پرسشتان را مطرح کنید

خانه » ازدواج » خواستگاری از همکلاس
1 امتیاز
Vote Con!

خواستگاری از همکلاس

خواستگاری،ازدواج

سلام من دانشجوی ترم شیش هستم در ترم 4 با دختری از همکلاسیام رابطه داشتم این رابطمون تا ترم شیش ادامه داشت ولی بعد از به هم خوردن رابطمون به خودم اومدم که نمیتونم با این دختر ازدواج کنم ،الان تصمیم گرفتم یکی از دخترای دیگه ی کلاسمون رو برای ازدواج انتخاب کنم ولی اون چون میدونست قبل از اون با دختری رابطه داشتم راضی نمیشه برم خواستگاریش ،لطفا منو راهنماییم کنید چطور میتونم دلشو بدست بیارم؟

توسط hexboy92 درازدواج · پاسخ 3648 روز 18 ساعت 36 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 3

 

پاسخ (4)

  1. 1 vote

    دوست عزیز سلام
    دلایل برهم خوردن ارتباطتون با دوست قبلیتون چی بود ه؟؟

    توسط آقای ص - غفاری · 3648 روز 8 ساعت 4 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  2. 1 vote

    سلام اغای غفاری دلیل به هم خوردن رابطه ی قبلی این بود که دوس دخترم بم خیانت میکرد منم نمیدونستم بعدش که فهمیدم تصمیم گرفتم همه چی رو تموم کنم چون من اون رو واسه ازدواج میخواستم ..اما الان تو انتخاب دومم همه ی عوامل رو درنظر گرفتم و انتخاب کردم حالا میخوام کسی رو پیدا کنم که منو راجع به مشکلی که تو سوال اولم مطرح کردم راهنماییم کنه ..سپاس..

    توسط hexboy92 · 3647 روز 5 ساعت 30 دقیقه قبل

    سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 3

  3. 0 votes

    سلام دوست عزیز
    شما باید این مسئله رو با دوست دختر فعلیتون ودلایلی که باعث قطع رابطتون شد را بهشون توضیح بدین خیلی وقت‌ها روابطمان با شکست مواجه می‌شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند.

    خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی‌اوقات. وقتی رابطه‌ای خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه‌تان با او، وقت نگذارید.

    از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.

    سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد. وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید.

    اول اجازه دهید طرف‌مقابلتان نظراتش را مطرح کند. کاری کنید که بفهمد نظراتش برای شما اهمیت دارد. این را خیلی واضح با گفتن، “واقعاً دوست دارم دوباره نظرت را در مورد این موضوع بدانم و قول می‌دهم که حرفت را قطع نکنم چون فکر کنم دفعه قبل وقت کافی برای اینکه همه حرفت را بزنی در اختیارت قرار ندادم” نشان دهید. با این روش، باعث می‌شوید طرف مقابلتان بفهمد که حرف‌هایش برای شما مهم است. وقتی حرف‌های او تمام شد، نوبت شماست که پاسخ دهید.

    اولین پاسخ شما باید این باشد که حرف‌هایش را کاملاً فهمیده‌اید و به هیچ‌وجه بعد از آن نباید از کلمه “اما” استفاده کنید. زیرا آوردن این واژه، بخش اول جلمه‌تان را منفی خواهد کرد. استفاده از کلمه “اما” نشان می‌دهد که واقعاً به حرف‌های او گوش نمی‌کرده‌اید و فقط منتظر بوده‌اید که نوبت حرف زدن خودتان شود. می‌توانید جمله اولتان را با چنین جمله‌ای دنبال کنید: “چیزی که درمورد حرفهایت خیلی جالب است یا مهم است یا …” یا “حرفهایت کاملاً درست هستند و دوست دارم اضافه کنم که…”

    از به کار بردن کلمات یا جملات منفی‌کننده مثل “چطور می‌توانستی چنین کاری کنی؟” خودداری کنید.

    یک روش خوب دیگر این است که سوال بپرسید: “نظرت درمورد اینکه فردا همدیگر را ملاقات کنیم و درمورد آینده رابطه‌مان حرف بزنیم، چیست؟”، “آیا می‌توانی جزئیات بیشتری درمورد این موضوع مطرح کنی؟” و … سوالاتی که به باز کردن و روشن کردن هر چه بیشتر این سوءتفاهم کمک کند.

    سعی کنید حرف‌هایتان را به طور کامل در این گفتگو مطرح کنید. گاهی اوقات وقتی هر دو طرف فرصت بیان همه حرف‌هایشان را به دست می‌آورند، خودبه‌خود مشکلات و سوءتفاهمات رابطه از بین رفته و رابطه ترمیم می‌شود. حداقل می‌تواند شروع خوبی برای ترمیم رابطه باشد.

    وقتی همه اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید یک راه‌حل برای داشتن رابطه‌ای بهتر در آینده پیدا کنید.

    توسط آقای ص - غفاری · 3646 روز 23 ساعت 8 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

  4. 1 vote

    hexboy92,

    دوست عزیز جلب رضایت افراد چیزی نیست که شما باخوایت فیزیکی حلش کنید .. و مثلا” با خوردن قرص و دارو به نتیجه برسید این یک پروسه پیچیده فکری و روانیه که باید ازش استفاده کنید تا وقتی که ایشون به شما اعتماد نکرده باشه پس مسلما” نمیتونید نظرشو برای ازدواج جلب کنید و به همون دلیل که شما با نفر اول به هم زدید ایشون هم به شما با دیدی تردیدآمیز رفتار میکنه پس قبل از هرکاری باید بتونید اعتماد ایشون رو جلب کنی

    مشاوره تلفنی با شماره :
    021 – 22354282
    http://www.moshaver.co

    توسط مدیریت سایت - محمدی · 3500 روز 2 ساعت 11 دقیقه قبل

    اطلاعاتی در دسترس نیست

پاسخ شما

خواستگاری از همکلاس | مشاوره جنسی رایگان

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.