیاد و افزایش فشار خون ممکن است شروع به ابی شدن بیضه ها کنند.

    اگر به راحتی تحریک شوید احتمال ابتلا به درد بیضه بیشتر است. تکنیک های خودارضایی که باعث تاخیر در ارگاسم می شوند نیز احتمال ابتلا به هورمون رشد را افزایش می دهند.
    سایر دلایل درد در بیضه ها
    اگر فقط در هنگام برانگیختگی در بیضه ها احساس درد و ناراحتی داشته باشید، به احتمال زیاد نتیجه EH است. اگر به طور مرتب هنگام برانگیختن علائم دردناک را تجربه کنید ، ممکن است مشکل دیگری مانند:

    نوروپاتی دیابتی در ناحیه کشاله ران
    اپیدیدیمیت ، که التهاب بیضه ها است
    عفونت ، که معمولاً با التهاب همراه است
    سنگ کلیه
    اوریون
    ارکیت
    سرطان بیضه
    شلوار تنگ

    همچنین ممکن است نشانه پیچ خوردگی بیضه باشد . این امر به دلیل پیچاندن سریع بیضه ها اتفاق می افتد و باعث درد و تورم می شود. این اغلب به عمل جراحی اورژانسی نیاز دارد.

    آیا باید به پزشک مراجعه کنید؟
    به طور معمول ، لازم نیست در مورد EH به پزشک یا پزشک مراجعه کنید. اگر به طور منظم باعث درد شدید شما می شود یا عملکرد جنسی شما را مختل می کند، با پزشک مراقبت های اولیه، اورولوژیست یا یک درمانگر جنسی صحبت کنید.

    اگر احساس درد شدید و مداوم بیضه دارید که با فعالیت جنسی همراه نیست، به پزشک مراجعه کنید.

    اگر علائم زیر علاوه بر درد دارید، باید به پزشک مراجعه کنید:

    توده یا بزرگ شدن در هر دو بیضه
    درد ناگهانی در ناحیه کشاله ران
    درد در ناحیه کمر

    این علائم ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی مانند سرطان بیضه باشد.

    درد بیضه چگونه درمان می شوند؟
    پزشکان و محققان EH را به طور گسترده مطالعه نکرده اند. درمان ثابت شده ای برای آن وجود ندارد. یک مطالعه موردی از یک پسر نوجوان نشان می دهد که ساده ترین و سریعترین راه حل برای درد بیضه بر اثر تحریک انزال در هنگام ارگاسم است. می توان از طریق استمناء ، رابطه جنسی دهانی یا رابطه جنسی محافظت شده به این مهم دست پیدا کرد. پس از ارگاسم، درد به آرامی از بین می رود.

    یکی دیگر از روش های سریع سریع بی آزارشدن است. می توانید به روش های مختلفی از جمله:

    دوش گرفتن
    فکر کردن به چیزی غیرجنسی
    خود را با موسیقی منحرف کنید
    کار یا انجام فعالیت دیگری که شما را مشغول نگه دارد

    ورزش ممکن است کمک کند زیرا می تواند جریان خون را از بیضه ها به سمت عضلات شما منتقل کند. استفاده از یک بسته یخ یا ماده سرد دیگر در منطقه نیز ممکن است با تنگ کردن رگ های خونی و کاهش جریان خون اضافی به منطقه کمک کند.

    توسط 4239635azade · 1361 روز 10 ساعت 50 دقیقه قبل

    سوال: 0 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

  5. 0 votes

    توپ های آبی چیست؟

    گلوله های آبی blue balls یا همان درد بیضه، که از نظر پزشکی به عنوان فشار خون اپیدیدیمی (EH) شناخته می شوند ، بیماری است که می تواند افراد مبتلا به دستگاه تناسلی مردان را تحت تأثیر قرار دهد. این جدی نیست، اما باعث درد و درد در بیضه ها پس از نعوظ بدون ارگاسم می شود. غالباً با بی رنگی بیضه همراه است. اکثر مردان به طور مکرر EH نمی گیرند.

    علائم اصلی چیست؟
    علائم EH بیضه را تحت تأثیر قرار می دهد و شامل موارد زیر است:

    درد
    درد و ناراحتی
    سنگینی
    دردناک
    همچنین ممکن است یک رنگ مایل به آبی در کیسه بیضه داشته باشید.

    چرا درد بیضه اتفاق می افتد؟
    وقتی افراد با اندام های جنسی مرد تحریک می شوند ، رگ های خونی به آلت تناسلی و بیضه ها منبسط می شوند تا حجم بیشتری از جریان خون فراهم شود. با گذشت زمان ، این خون باعث گسترش و سفت شدن آلت تناسلی مرد می شود و منجر به نعوظ می شود. اندازه بیضه ها نیز افزایش می یابد و باعث می شود احساس سنگینی کنند.

    به طور معمول ، این خون پس از ارگاسم یا در نتیجه کاهش تحریک جسمی آزاد می شود. ممکن است خون زیادی در ناحیه تناسلی برخی از افراد که بدون آزاد شدن یا کاهش تحریک برای مدت طولانی تحریک می شوند ، بماند. این می تواند باعث درد و ناراحتی شود. بیضه ها حتی ممکن است به دلیل خون اضافی و افزایش فشار خون ، کبود شوند.

    اگر به راحتی تحریک شوید احتمال EH شما بیشتر است. تکنیک های خودارضایی که ارگاسم را به تأخیر می اندازد ، احتمال EH را نیز افزایش می دهد.

    سایر دلایل درد در بیضه ها
    اگر فقط هنگام تحریک در بیضه ها درد و ناراحتی دارید ، به احتمال زیاد نتیجه EH است. اگر به طور مرتب علائم دردناکی را احساس می کنید که تحریک نشوند ، ممکن است مشکل دیگری را نشان دهد ، مانند:

    نوروپاتی دیابتی در ناحیه کشاله ران
    اپیدیدیمیت ، که التهاب بیضه است
    عفونت ، که معمولاً با التهاب همراه است
    سنگ کلیه
    اوریون
    ارکیت
    سرطان بیضه
    شلوار تنگ

    همچنین ممکن است نشانه پیچش بیضه باشد . این امر به دلیل پیچ خوردن سریع بیضه ها رخ می دهد و باعث درد و تورم می شود. این اغلب نیاز به جراحی فوری دارد.

    آیا باید به پزشک مراجعه کنید؟
    به طور معمول ، شما نیازی به مراجعه به پزشک یا پزشک کلینیک در مورد EH ندارید. اگر به طور مرتب درد شدیدی ایجاد می کند یا عملکرد جنسی شما را مختل می کند ، با پزشک مراقبت های اولیه ، اورولوژیست یا درمانگر جنسی صحبت کنید.

    اگر درد بیضه قوی و مداومی را تجربه کردید که با فعالیت جنسی ارتباط ندارد ، به پزشک مراجعه کنید. آنها می توانند شرایط دیگری را که ممکن است باعث درد شما شوند رد کنند.

    همچنین در صورت داشتن علائم زیر علاوه بر درد ، باید به پزشک مراجعه کنید:

    یک توده یا بزرگ شدن در هر دو بیضه
    درد کسل کننده در ناحیه کشاله ران
    درد در کمر
    این علائم ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی تر ، مانند سرطان بیضه باشد.

    گلوله های آبی چگونه درمان می شوند؟
    پزشکان و محققان EH را به طور گسترده مطالعه نکرده اند. روش های درمانی زیادی برای آن وجود ندارد. یک مطالعه موردی بر روی یک پسر نوجوان نشان می دهد که ساده ترین و سریعترین درمان گلوله های آبی انزال در طی ارگاسم است. می توان از طریق استمنا sex ، رابطه دهانی یا رابطه جنسی محافظت شده به این مهم دست یافت. بعد از ارگاسم ، درد به آرامی برطرف می شود.

    یک راه حل سریع دیگر این است که بی مشکل شوید. شما می توانید از طریق روش های مختلفی از جمله:

    دوش گرفتن سرد
    فکر کردن به چیزی غیرجنسی
    حواس خود را با موسیقی پرت کنید
    کار کردن یا انجام فعالیت دیگری که شما را مشغول می کند
    ورزش همچنین ممکن است کمک کند زیرا می تواند جریان خون را از بیضه ها به عضلات منتقل کند. استفاده از کیسه یخ یا سایر مواد سرد در منطقه نیز ممکن است با انقباض رگ های خونی و کاهش جریان خون اضافی در منطقه کمک کند.

    درمان درد بیضه یا توپهای آبی
    گلوله های آبی به درد یا سنگینی ناشی از ارگاسم تاخیری اشاره دارد. اکثر مردان به طور منظم آن را تجربه نمی کنند ، و به طور کلی جدی نیست. اگر EH درد قابل توجهی در شما ایجاد می کند یا کیفیت زندگی جنسی شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، با پزشک یا یک درمانگر رابطه جنسی صحبت کنید. درد مداوم در بیضه ها ، به خصوص اگر با تحریک جنسی ارتباط نداشته باشد ، اگر با علائم دیگری همراه باشد ، ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی تر باشد.

    توسط مریم · 1254 روز 9 ساعت 47 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

درد بیضه بر اثر تحریک | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.